Myöntääköhän helluntailainen koskaan, että on ollut väärässä jossain asiassa? Onko oman erehtymisen toteaminen synti, vai miksi tuntuu olevan arvo, että oman väärän käsityksen tai luulon takana seistään jääräpäisesti?
Viimeisin esimerkki on Mohikaanin tekijänoikeusrike. Eipä taida Ritari ikinä myöntää, ettei a) älyä edes, mitä on tekijänoikeus ja b) myönnä rikkoneensa tekijänoikeuksia vastaan, kenties tosin ymmärtämättömyyttään.
Ei Ritari ikinä erehdy...
Omat virheet?
22
677
Vastaukset
- että meillä
on niin esimerkillinen ihminen kuin poikalapsi, ei tee koskaan virheitä.
Uskovainenkin on katsos erehtyväinen.
Onko nyt parempi mieli, kun saan ylvästellen tämän tänne kaikille ilmoittaa "suurin kirjaimin". Koskahan sinusta tulee aikuinen.- poikalapsi
MISSÄ olen sanonut, etten tee virheitä? Kerropas.
- osaa koskaan
poikalapsi kirjoitti:
MISSÄ olen sanonut, etten tee virheitä? Kerropas.
pyytää anteeksi suun aukomistasi!
- Pentecostal.1
99% kirjoituksistasi on täyttä soopaa?
- myöntävätkö
he omat virheensä mutta minä ainakin myönnän heidän virheensä ja itse asiassa olen valmis myöntämään kaikkien ihmisten virheet.
Et osaa ainuttakaan viestiä kirjoittaa, mainitsematta minua!
Ymmärrä nyt hölmö, että ei ole mitään tekijänoikeusia rikottu!
tekijä ja säveltjä mainitaan, ja säveltäjä varmaan on myös sovittanut.
Nyt jos joku ostaa levyn, jossa on tuo kipale, KUKA siitä saa hyödyn, minä vai? Voit yhtähyvin luke se laulaukirjasta, eikä oo mikään rikos!
Jos olis rikos, olisin kosinut sen omalla niccillä, vaan kun en oo!Tekijänoikeuslaki ei salli kyseistä kopiointia ilman lupaa.
Tekijänoikeus säilyy 70 vuotta vielä viimeisen tekijän kuoleman jälkeen tekijän perillisillä.
Tokihan tekijänoikeus on voitu kaupata myös toiselle osapuolelle lain ollessa sama.
Mohikaani kuvittelee että hän on lain yläpuolella.
Saman Mohikaanin periaatteen mukaan Mohikaani voi tehdä murhankin ilman tuomiota jos hänelle ei ole siitä hyötyä ja varsinkin jos se on kyseisen teon mainostamista.- poikalapsi
Et sinä saa LUPAA PYYTÄMÄTTÄ julkaista toisen tekstiä, vaikka ihan asiallisesti tekijätiedot annatkin. Kiellä vain tekosi - sehän kertoo vain siitä, ettet näe omaa virhettäsi etkä myönnä sitä millään - sinä kun olet "oikeassa", koska et VOI erehtyä, jumala kun luulet olevasi.
Kumpihan tässä lienee hölmö... Pe.ku kirjoitti:
Tekijänoikeuslaki ei salli kyseistä kopiointia ilman lupaa.
Tekijänoikeus säilyy 70 vuotta vielä viimeisen tekijän kuoleman jälkeen tekijän perillisillä.
Tokihan tekijänoikeus on voitu kaupata myös toiselle osapuolelle lain ollessa sama.
Saman Mohikaanin periaatteen mukaan Mohikaani voi tehdä murhankin ilman tuomiota jos hänelle ei ole siitä hyötyä ja varsinkin jos se on kyseisen teon mainostamista.Turhaan vaahtoat, ei ole rikottu tekijänoikeus lakia, sun vihasi vaan panee sanoja suuhusi, oot niin ilkeä ja paha ihminen, ja siksi, koska se on kaunis ja Hengen voitelema laulu.
