Remuhotelli.
Juoni oli jotakuinkin tälläinen. Mies pyysi taksikuskia viemään häntä sellaiseen paikkaan jostä hänen lankomiehensä ei häntä löytäisi. Kun perinnön toivossa aikoi tappaa tämän miehen.
Muistan etten koskaan ole nauranut niin paljon kuin silloin. Olen yrittänyt etsiä sitä vuosia. Se ilmestyi varmaa 70 luvulla en ole ihan varma. Niin mies vietiin homohotelliin ja siitä se alkoi.... hulvaton tarina.
Onko joku muu tietoinen elokuvasta olisin kiitollinen jos löytäisin sen?
Etsin
elokuvaa nimeltä
2
442
Vastaukset
- .........................
http://www.elitisti.net/fixdb.php?id=5706
Huutonetissä oli joskus VHS:nä myynnissä samoin joskus oon nähnyt halpiskauppojen alelaareissa VHS:nä, silloin kun DVD tuli voimalla vuokraamoihin yms. ja koijarikaupat ostivat VHS -rainat. En tiedä onko edes saatavilla DVD:nä suomesta.
Seuraa huutonettiä tai laita jollekin halutaan ostaa palstalle ilmotus.- olen aivan otettu
En uskonut että kukaan kuunaan tietäisi koko elokuvasta mitään.
Olen sitä vuosia kysellyt eikä kukaan tiennyt saatikka olisi nähnyt koko kuvaa.
Kaikki kelpaa. Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3712888SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781969Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis781646- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264975Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li11968- 40844