kun antoi(Mat.10:1) opetuslapsilleen taidon parantaa sairauksia ja saatteli seuraavissa jakeissa heidät parantamismatkalle.
Mat.10:1 Jeesus kutsui kaksitoista opetuslastaan luokseen ja antoi heille vallan karkottaa saastaisia henkiä ja parantaa kaikkia tauteja ja vaivoja.
Mutta opetuslapsilta ei homma sitten onnistunutkaan ja Jeesus haukkui heidät.
Matt.17.14-16 Kun he palasivat väkijoukon luo, Jeesuksen eteen tuli mies, joka polvistui ja sanoi: "Herra, armahda poikaani! Hän on kuunvaihetautinen, ja hänen tilansa on kovin huono. Hän kaatuu usein, milloin tuleen, milloin veteen.
Minä toin hänet opetuslastesi luo, mutta he eivät pystyneet parantamaan häntä.
Silloin Jeesus sanoi: "Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea.
On jotensakin moraalitonta Jeesukselta haukkua toisia vaikka itse oli avuttomana suurine puheineen syyllinen.
Jeesus epäonnistui
7
274
Vastaukset 7
- hansutuulia
Näitä sinun viestejäsi alkaa kohta itku tulla.
Lue ensin Jumalan Sanaa, äläkä laita noin pimeitä juttuja tänne. Kiitos.Olen samaa mieltä kanssasi että Raamatun jutut on pimeitä mutta mitä mieltä Jumalasi on tuosta väitteestäsi.
- hansutuulia
Pe.ku kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi että Raamatun jutut on pimeitä mutta mitä mieltä Jumalasi on tuosta väitteestäsi.
on niin pimeä. Kerro missä kohtaa JEESUS epäonnistui. Nimittäin sinun aloituksessasi lukee Jeesus epäonnistui.
hansutuulia kirjoitti:
on niin pimeä. Kerro missä kohtaa JEESUS epäonnistui. Nimittäin sinun aloituksessasi lukee Jeesus epäonnistui.
mainitsin kohdan jossa epäonnistui mutta et kaiketi ole lukenut aloitustani.
- hansutuulia
Pe.ku kirjoitti:
mainitsin kohdan jossa epäonnistui mutta et kaiketi ole lukenut aloitustani.
ja sinä syytät Jeesusta isoin aloituksin että Jeesus epäonnistui. Jeesus ei missään kohdin epäonnistunut, toinen juttu on hänen opetuslapsensa jotka omin voimin yrittivät ajaa riivattua ulos.
Hän sanoo että tuo laji ei lähde muulla kuin paastolla ja rukouksella. Kuuliaisuus on ensitärkeä asia ja valta jolle se on annettu. - to...
hansutuulia kirjoitti:
ja sinä syytät Jeesusta isoin aloituksin että Jeesus epäonnistui. Jeesus ei missään kohdin epäonnistunut, toinen juttu on hänen opetuslapsensa jotka omin voimin yrittivät ajaa riivattua ulos.
Hän sanoo että tuo laji ei lähde muulla kuin paastolla ja rukouksella. Kuuliaisuus on ensitärkeä asia ja valta jolle se on annettu.on siis eri lajeja, minkähän takia yksikään laji ei vaivaa ateisteja?
- merim.raimo
Ihmiset on usein haluttomia ottamaan Jumalan armon vastaan lahjana.Matt.10:7 Ja missä kuljette,saarnatkaa ja sanokaa: Taivasten valtakunta on tullut lähelle .... uskoontulonikin jälkeen olen käynyt Etelä-Amerikassa,paikallis busseihin saa kerjäläiset nousta ilmaiseksi,monet heistä vammautuneita,eri tavalla,mutta useilla on myöskin kumman "tavallista" iso haava pohkeessa,jopa tulehtunutkin.Jakeissa 9-10 annetaan ymmärtää asioiden tärkeysjärjestys,siis "HYVÄ UUTINEN" ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491404- 1121335
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232667Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581