Joudunk pakkotyöhön

työtä vieroksuva

Kuulin että nyt on tullut laki joka pakottaa etsimään työtä.
EI KAI
Olen ollut jo 12v työttömänä enkä halua enään töihin
saan riittävän toimeentulon sosiaalihuollolta.
Kirjastossa on hyvä ollat päivät.

5

1134

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oisi

hyvä pääsisin viimeinki töihin minäkin. Johan on maattu tässä.

• 12 vuotiaasta työssä ollut

että haista pitkä paska,sekä tee palvelus yhteiskunnalle,ja meille saatanan työn raskaan raatajille,jotka joudumme elättämään sinun kaltaisia loisia.VEDÄ VITTU ITTES HIRTEEN1

• fgfgftrfg

en ole työtön ymmärrän että on monia eri syitä olla työttömänä. Kaikki ei vaan jaksa sitä 7-4 touhua. Varsinkin kun palkkaa ei oikeen haluta maksaa. Niille jotka eivät halua töitä tehdä voisi maksaa sitä kansalaispalkkaa. On kuitenkin pieni kustannus siihen mitä menee muihin verovaroin pidettäviin suojatyöpaikkoihin, kunte suomen eduskunta. Oletko koskaan miettinyt miten paljon menee näiden palkkoihin edustuskuluihin matkakuluihin virka-autoihin ja vielä avustajiin. Lisäksi jokavuotiset linnan juhlat riittäs sinnekkin pienempi vierasjoukko. 2000 vieraan kestitseminen ei ole kovin pien kuluerä valtion kassasta. En ylpeile sillä että olen työssä enkä karehdi niitä joilla sitä ei ole. Enemmistö työttömistä kuitenkin haluaa tehdä töitä. Työkkäri, kela ja sossu osaavat kyllä nöyryyttää näitä ihmisiä ihan, tarpeeksi älä sinä enää lyö lyötyä. Toivon että jonakin päivänä sinä joudut elämään todeksi työttömän elämää, ehkä se avaisi silmäsi näkemään että kaikilla asiat eivät ole hyvin.

• työvoimatoimija

Mene kirjastoon töihin.

• minä itse

haistattelu tällaisilla palstoilla ei kuulu sivistykseen . koita kävellä viikko toisen kengillä ennen kuin annat mitään lausuntoja .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1636
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1162
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      135
      931
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      762
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      529
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      45
      462
    Aihe