Jeesus epäonnistui

kun antoi(Mat.10:1) opetuslapsilleen taidon parantaa sairauksia ja saatteli seuraavissa jakeissa heidät parantamismatkalle.

Mat.10:1 Jeesus kutsui kaksitoista opetuslastaan luokseen ja antoi heille vallan karkottaa saastaisia henkiä ja parantaa kaikkia tauteja ja vaivoja.

Mutta opetuslapsilta ei homma sitten onnistunutkaan ja Jeesus haukkui heidät.

Matt.17.14-16 Kun he palasivat väkijoukon luo, Jeesuksen eteen tuli mies, joka polvistui ja sanoi: "Herra, armahda poikaani! Hän on kuunvaihetautinen, ja hänen tilansa on kovin huono. Hän kaatuu usein, milloin tuleen, milloin veteen.
Minä toin hänet opetuslastesi luo, mutta he eivät pystyneet parantamaan häntä.
Silloin Jeesus sanoi: "Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea.

On jotensakin moraalitonta Jeesukselta haukkua toisia vaikka itse oli avuttomana suurine puheineen syyllinen.

7

274

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansutuulia

Näitä sinun viestejäsi alkaa kohta itku tulla.

Lue ensin Jumalan Sanaa, äläkä laita noin pimeitä juttuja tänne. Kiitos.

• Olen samaa mieltä kanssasi että Raamatun jutut on pimeitä mutta mitä mieltä Jumalasi on tuosta väitteestäsi.

• hansutuulia
        Pe.ku kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi että Raamatun jutut on pimeitä mutta mitä mieltä Jumalasi on tuosta väitteestäsi.

on niin pimeä. Kerro missä kohtaa JEESUS epäonnistui. Nimittäin sinun aloituksessasi lukee Jeesus epäonnistui.

• hansutuulia kirjoitti:

on niin pimeä. Kerro missä kohtaa JEESUS epäonnistui. Nimittäin sinun aloituksessasi lukee Jeesus epäonnistui.

mainitsin kohdan jossa epäonnistui mutta et kaiketi ole lukenut aloitustani.

• hansutuulia
        Pe.ku kirjoitti:

mainitsin kohdan jossa epäonnistui mutta et kaiketi ole lukenut aloitustani.

ja sinä syytät Jeesusta isoin aloituksin että Jeesus epäonnistui. Jeesus ei missään kohdin epäonnistunut, toinen juttu on hänen opetuslapsensa jotka omin voimin yrittivät ajaa riivattua ulos.
        Hän sanoo että tuo laji ei lähde muulla kuin paastolla ja rukouksella. Kuuliaisuus on ensitärkeä asia ja valta jolle se on annettu.

• to...
        hansutuulia kirjoitti:

ja sinä syytät Jeesusta isoin aloituksin että Jeesus epäonnistui. Jeesus ei missään kohdin epäonnistunut, toinen juttu on hänen opetuslapsensa jotka omin voimin yrittivät ajaa riivattua ulos.
        Hän sanoo että tuo laji ei lähde muulla kuin paastolla ja rukouksella. Kuuliaisuus on ensitärkeä asia ja valta jolle se on annettu.

on siis eri lajeja, minkähän takia yksikään laji ei vaivaa ateisteja?

• merim.raimo

Ihmiset on usein haluttomia ottamaan Jumalan armon vastaan lahjana.Matt.10:7 Ja missä kuljette,saarnatkaa ja sanokaa: Taivasten valtakunta on tullut lähelle .... uskoontulonikin jälkeen olen käynyt Etelä-Amerikassa,paikallis busseihin saa kerjäläiset nousta ilmaiseksi,monet heistä vammautuneita,eri tavalla,mutta useilla on myöskin kumman "tavallista" iso haava pohkeessa,jopa tulehtunutkin.Jakeissa 9-10 annetaan ymmärtää asioiden tärkeysjärjestys,siis "HYVÄ UUTINEN" ensin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1404
    2. 112
      1335
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      198
      919
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      327
      865
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      230
      805
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      713
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      671
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      232
      667
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      581
    Aihe