Suomalaisia syytetään rasisteiksi jos he sanovat että mamut haluavat vain rahaa ja etuuksia mutta eivät suostu sopeutumaan.
Mutta se on totta. Tässä yksi esimerkki:
"Jotkut maahanmuuttajaporukat saattavat elää Suomessa vuosia katsoen omia kanaviaan, syöden omia ruokiaan ja liikkuen omissa porukoissaan."
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Monet maahanmuuttajat eivät ostaneet digiboksia/1135231904190
mamu ei halua sopeutua
halutaan vaan rahaa
3
236
Vastaukset
paino sanalle:"jotkut"
- älä jaksa viitsiä
Niin varmaan myös jotkut somalinaiset ovat silvottuja ja jotkut muslimit eivät halua tyttäriensä menevän naimisiin vääräuskoisten kanssa.
älä jaksa viitsiä kirjoitti:
Niin varmaan myös jotkut somalinaiset ovat silvottuja ja jotkut muslimit eivät halua tyttäriensä menevän naimisiin vääräuskoisten kanssa.
päinvastoin. Niin se vaan on... Joka ryhmään mahtuu kaikenlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036