Remuhotelli.
Juoni oli jotakuinkin tälläinen. Mies pyysi taksikuskia viemään häntä sellaiseen paikkaan jostä hänen lankomiehensä ei häntä löytäisi. Kun perinnön toivossa aikoi tappaa tämän miehen.
Muistan etten koskaan ole nauranut niin paljon kuin silloin. Olen yrittänyt etsiä sitä vuosia. Se ilmestyi varmaa 70 luvulla en ole ihan varma. Niin mies vietiin homohotelliin ja siitä se alkoi.... hulvaton tarina.
Onko joku muu tietoinen elokuvasta olisin kiitollinen jos löytäisin sen?
Etsin
elokuvaa nimeltä
2
372
Vastaukset
- .........................
http://www.elitisti.net/fixdb.php?id=5706
Huutonetissä oli joskus VHS:nä myynnissä samoin joskus oon nähnyt halpiskauppojen alelaareissa VHS:nä, silloin kun DVD tuli voimalla vuokraamoihin yms. ja koijarikaupat ostivat VHS -rainat. En tiedä onko edes saatavilla DVD:nä suomesta.
Seuraa huutonettiä tai laita jollekin halutaan ostaa palstalle ilmotus.- olen aivan otettu
En uskonut että kukaan kuunaan tietäisi koko elokuvasta mitään.
Olen sitä vuosia kysellyt eikä kukaan tiennyt saatikka olisi nähnyt koko kuvaa.
Kaikki kelpaa. Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673