Exäni uutta tyttökaveria... Tiedän kyllä ettei mikään ole sen naisen syytä, eikä se miestäni vienyt, mutta silti vihaan. Kehtasi vastaantullessa vielä muka nokkaansa nyrpistää, vaikka olen ihan yhtä kaunis kuin hänkin . Sika akka...
vihaan
4
851
Vastaukset
- sekin
vihaa sua*
- kedeso
en usko et se vihaa,suomalaisilla akoilla on vaa sellainen tapa et jos joku kävelee vastaan ja se ei ole paras kaveri tai vähintäänkin sukua ni sille täytyy näyttää hapanta naama.
- kedeso
oon samaa mieltä,sika akkahan se on mut nii on suurin osa akoista,voin kertoo esimerkin,mä käyn joka päivä samas kaupas ja myyjä tuntee mut tosi hyvin ja aina hymyilee ja on iloinen mut kun kävelee vastaan ni nyrpistää nenäänsä,on muute ulkomaalaiset usein ihmetelleet tollasta kaksinaamaisuuutta.
- Nimetön
Joo on tyypillistä vihata silloin kun on vielä tunteita. Viha ja ns. rakkaus kulkee aika liki. Jotenkin naisilla ehkä on vaikeampi hyväksyä toista naista vaikka suhde on ohi. Jotenkin sitä haluaa että kaikki mulle ja kaikkien pitää pitää vain minusta. Tottahan se ei ole. Tietysti on hyvä jos pysyisi kaverina. Pyrin ainakin siihen ja taputan hyvät muiston salaiseen lokeroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838