Kuulin että nyt on tullut laki joka pakottaa etsimään työtä.
EI KAI
Olen ollut jo 12v työttömänä enkä halua enään töihin
saan riittävän toimeentulon sosiaalihuollolta.
Kirjastossa on hyvä ollat päivät.
Joudunk pakkotyöhön
5
1104
Vastaukset
- se oisi
hyvä pääsisin viimeinki töihin minäkin. Johan on maattu tässä.
- 12 vuotiaasta työssä ollut
että haista pitkä paska,sekä tee palvelus yhteiskunnalle,ja meille saatanan työn raskaan raatajille,jotka joudumme elättämään sinun kaltaisia loisia.VEDÄ VITTU ITTES HIRTEEN1
- fgfgftrfg
en ole työtön ymmärrän että on monia eri syitä olla työttömänä. Kaikki ei vaan jaksa sitä 7-4 touhua. Varsinkin kun palkkaa ei oikeen haluta maksaa. Niille jotka eivät halua töitä tehdä voisi maksaa sitä kansalaispalkkaa. On kuitenkin pieni kustannus siihen mitä menee muihin verovaroin pidettäviin suojatyöpaikkoihin, kunte suomen eduskunta. Oletko koskaan miettinyt miten paljon menee näiden palkkoihin edustuskuluihin matkakuluihin virka-autoihin ja vielä avustajiin. Lisäksi jokavuotiset linnan juhlat riittäs sinnekkin pienempi vierasjoukko. 2000 vieraan kestitseminen ei ole kovin pien kuluerä valtion kassasta. En ylpeile sillä että olen työssä enkä karehdi niitä joilla sitä ei ole. Enemmistö työttömistä kuitenkin haluaa tehdä töitä. Työkkäri, kela ja sossu osaavat kyllä nöyryyttää näitä ihmisiä ihan, tarpeeksi älä sinä enää lyö lyötyä. Toivon että jonakin päivänä sinä joudut elämään todeksi työttömän elämää, ehkä se avaisi silmäsi näkemään että kaikilla asiat eivät ole hyvin.
- työvoimatoimija
Mene kirjastoon töihin.
- minä itse
haistattelu tällaisilla palstoilla ei kuulu sivistykseen . koita kävellä viikko toisen kengillä ennen kuin annat mitään lausuntoja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225