Sanaa ja lohduketta levolle mennessäsi.
Saakoon Herran käsi koskettaa myös niitä jotka etsivät Herraa puhtaasta sydämestä, saakoon Sana sulautua sinun sydämessäsi sinun elämäksesi.
Sl.
37:3 Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;
37:4 silloin sinulla on ilo Herrassa, ja hän antaa sinulle, mitä sinun sydämesi halajaa.
37:5 Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee.
37:6 Ja hän antaa sinun vanhurskautesi nousta niinkuin valkeuden ja sinun oikeutesi niinkuin keskipäivän.
37:7 Hiljenny Herran edessä ja odota häntä. Älä vihastu siihen, jonka tie menestyy, mieheen, joka juonia punoo.
37:8 Herkeä vihasta ja heitä kiukku, älä kiivastu, se on vain pahaksi.
37:9 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.
Jesaja:
25:9 Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi."
Paljon viisasta
11
271
Vastaukset
Löysit kasan aitoja helmiä, Sana on aina ja kaikki hyvää, mutta sitten on vielä näitä helmien helmiä, niitä on suloista suussa maiskutella, noin hengellisessä mielessä.
No nyt joku sanoo, "nyt ne jo syö Raamattua"(?) :)
Hyvää yötä, siunausten myötä!- hansutuulia
Sana on todellakin hyvää ja ravitsevaa, se antaa koko ruumille rauhan ja Hänen läsnäolonsa.
Siunattua päivää teille molemmille.
Psalmit:
127:2 Turhaan te nousette varhain ja myöhään menette levolle ja syötte leipänne murheella: yhtä hyvin hän antaa ystävilleen heidän nukkuessansa.
- PakanainHuuto
Onko sinun uskosi pintaliitoa vai erittäin syvää ja vielä syvempää kuin raamatun jakeet?
Sellaista uskoa, jota raamatusta löytyy vain rivien välitä tutkiskelemalla.- hansutuulia
perustuu Jumalan antamaan pelastukseen ja se on aina tähän päivään saakka riittänyt. Minä en osaa sanoa pasalmien kirjoittajan uskon syvyyttä, mutta Herrani voi tehdä kaiken minussa mahdolliseksi, jos olen itse avoin astia toimimaan Herran tahdossa.
Hes. 9:7
Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."- Yömies.
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi.
- Syö Mies
Yömies. kirjoitti:
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi.
Isä antoi tappaa ainokaisen poikansa, jotta kansa luulisi, että kuollut poika pelastaa heidät kuolemalta.
- hansutuulia
Syö Mies kirjoitti:
Isä antoi tappaa ainokaisen poikansa, jotta kansa luulisi, että kuollut poika pelastaa heidät kuolemalta.
vaan täysin totta.
1.Pietarin kirje:
1:3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
sen verran että kristityt pitivät ennen kaikkia psalmeja Daavidin kirjoittamina.
Nykyisin tiedetään Psalmien alkuperäistekstien olevan n. 500 vuotta Daavidin jälkeen kirjoitettuja.
Toisaalta Daavidista ei ole vielä löytynyt ainuttakaan historiallista todistetta.
Raamatussakin Daavid ei oikeasti surmannut Goljatia vaan surmaaja oli Elhanan.- merim.raimo
Hyvästä sanasta,levolle mennessäni.Vaikka nukkumisesta ei tule mitään.Ja vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyy,niin Sinuun minä turvaan Herra. siunausta sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477