Hahhahaaa, siinähän yrittävät amerikkalaiset nyt loitsuilla saada sadevettä: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1454666
Ei tule onnistumaan, mutta saahan sitä höperyyksissään uskoa tuollaiseenkin, hehheh. Ei kukaan ole sattunut kokeilemaan kotona samaa keinoa vaikkapa vesihanaan?
Rukoilkaamme!
12
368
Vastaukset
- hähähää!!!
"Hate, Im so full of it and I love it!"
- Pekka-Eric Auvinen aka Sturmgeist89 aka NaturalSelector89 - Harmitonhullu
senkin pakana!
No, en itsekkään kykene vielä kepillä kalliosta vettä loihtimaan, mutta tämä onnistuu jo:
laitetaan sormet pulpetinreunalle ja napautetaan kepillä... -ja kas, vettä tulee mimmuista. - Bushin rukoilemaan!
Eikös tuon osavaltion johdon kannattaisi pyytämään itse Presidentti Bush vierailemaan paikan päällä ja pyytää Bushin heittämään pikaiset rukoukset!?
Tämä Bush on kuulemma erinomaisissa väleissä Jumalan kanssa!
Antoihan Jumala hänelle neuvon hyökätä Irakiinkin!!- GO BUSH GO!!!
toivottavasti myös Iraniin.
Pakistan on sitä seuraava.
Käärmeen pesä S-A on lopulta vuorossa.
Ykä pistää koko muslimilandian polvilleen! :)
Kohta veistataan mustan kuution sisällä hoosiannaa! ;D - GO BUSH GO!!!
toivottavasti myös Iraniin.
Pakistan on sitä seuraava.
Käärmeen pesä S-A on lopulta vuorossa.
Ykä pistää koko muslimilandian polvilleen! :)
Kohta veisataan mustan kuution sisällä hoosiannaa! ;D
- Raakkuna
Texas on syvästi maanläheistä ja uskonnollista aluetta lännessä. Ja sun kaltainen hekottelija olis halveksittu, allmost jokaisen kunnon kansalaisen mielestä. Semmonenko sä haluat olla.
Vai pidätkö sä Jenkkejä jotenkin tyhminä. Saapas korosta sä saisit Texasissa, sen joka ainoossa bubissa, tosta esityksestäs. Sä et oo perin järkijätkä.
Jos sukupolvet ovat turvautuneet rukoukseen, niin tuntiessaan, niin eikö kuivuus aiheuta keski-lännessä ongelmia hyvin monin tavoin, joka kyllä kirvoittaa rukouksen sydämmestä ja huulilta.
Se on laiffia, Veikko kulta. Sanoo farmarin vaimo, kun sonni puski kiulun kumoon. Ja farmari Ford ei käynnisty pihassa, yrityksistä huolimatta, ja TURBULENSE vaappuu uhkaavasti palstojen takana. AMERIKKALAISET OVAT HYVIN YLPEITÄ USKOSTAAN. IN GOD WE TRUST. NEVER SHINE GO AWAY. SO WE PRAY. SALUTMinähän en kyllä takuulla ole koskaan lähdössä mihinkään hihhuleiden bubeihin, tai seuroihin, joten aivan samantekevää mitä minusta mahdollisesti ajattelisivat.
- Raakkuna
Kairakettu kirjoitti:
Minähän en kyllä takuulla ole koskaan lähdössä mihinkään hihhuleiden bubeihin, tai seuroihin, joten aivan samantekevää mitä minusta mahdollisesti ajattelisivat.
Saitpahan vaan vähän osviittaa. SALUT
- Raakkuna
Kairakettu kirjoitti:
Minähän en kyllä takuulla ole koskaan lähdössä mihinkään hihhuleiden bubeihin, tai seuroihin, joten aivan samantekevää mitä minusta mahdollisesti ajattelisivat.
Raakkuna kirjoitti:
Yritä avata vaikka tukkeutunut viemäri rukoilemalla, niin saat kyllä odotella pitkän tovin aivan turhaan.
Vettä varmasti joskus sataakin, mutta ei rukoilun ansiosta.
Siinä vähän osviittaa.
Eikä ole olemassa ketään "herraa".- Raakkuna .
Kairakettu kirjoitti:
Yritä avata vaikka tukkeutunut viemäri rukoilemalla, niin saat kyllä odotella pitkän tovin aivan turhaan.
Vettä varmasti joskus sataakin, mutta ei rukoilun ansiosta.
Siinä vähän osviittaa.
Eikä ole olemassa ketään "herraa".Sun tulee ymmärtää että kukkuloilla oleva aurinko, on sittenkin kauempana kuin mäellä. Jos suuri suu tukehtuu paskaan puhuessaan, niin sillon on jotain vialla. Mä en oo vielä tukehtunut paskaan puhuessani, ja mä sentään oon puhunut aika tavalla, jo tähän mennessä. Tutki vaan, ja löydä TOTUUS ITSESTÄS, SONNI. SALUT
Raakkuna . kirjoitti:
Sun tulee ymmärtää että kukkuloilla oleva aurinko, on sittenkin kauempana kuin mäellä. Jos suuri suu tukehtuu paskaan puhuessaan, niin sillon on jotain vialla. Mä en oo vielä tukehtunut paskaan puhuessani, ja mä sentään oon puhunut aika tavalla, jo tähän mennessä. Tutki vaan, ja löydä TOTUUS ITSESTÄS, SONNI. SALUT
Sinulla siellä tukos näyttää olevan, kun tunget kahta samanlaista viestiäkin. Itse sen osuvasti nimesitkin, joten tukehdu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693