Ottiko noin kovasti tunnon päälle, ei sun tuntos sillä parane, ettäs mua syytät mennentullen, vaan sillä, että Jeesus saa puhdistaa tuntosi, ja pääset omatunnon syytöksistä vapaaksi!poikalapsi kirjoitti:
Et sinä saa LUPAA PYYTÄMÄTTÄ julkaista toisen tekstiä, vaikka ihan asiallisesti tekijätiedot annatkin. Kiellä vain tekosi - sehän kertoo vain siitä, ettet näe omaa virhettäsi etkä myönnä sitä millään - sinä kun olet "oikeassa", koska et VOI erehtyä, jumala kun luulet olevasi.
Kumpihan tässä lienee hölmö...Laulu on vaan niin Pyhän Hengen voitelema, että tuntosi alkoi soimata syntisyydestäsi Jumalan edessä, eikä se parane mua syyttämällä, vaan sillä, että Jeesus saa puhdistaa tuntosi!
- Oikeassa.
poikalapsi kirjoitti:
Kumpihan tässä lienee hölmö...Miksi kopioit Ukko Nooan sanat tälle palstalle?
Eikö se sinun tapauksessa ollutkaan tekijänoikeusrikos? - pseudonyymi..
Pe.ku kirjoitti:
Tekijänoikeuslaki ei salli kyseistä kopiointia ilman lupaa.
Saman Mohikaanin periaatteen mukaan Mohikaani voi tehdä murhankin ilman tuomiota jos hänelle ei ole siitä hyötyä ja varsinkin jos se on kyseisen teon mainostamista.Onko sinulla Raamatun kopioimisoikeudet?
Eikö olisi hyvän tavan mukaista olla kopioimatta toisten kirjoituksia?
- sieltä löytyy tietoa ettei ...
"Viimeisin esimerkki on Mohikaanin tekijänoikeusrike. Eipä taida Ritari ikinä myöntää, ettei a) älyä edes, mitä on tekijänoikeus ja b) myönnä rikkoneensa tekijänoikeuksia vastaan, kenties tosin ymmärtämättömyyttään. "
Hengen voimallaan sinunkin tuntoasi, ja nyt yrität sitä tyynnyttää mua syyttämällä, ei se sillä parane, vaan Jeesuksen veri on ainut joka tuntosi syyllisyyden Jumalan edessä voi parantaa!
- todé
Ei myönnä missään eikä koskaan. Tämän palstan perusteella tiedämme, ettei myönnä, myönnä, myönnä...
Niin se vain on ja siihen on tyytyminen. Me helluntailaiset olemme IHAN KAIKKI myöntymättömiä. - ...
aivan uutta! Missä Mohikaani on rikkonut tekijän oikeutta? Jos puhut yhden laulun sanojen tänne laitosta, niin itsekin laitoit tänne laulun mutta et tekijän nimeä.
- vastatkoon
nyt omaan aloitukseensa Ukko Nooasta.
Koska kappale tehty ja mieluummin vielä tekijän nimikin, kiitos! on hyvä syyttää toista kun itse useimmiten lankeaa juuri samoihin asioihin. - on se tiedämme, joten
vastatkoon kirjoitti:
Koska kappale tehty ja mieluummin vielä tekijän nimikin, kiitos! on hyvä syyttää toista kun itse useimmiten lankeaa juuri samoihin asioihin.sinä saat tältä osin olla rauhassa, tekijä on aikapäivä sitten kuollut. Satavuotta kun on mennyt voi kappalta lainata julkiseen käyttöön jos sitä ei ole sukulaisten tasolta erityisesti kielletty.
