>>> Me adventistit vilkutamme Jerusalemista teille, sitten että muistatte nämäkin sanani!
"Ensi vuonna Jerusalemissa!"
11
226
Vastaukset
- kolme kuhilasta
"ei ole helppoa olla Jeesuksen oma ja Jumalan israelin kansalainen. Tämä kansalaisuus aiheuttaa saatanan rajun hyökkäyksen. Tämä adventismi palstakin on joutunut saatanan raivon kohteeksi. Saatana raivoaa aina sielä missä Jeesuksen uskoa julistetaan. ottakaa huomioon tämä te saastaiset koiranpenikat ja muut rakkikoirat, olette pohjasakkaa ja tuhoudutte olemattomiin tulijärvessä. me adventistit vilkutamme Jerusalemista teille, sitten että muistatte nämäkin sanani!" by kolme-enkeliä
- Öljymäelle Israelia pelasta...
VÄHÄN JÄLKEEN YLOSTEMPAUKSEN
Apost.teot 1. lukua
1:11 Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
[Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
12 Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin
[Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.] [Luuk. 24:52]
Kun kristityt on temamttu tuuliin ja pilviin,
kiihtyy Israel-viha huippuunsa. Sitä kautta Jeesus
pääsee tuomitsemaan Maan asukkaat, eivätkä voi syyttää kuin itseään.- varrella virran
Jos tänään vielä lauletaankin: siellä puutkin kellastuu, ei linnut ehdi pesästään
varrelal virran
- niin Hesekiel tarkkailee näyssään
todella tervettä ja terveellistä virtaa.
Tietysti -
Jerusalemissa!
Hes 47.
7 Paluumatkalla minä näin, että virran rannalla kasvoi molemmilla puolin hyvin paljon puita.
8 Mies sanoi minulle: "Nämä vedet virtaavat maan itäosiin ja juoksevat siellä alas Jordanin laaksoon ja edelleen Itäiseenmereen, jonka suolaisen veden ne muuttavat makeaksi.
9 Ja missä ikinä nämä vedet virtaavat, siellä kaikki eläimet menestyvät ja lisääntyvät. Myös kaloja on suuret määrät, sillä kaikkialla, minne tulee, tämä virta muuttaa veden makeaksi. Minne vain se tulee, siellä kaikki virkoaa elämään.
10 Meren rannalla seisoo kalastajia vieri vieressä, En-Gedistä En-Eglaimiin on verkkoja kuivumassa, ja erilaisia kaloja on viljalti, yhtä monia lajeja kuin Suuressameressä.
11 Mutta rantojen soissa ja lammikoissa vesi ei makeudu -- ne jäävät entiselleen, jotta saataisiin suolaa. [3. Moos. 2:13; Hes. 43:24; Mark. 9:49]
12 "Pitkin virran molempia rantoja kasvaa kaikenlaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lehdet lakastu eivätkä hedelmät lopu: joka kuukausi ne antavat uuden sadon, sillä niitä ruokkii virta, joka saa alkunsa pyhästä paikasta. Niiden hedelmiä käytetään ruoaksi ja niiden lehtiä lääkkeeksi. [Ilm. 22:2] - dispensationalistista
soopaa. VIEKÄÄ SE POIS TÄLTÄ PALSTALTA. SE ON HARHAOPPIA, JOTA ME ADVENTISTIT EMME IKINÄ TULE HYVÄKSYMÄÄN, KOSKA SE ON RAAMATUN VASTAINEN OPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Raamatusta :)
dispensationalistista kirjoitti:
soopaa. VIEKÄÄ SE POIS TÄLTÄ PALSTALTA. SE ON HARHAOPPIA, JOTA ME ADVENTISTIT EMME IKINÄ TULE HYVÄKSYMÄÄN, KOSKA SE ON RAAMATUN VASTAINEN OPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Apost.teot 1. lukua
1:11 Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
[Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
12 Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin
[Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.] [Luuk. 24:52]
- monille - kuten Jeesuskin
Jerusalem jakaa ihmiset kahteen leiriin - aivan kuten Messias itsekin.
Sef. 3:19
Katso, siihen aikaan minä teen tekoni kaikille sinun nöyryyttäjillesi. Minä pelastan ontuvat ja kokoan karkoitetut ja teen heidät ylistetyiksi ja mainehikkaiksi jokaisessa maassa, jossa he olivat häpeänalaisina.
Sak. 12:2
Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
Sak. 12:3
Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
16 Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
Oletko sinä käynyt siellä? - AnttiVKantola on ottanut
itselleen palstan päätuomarin viran, niin tosiasiassa hänen kirjoituksensa ovat vain propagandistista muiden parjaamista, eivät totuutta hakevia.
Huomaavainen lukija voi helposti havaita että lähes jokainen Kantolan kirjoitus on suunnattu A-kirkkoa ja sen jäseniä vastaan joita hän "heitä pilkatessaan" kutsuu esimerkiksi ellenisteiksi.
Kantola on halustaan hakemassa palstalla johtavaa asemaa kaikkien parjaajien keskuudessa ja muodostaa yhdessä uskova_1 kanssa muita parjaajia KANNUSTAVAN parivaljakon adventismia ja adventisteja vastaan, uskotellen ihmisille kaikenlaisia valheita adventismista ja adventisteista.
Teesi jota palstan parjaajat käyttävät:
Jokainen adventisti on syyllinen jokaisen adventistin tekoihin, siksi heitä on lupa haukkua ja parjata mielin määrin. Näin huolimatta siitä jos itse on tutustunut adventismiin tai ei.
Raamatun "hyvä uutinen" on näin muuttunut näiden parjaajien suussa pikkumaiseksi muiden panetteluksi, joka myös tehokkaasti estää kaiken konstruksiivisen kritiikin adventismista. Kuka itseään kunnioittava ihminen haluaa yhtyä tähän parjaajien laumaan??
Kuvaavaa parjaajille on sekin että he VÄLTTELEVÄT todellista keskustelua raamatun totuuksista, kaikki keskustelu sellaisista kristinuskon peruskysymyksistä kuin esimerkiksi Jumalan olemus, pelastuksen sisältö, Jeesuksen kärsimys ja kuolema jäävät täydellisesti haukkumisen varjoon.
Johtopäätökseksi jää väkisinkin että jotain täytyy olla vialla sellaisen ihmisen omassa elämässä, joka uskoo elämänsä tärkeimmäksi tehtäväksi muiden parjaamisen. Pahimmillaan johtuvat tämän tyyppiset ongelmat omista todellisista häiriötiloista joihin asianomaisen tulisi hakea lääkärin apua.
On tietysti totta että yllä mainittu käyttäytyminen jossa epätoivoisesti yritetään kohentaa "omaa minuutta" toisista vikoja etsimällä ei ole kovinkaan epätavallista tämän päivän yhteiskunnassa ja esimerkiksi intenet antaa siihen erinomaisen tilaisuuden, sen voi jokainen todeta. Valitettavasti näkymät että parjaaminen loppuisi eivät ole kovinkaan suuret, johtuen siitäkin että asianomaisen on erittäin vaikea tunnustaa omia ongelmiaan ja parjaaminen antaa eräänlaisen valheellisen "hetken helpotuksen" heidän omiin ongelmiinsa.OLEN VAPAHTAJAMME TYÖTOVERI
Herjaatko kaikkia evankelistoja "päätuomarin viran ottaneiksi"?!? Mutta miksi antaisin epävireän äänen pasuunastani, vaikkapa että: luulisin ehkä, että Jeesus on kaikki kaikessa, kun on lyse pelastuksesta tai mistä vain... en oikein tiedä, mutta siltä tuntuu..."
Totuutta rakastava ei voi epäröidä, sillä silloin hän olisikin valehtelija. En ole vielä kertaakaan tuominnut lauantain pyhittäjiä, mutta sinä ja sinun kaltaisesi olette jatkuvasti tuominneet kadotukiseen meidät kristityt - vain siksi, ettemme pyhitä samaa päivää kuin te.
Jaak 2.12-13
12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]- (roska)puusta katsoo
VAKITUSIEN LUKIJAN on lähes pakko jo kommentoida, sillä niin paksua valhetta joku tuntematon ja asioista perillä olematon sivulla vieraileva esittä vaikkapa AVK:sta.
Viime päiviän Antti ei ole paljonkaan kirjoittanut.
Minkä on kirjoittanut, niin lähinnä koettanut
puhua järkeä niille, jotka jatkuvasti paatoksella
pelottelevat sunnuntain viettäjiä ja rivien välistä
pelottelevat niitä, jotka ehkä voisivat luopua
lauantaivapaapäivästään tai vain alkaa epäröidä ja funtsia asioita uudelleen.
Kun lukee kaikkien viestejä, voi havaita, että Kantola perustaa YKSIN RAAMATTUUN.
Silloin tällöin AVK näyttää tietoisesti hakevan
todellsita kommunikointia eri mieltä olevien
kanssa. Ei milloinkaan ole palstalla nähty, että hän varta vasten herjaisi.
Onhan AVK tuonut paljon pitkiä raamatunkohtia palstalle, mutta niitä ei ole kyetty kommentoimaan - arvatenkin siksi että ne ovat kumoamatonta Sanaa!
Sensijaan moni muu kirjoittaa viestejä, joissa
on pelkkää herjaa, eikä mitään perusteluja saati sitten raamatunkohtia.
Koeta jaksaa AVK - Totuuden ja avoimuduen mies
Kyllä Kantola - näin lukijan mielestä - on totuuden ja avoimuuden mies!
Saa vaikutelman, että jokainen haavoittavainen totuus
laitetaan Kantolan tiliin - ja pahassa mielessä - vaikka ei olisi Kantolan kirjoittamakaan.
Sitäpaitsi Kantolahan on tehnyt selväksi, että hän pilkkaa vain ellenismiä ja pitää aitoa adventismia eri asiana.
Kyllä Jumalakin tuota EGW:n höpötystä pilkkaa, se on varma asia se. Mutta Kantolahan on sanonut, että hän olisi ensimmäisten joukossa Adventtiseurakuntaan liittymisessä, jos adventismi
pääsisi irti tuosta Ellen-taakastaan.
Mutta selväähän on, ettei keskeneräiseen riitapesään kukaan ulkopuolinen astu.
Muistaakseni Kantola on vakuuttanut uskovansa, että adventtiliike menestyisi ihan hyvin kristillisten kirkkojen joukossa ilman ellenismiä.
USKOVA_1
Mitää tulee Uskova_1:seen, niin ei hänkään adventisteja suoranaisesti pilkkaa, vaan on tuonut esiin faktaa ensisijaisesti ellenismin harhoista.
- Herrakaan ole konkreettinen?
ONKO JESAJA VAIN HENGELLINEN - EIKÖ TODEN TOSI?
Jes. 4:3
Ja Siionin jäljelle jääneitä ja Jerusalemissa jäljellä olevia kutsutaan pyhiksi -- kaikkia, jotka on kirjoitettu elävien kirjaan Jerusalemissa. [2. Moos. 32:32 ]
Jes. 10:12
Mutta tietäkää: kun minä, Herra, olen saattanut päätökseen kaikki työni Siionin vuorella ja Jerusalemissa, minä vaadin Assyrian kuninkaan tilille hänen pöyhkeän sydämensä turhamaisuudesta ja hänen katseensa ylpeästä välkkeestä.
[2. Kun. 19:35; Jes. 37:36]
Jes. 24:23
Kuu kalpenee, aurinko häpeää, kun Herra Sebaot hallitsee Siionin vuorella ja Jerusalemissa ja hänen kunniansa loistaa hänen kansansa vanhimmille.
[Jes. 13:10; Hes. 32:7]
Jes. 30:19
Siionin kansa, sinä joka asut Jerusalemissa, sinun itkusi aika on ohi! Kun huudat häneltä apua, hän armahtaa, hän kuulee ja vastaa sinulle. [Jes. 65:24]
Jes. 31:9
Kauhusta murtuu sen turva, kallioksi luultu, sen ruhtinaat säikkyvät pakosalle merkkiviirin luota. Näin sanoo Herra, jolla on tuli Siionissa, hän, jolla on hehkuva pätsi Jerusalemissa.
JESAJA 53 JA LHESTYVÄ JOULU - ADVENTTIAIKA
1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
9 Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.
10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
12 Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482