Ihmissuhteet

maejja

Miksi en löydä miestä Savosta, vai olenko yhtä kranttu ja ronkeli , kuin savolaiset miehet?

16

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puavo T.

      itse voit tietää syyt miksi miestä ei löydy.Todennäk. syy löytyy peiliin vilkaisemalla, siellä suurin syy... .

      • maejja

        Kiitos vinkistä Puavo.T ei tässä iässä enää peiliin tule katsottua kuin kork.ulos lähdettäessä eikös se ihmisen sisin ole tärkeempää?


      • En löytänyt
        maejja kirjoitti:

        Kiitos vinkistä Puavo.T ei tässä iässä enää peiliin tule katsottua kuin kork.ulos lähdettäessä eikös se ihmisen sisin ole tärkeempää?

        Miljardit turhat unelmat


      • pitkä matka
        En löytänyt kirjoitti:

        Miljardit turhat unelmat

        Väsyneen ajattelun päätös.Kukaan ei huolehdi ahneuden ajassa heikommasta.Tukkiessa ostoskassiin turhia tavaroita,sisaret,miettikää,Saitteko nyt oivan sydämmen työllenne?


      • vaikka osin tosi
        pitkä matka kirjoitti:

        Väsyneen ajattelun päätös.Kukaan ei huolehdi ahneuden ajassa heikommasta.Tukkiessa ostoskassiin turhia tavaroita,sisaret,miettikää,Saitteko nyt oivan sydämmen työllenne?

        Köyhän huiputtaja.Hymyilevä painokas,jyrki,tuomiopäivään suuntautunut lyhytmittainen,valtavien omien sisäsiittoisten ongelmiensa vankilaan orientoitunut kätevä sarvipää.huimaava ministeri.Paras...Kaikista paras.


      • maejja
        En löytänyt kirjoitti:

        Miljardit turhat unelmat

        vai jaksaisinko vielä viidennen vuoden...etsiä


      • Periksi en anna
        maejja kirjoitti:

        vai jaksaisinko vielä viidennen vuoden...etsiä

        Onnen huimaava tuska ympäröi ihmisen.Kyllä Sinä onnistut,jos et,niin kampita.


    • miehen.

      hymyile vastaan tulevalle urokselle

      • maejja

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa


      • olen mies
        maejja kirjoitti:

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa

        Kunnioittaa hedelmällisen naisen hyväksyvää hymyä.


      • Sylisi lempeää lämpöä kaivaten
        maejja kirjoitti:

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa

        olikohan ajettelija Linkola joka totesi,että yksin nukuttu yö on hukkaan heitetty


      • Hymyn valtava voima
        Sylisi lempeää lämpöä kaivaten kirjoitti:

        olikohan ajettelija Linkola joka totesi,että yksin nukuttu yö on hukkaan heitetty

        Keinahtele hymyillen,on suunnaton ihme,jos miestä ilman jäät.


      • Yritän ymmärtää
        Hymyn valtava voima kirjoitti:

        Keinahtele hymyillen,on suunnaton ihme,jos miestä ilman jäät.

        Hiljaisen katseen lumoava hetki.Sulotar.Maailman turhat sanat.Rakas.rakas,,jne


      • Ole.Hän
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Hiljaisen katseen lumoava hetki.Sulotar.Maailman turhat sanat.Rakas.rakas,,jne

        Läpimädän päärynän ohje;Katsokaa minua,Sisaret,annan kaiken..


    • heh

      Kyllä se löyttyy,, ota pusseista kiinni ihtees ja toesta.. Naatit ja juttelet, löytyy pussittomia ja iliman.. elä unoha huumoria.. Huumorin kanssa ja mieli avoinna kaek on paekallaan.. kai..

      • maejja

        ymmärrä miun hjuumoria....njiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe