Mulla on peliongelma olen sen takia aivan rikki.
En voi kulkea pelihallien ohi etten käy pelaamassa.
Tässä menee rahat ja terveys.Miten tästä pääsis
eroon oisko kellään hyviä neuvoja.
Rahapelit
4
780
Vastaukset
- typeriä pelejä
Mieti, että ei ole mitään järkeä pelata ainakaan noita hedelmä yms. RAY:n pelejä. Pelaat niitä eken panoksella ja päävoitto VAIN 20€.Tunnissa saat survottua koneeseen tosi paljon euroja ja jahtaat sitä 20:n euron PÄÄVOITTOA. Laita ennen yksi euro vaikka Kenoon ja voit jännittää joka päivä voitatko 200000 €.
- ex-peluri
...katsomassa näistä linkeistä:
http://www.nimettomatpelurit.fi/index.htm
http://www.peluuri.fi/etusivu/
-L-- kanna
liika rahoja mukanasi.
- Nimetön
Mene suosiolla hoitoon, ennen kuin olet velkaantunut ja/tai pannut kaiken omaisuutesi menemään. Nimittäin on tapauksia, jotka maksavat loppuelämänsä ongelmistaan. Turha hävetä. Olen välillisesti näiden asioiden hoitotyössä ja tiedän, ettet todellakaan ole ainoa. Riippuvuus ja pakonomainen käyttäytyminen ovat tavanomaisia, meillä kaikilla on niitä eri asteisina. Fiksu ihminen tietää, milloin ei hallitse tilannetta ja pyytää apua.
G
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029