Missä mielestäsi ovat Tuusulan parhaat Grillipöperöt?
Tuusulan paras grilli
4
617
Vastaukset
- Jokelassa
Jokelan koulukeskuksessa. Toki eräs työntekijämme ei saanut tulta syttymään.
Pege oli aika tampio.- Erä(s)mies
vähissä on minun makuuni, mutta ehdoton ykkönen on Picanne. hinta-laatu on hyvä. Tai kotipizza jos sitä nyt voi grilliksi sanoa(?) Ei oikein muut maistu...
Mitä onko tuolla koulussa siis ollut joku leivinuuni tms. missä ruat tehdään? Ajattelin että nykyään sentään on jo sähköuunit. Tuon sun mainitseman "Pegen" kannattaisi ehkä käyttää sytytyspaloja niin niillä lähtee! - lisää tieioja
Erä(s)mies kirjoitti:
vähissä on minun makuuni, mutta ehdoton ykkönen on Picanne. hinta-laatu on hyvä. Tai kotipizza jos sitä nyt voi grilliksi sanoa(?) Ei oikein muut maistu...
Mitä onko tuolla koulussa siis ollut joku leivinuuni tms. missä ruat tehdään? Ajattelin että nykyään sentään on jo sähköuunit. Tuon sun mainitseman "Pegen" kannattaisi ehkä käyttää sytytyspaloja niin niillä lähtee!Siis puhutaanko tässä nyt siitä Pegestä, joka käyttää aika usein niitä ruutuflanellipaitoja...Joo oon huomannu että on käyttäytyny vähä oudosti viime aikoina....Tietääkö kukaan mitä sille kuuluu? En oo nyt viikkoon nähny sitä..
- vaihtanut
lisää tieioja kirjoitti:
Siis puhutaanko tässä nyt siitä Pegestä, joka käyttää aika usein niitä ruutuflanellipaitoja...Joo oon huomannu että on käyttäytyny vähä oudosti viime aikoina....Tietääkö kukaan mitä sille kuuluu? En oo nyt viikkoon nähny sitä..
hiippakuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803