Mutta on välillä hyvä tarkistaa itsekin suuntaa, ettei sohi aina toisia, ja tietämättömyyttä on monillakin näiden Teosto asioiden suhteen. Uskon että suurimmalla osalla ei-uskoviakaan ole homma hallussa joten eiköhän ole viisaampaa jättää tällainen suurieleinen aloitus vähän pienemmälle, ja antaa anteeksi virheet joita tehdään, nyt kun tiedämme, on jokainen tietoinen, tai ainakin nyt jotkut joka tätä aloitustasi on lukenut.
Joten syyttävä sormi jääköön poikalapsi sinullakin vähän alemmaksi ja jättää isot aloitukset toisia kohtaan, sinulla kun tuntuu etsiä toista vikaa niin voimallisesti, että varmaan olet tästä oivalluksestasi hyvin tyytyväinen. Kuka on syyttäjä, Raamattu sanoo että se on itse perkele joka syyttää syyttämistään, katso ettet palvele tätä kaveria joka on alusta saakka ollut kyseenalaistava, syyttäjä, panettelija. - poikalapsi
vastatkoon kirjoitti:
Koska kappale tehty ja mieluummin vielä tekijän nimikin, kiitos! on hyvä syyttää toista kun itse useimmiten lankeaa juuri samoihin asioihin.Ko. teksti ja sävel ovat niin vanhoja, että niitä saa lain mukaan kopioida. Satun tietämään tekijänoikeussäännöt käytännön syistä, joten turhaan alatte näistä vääntää.
Vielä kun joku saisi Hansutuulian käsittämään paitsi kopioinnin tarpeettomuuden myös sen, että kopio Raamatusta ei ole keskustelua vaan jotain ihan muuta. Loppuisi turhien avausten jatkuva tehtailu siltä suunnalta.
Niin: Ritari-Mohikaanista ei tosiaankaan taaskaan ollut myöntämään, että hän oli väärässä. Mitä voimme päätellä tästä? - todé
poikalapsi kirjoitti:
Ko. teksti ja sävel ovat niin vanhoja, että niitä saa lain mukaan kopioida. Satun tietämään tekijänoikeussäännöt käytännön syistä, joten turhaan alatte näistä vääntää.
Vielä kun joku saisi Hansutuulian käsittämään paitsi kopioinnin tarpeettomuuden myös sen, että kopio Raamatusta ei ole keskustelua vaan jotain ihan muuta. Loppuisi turhien avausten jatkuva tehtailu siltä suunnalta.
Niin: Ritari-Mohikaanista ei tosiaankaan taaskaan ollut myöntämään, että hän oli väärässä. Mitä voimme päätellä tästä?raamatunjae-aloitukset ja -viestit ovat niitä kaikkien turhimpia kuitenkaan? Onhan palstalla paljon turhempaakin jorinaa. Miksi siis muutamasta Raamatun jakeesta pitää jaksaa ärsyyntyä jatkuvasti? Ja miksi et ärsyynny esim. Pekun ja Työmiehen lainauksista? Sieltä päin kimpoaa jae jos toinenkin...
todé kirjoitti:
raamatunjae-aloitukset ja -viestit ovat niitä kaikkien turhimpia kuitenkaan? Onhan palstalla paljon turhempaakin jorinaa. Miksi siis muutamasta Raamatun jakeesta pitää jaksaa ärsyyntyä jatkuvasti? Ja miksi et ärsyynny esim. Pekun ja Työmiehen lainauksista? Sieltä päin kimpoaa jae jos toinenkin...
varmaan huomannut että vasta eilen esitin kyseisessä asiassa itsekritiikkiä.
Tuo kyseinen itsekritiikki peiliin katsomisineen ei tunnu luonnistuvan kovin monelta lahkolaiselta.- todé
Pe.ku kirjoitti:
varmaan huomannut että vasta eilen esitin kyseisessä asiassa itsekritiikkiä.
Tuo kyseinen itsekritiikki peiliin katsomisineen ei tunnu luonnistuvan kovin monelta lahkolaiselta.samaaan hengen vetoon laukoo asiaansa kahta rankemmin. Joutavaa hurskastelua tuommoinen, Peku.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651