Valtio valittaa Rusi-jutussa.

Sonnimies

Toivottavasti Alpo saa korvaukset täysimääräisinä, kun valtio päätti valittaa ja lihottaa lisää isonokka-Arvelaa.(asianajaja).

Tapaus on täysin selvä, mutta pitäähän se "rahastus" suorittaa loppuun.

Supon uusi johtajakin olisi ollut valmis viheltämään pelin poikki. Näin hesari:

>>Suojelupoliisin tuore päällikkö Ilkka Salmi ehti jo julkisuudessa toivoa, että "Rusi-ottelu" olisi syytä lopettaa.

"Päätti käräjäoikeus mitä tahansa, niin tämä ei ole mikään arvovaltakysymys. Ei ole ikään kuin tennisottelua, joka Supon pitäisi voittaa", Salmi sanoi viikko sitten torstaina Helsingin Sanomissa

8

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hovioikeudenneuvos

Yllättäen pikkurahat käräjillä saaneen Alpo Rusin itäsaksalainen ilo jää lyhyeksi, kun hovioikeus korjaa käräjäoikeuden virhetulkinnat. Ei lanttiakaan on ainoa lakiin perustuva oikea tuomio.

• Sonnimies

Hei, hei, hei Rusi voiton vei!

• ön ön

Sanoit aivan täsmällisesti oikein. Ei lanttiakaan on ainoa lakiin perustuva tuomio. Niin on niin kauan kunnes valtiolle säädetään ankara vastuu kaikista tekemisistään ja sitä ei asian luonteesta johtuen koskaan tule eikä edes voi tulla tapahtumaan.

Muuten, miksiköhän Rusin hupi ei kun huippujuristit eivät pystyneet osoittamaan konkreettisesti valtiolla virheen tehnyttä tahoa, edes sinnepäin? Olisiko voinutkin olla niin, että vihjeen asian tutkinnasta antoikin tosiasiassa Rusi tai joku hänen lähipiiristään? Aivan yhtä teoreettista ja mahdollista kuin muutkin esitetyt olettamukset.

• teoreettista
        ön ön kirjoitti:

Sanoit aivan täsmällisesti oikein. Ei lanttiakaan on ainoa lakiin perustuva tuomio. Niin on niin kauan kunnes valtiolle säädetään ankara vastuu kaikista tekemisistään ja sitä ei asian luonteesta johtuen koskaan tule eikä edes voi tulla tapahtumaan.

Muuten, miksiköhän Rusin hupi ei kun huippujuristit eivät pystyneet osoittamaan konkreettisesti valtiolla virheen tehnyttä tahoa, edes sinnepäin? Olisiko voinutkin olla niin, että vihjeen asian tutkinnasta antoikin tosiasiassa Rusi tai joku hänen lähipiiristään? Aivan yhtä teoreettista ja mahdollista kuin muutkin esitetyt olettamukset.

Ei siinä ole mitään teoreettista, sillä kepu pettää aina ja kaikkina vuorokauden aikoina ja ihan kenet tahansa, myös omansa. Sitä uuskepulainen Rusi ei vielä tiennyt. Mutta moni ja onneksi enemmistö tietää.

• Emeriitan jälkijättöinen ke...

toiminta ajaa kuralla olevat kepukunnat lopullisesti alas. Kemijärvestä se alkoi ja nyt ei enää Oivan "hajasijoitukset" ei auta. Maaseutu ajautuu vihdoin alas ja veronmaksajat pääsevät vihdoin oikeudenmukaisuutta nauttimaan. Kiitos Matti Vanhanen - ensimmäinen kepulainen joka uskaltaa haastaa kepun maataloussiiven.

• alkeelista ajattelua

Onpa omituista lukea moista! Minä kun luulin, että Suomessa tarvitaan kaikenlaisia ammatteja ja työtilaisuuksia koko maassa.
        Te, jotka ryömitte puolueittenne juoksuhaudoissa ja iloitsette siitä, että ihmisiä joutuu työttömiksi olette täysin käsittämättömiä ihmisiä!

Ovatko kaikki työväenliikkeen ihmiset sellaisia, että he haluavat ostaa ruuan ulkomailta?
        Silloin Suomen kauppatasekin kärsii..(puhumattakaan niistä uusista työttömistä).

Eikö koko kansan hyvinvointi, ammatista ja asuinpaikasta riippumatta ole arvo sinänsä?

• käräjäoikeudessa

Niin kai voisi luonnehtia päätöstä, josta valtio nyt valittaa.

• Käräjäoikeuskin totesi, että Supolla oli täysi syy jatkaa Alpo Rusin vakoiluepäilyn tutkintaa.

Supolla on hallussaan mm. Tanskan tiedustelupalvelun valvontanauhaa, joka osoittaa Alpo Rusin toistuvasti tapailleen KGB:n huippuagenttia Kööpenhaminassa. Rusi tapaili samaa agenttia myös Helsingissä ja mm. saunoi tämän agentin kanssa.

Taitaa lopulta käydä niin, että Alpo Rusi jää nuolemaan näppejään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe