Rukoilkaamme!

12

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähähää!!!

      "Hate, Im so full of it and I love it!"
      - Pekka-Eric Auvinen aka Sturmgeist89 aka NaturalSelector89

    • Harmitonhullu

      senkin pakana!
      No, en itsekkään kykene vielä kepillä kalliosta vettä loihtimaan, mutta tämä onnistuu jo:
      laitetaan sormet pulpetinreunalle ja napautetaan kepillä... -ja kas, vettä tulee mimmuista.

    • Bushin rukoilemaan!

      Eikös tuon osavaltion johdon kannattaisi pyytämään itse Presidentti Bush vierailemaan paikan päällä ja pyytää Bushin heittämään pikaiset rukoukset!?

      Tämä Bush on kuulemma erinomaisissa väleissä Jumalan kanssa!

      Antoihan Jumala hänelle neuvon hyökätä Irakiinkin!!

      • GO BUSH GO!!!

        toivottavasti myös Iraniin.
        Pakistan on sitä seuraava.
        Käärmeen pesä S-A on lopulta vuorossa.
        Ykä pistää koko muslimilandian polvilleen! :)

        Kohta veistataan mustan kuution sisällä hoosiannaa! ;D


      • GO BUSH GO!!!

        toivottavasti myös Iraniin.
        Pakistan on sitä seuraava.
        Käärmeen pesä S-A on lopulta vuorossa.
        Ykä pistää koko muslimilandian polvilleen! :)

        Kohta veisataan mustan kuution sisällä hoosiannaa! ;D


    • Raakkuna

      Texas on syvästi maanläheistä ja uskonnollista aluetta lännessä. Ja sun kaltainen hekottelija olis halveksittu, allmost jokaisen kunnon kansalaisen mielestä. Semmonenko sä haluat olla.

      Vai pidätkö sä Jenkkejä jotenkin tyhminä. Saapas korosta sä saisit Texasissa, sen joka ainoossa bubissa, tosta esityksestäs. Sä et oo perin järkijätkä.

      Jos sukupolvet ovat turvautuneet rukoukseen, niin tuntiessaan, niin eikö kuivuus aiheuta keski-lännessä ongelmia hyvin monin tavoin, joka kyllä kirvoittaa rukouksen sydämmestä ja huulilta.

      Se on laiffia, Veikko kulta. Sanoo farmarin vaimo, kun sonni puski kiulun kumoon. Ja farmari Ford ei käynnisty pihassa, yrityksistä huolimatta, ja TURBULENSE vaappuu uhkaavasti palstojen takana. AMERIKKALAISET OVAT HYVIN YLPEITÄ USKOSTAAN. IN GOD WE TRUST. NEVER SHINE GO AWAY. SO WE PRAY. SALUT

      • Minähän en kyllä takuulla ole koskaan lähdössä mihinkään hihhuleiden bubeihin, tai seuroihin, joten aivan samantekevää mitä minusta mahdollisesti ajattelisivat.


      • Raakkuna
        Kairakettu kirjoitti:

        Minähän en kyllä takuulla ole koskaan lähdössä mihinkään hihhuleiden bubeihin, tai seuroihin, joten aivan samantekevää mitä minusta mahdollisesti ajattelisivat.

        Saitpahan vaan vähän osviittaa. SALUT


      • Raakkuna
        Kairakettu kirjoitti:

        Minähän en kyllä takuulla ole koskaan lähdössä mihinkään hihhuleiden bubeihin, tai seuroihin, joten aivan samantekevää mitä minusta mahdollisesti ajattelisivat.

        Saitpahan vaan vähän osviittaa. SALUT


      • Raakkuna kirjoitti:

        Saitpahan vaan vähän osviittaa. SALUT

        Yritä avata vaikka tukkeutunut viemäri rukoilemalla, niin saat kyllä odotella pitkän tovin aivan turhaan.

        Vettä varmasti joskus sataakin, mutta ei rukoilun ansiosta.

        Siinä vähän osviittaa.

        Eikä ole olemassa ketään "herraa".


      • Raakkuna .
        Kairakettu kirjoitti:

        Yritä avata vaikka tukkeutunut viemäri rukoilemalla, niin saat kyllä odotella pitkän tovin aivan turhaan.

        Vettä varmasti joskus sataakin, mutta ei rukoilun ansiosta.

        Siinä vähän osviittaa.

        Eikä ole olemassa ketään "herraa".

        Sun tulee ymmärtää että kukkuloilla oleva aurinko, on sittenkin kauempana kuin mäellä. Jos suuri suu tukehtuu paskaan puhuessaan, niin sillon on jotain vialla. Mä en oo vielä tukehtunut paskaan puhuessani, ja mä sentään oon puhunut aika tavalla, jo tähän mennessä. Tutki vaan, ja löydä TOTUUS ITSESTÄS, SONNI. SALUT


      • Raakkuna . kirjoitti:

        Sun tulee ymmärtää että kukkuloilla oleva aurinko, on sittenkin kauempana kuin mäellä. Jos suuri suu tukehtuu paskaan puhuessaan, niin sillon on jotain vialla. Mä en oo vielä tukehtunut paskaan puhuessani, ja mä sentään oon puhunut aika tavalla, jo tähän mennessä. Tutki vaan, ja löydä TOTUUS ITSESTÄS, SONNI. SALUT

        Sinulla siellä tukos näyttää olevan, kun tunget kahta samanlaista viestiäkin. Itse sen osuvasti nimesitkin, joten tukehdu siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe