Joudunk pakkotyöhön

työtä vieroksuva

Kuulin että nyt on tullut laki joka pakottaa etsimään työtä.
EI KAI
Olen ollut jo 12v työttömänä enkä halua enään töihin
saan riittävän toimeentulon sosiaalihuollolta.
Kirjastossa on hyvä ollat päivät.

5

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oisi

hyvä pääsisin viimeinki töihin minäkin. Johan on maattu tässä.

• 12 vuotiaasta työssä ollut

että haista pitkä paska,sekä tee palvelus yhteiskunnalle,ja meille saatanan työn raskaan raatajille,jotka joudumme elättämään sinun kaltaisia loisia.VEDÄ VITTU ITTES HIRTEEN1

• fgfgftrfg

en ole työtön ymmärrän että on monia eri syitä olla työttömänä. Kaikki ei vaan jaksa sitä 7-4 touhua. Varsinkin kun palkkaa ei oikeen haluta maksaa. Niille jotka eivät halua töitä tehdä voisi maksaa sitä kansalaispalkkaa. On kuitenkin pieni kustannus siihen mitä menee muihin verovaroin pidettäviin suojatyöpaikkoihin, kunte suomen eduskunta. Oletko koskaan miettinyt miten paljon menee näiden palkkoihin edustuskuluihin matkakuluihin virka-autoihin ja vielä avustajiin. Lisäksi jokavuotiset linnan juhlat riittäs sinnekkin pienempi vierasjoukko. 2000 vieraan kestitseminen ei ole kovin pien kuluerä valtion kassasta. En ylpeile sillä että olen työssä enkä karehdi niitä joilla sitä ei ole. Enemmistö työttömistä kuitenkin haluaa tehdä töitä. Työkkäri, kela ja sossu osaavat kyllä nöyryyttää näitä ihmisiä ihan, tarpeeksi älä sinä enää lyö lyötyä. Toivon että jonakin päivänä sinä joudut elämään todeksi työttömän elämää, ehkä se avaisi silmäsi näkemään että kaikilla asiat eivät ole hyvin.

• työvoimatoimija

Mene kirjastoon töihin.

• minä itse

haistattelu tällaisilla palstoilla ei kuulu sivistykseen . koita kävellä viikko toisen kengillä ennen kuin annat mitään lausuntoja .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1626
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1541
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      270
      1276
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      867
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe