Joudunk pakkotyöhön

työtä vieroksuva

Kuulin että nyt on tullut laki joka pakottaa etsimään työtä.
EI KAI
Olen ollut jo 12v työttömänä enkä halua enään töihin
saan riittävän toimeentulon sosiaalihuollolta.
Kirjastossa on hyvä ollat päivät.

5

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oisi

hyvä pääsisin viimeinki töihin minäkin. Johan on maattu tässä.

• 12 vuotiaasta työssä ollut

että haista pitkä paska,sekä tee palvelus yhteiskunnalle,ja meille saatanan työn raskaan raatajille,jotka joudumme elättämään sinun kaltaisia loisia.VEDÄ VITTU ITTES HIRTEEN1

• fgfgftrfg

en ole työtön ymmärrän että on monia eri syitä olla työttömänä. Kaikki ei vaan jaksa sitä 7-4 touhua. Varsinkin kun palkkaa ei oikeen haluta maksaa. Niille jotka eivät halua töitä tehdä voisi maksaa sitä kansalaispalkkaa. On kuitenkin pieni kustannus siihen mitä menee muihin verovaroin pidettäviin suojatyöpaikkoihin, kunte suomen eduskunta. Oletko koskaan miettinyt miten paljon menee näiden palkkoihin edustuskuluihin matkakuluihin virka-autoihin ja vielä avustajiin. Lisäksi jokavuotiset linnan juhlat riittäs sinnekkin pienempi vierasjoukko. 2000 vieraan kestitseminen ei ole kovin pien kuluerä valtion kassasta. En ylpeile sillä että olen työssä enkä karehdi niitä joilla sitä ei ole. Enemmistö työttömistä kuitenkin haluaa tehdä töitä. Työkkäri, kela ja sossu osaavat kyllä nöyryyttää näitä ihmisiä ihan, tarpeeksi älä sinä enää lyö lyötyä. Toivon että jonakin päivänä sinä joudut elämään todeksi työttömän elämää, ehkä se avaisi silmäsi näkemään että kaikilla asiat eivät ole hyvin.

• työvoimatoimija

Mene kirjastoon töihin.

• minä itse

haistattelu tällaisilla palstoilla ei kuulu sivistykseen . koita kävellä viikko toisen kengillä ennen kuin annat mitään lausuntoja .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3849
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      89
      1900
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      89
      1316
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1271
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1129
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      54
      1031
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      188
      1007
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      896
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      143
      849
    Aihe