Ihmissuhteet

maejja

Miksi en löydä miestä Savosta, vai olenko yhtä kranttu ja ronkeli , kuin savolaiset miehet?

16

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puavo T.

      itse voit tietää syyt miksi miestä ei löydy.Todennäk. syy löytyy peiliin vilkaisemalla, siellä suurin syy... .

      • maejja

        Kiitos vinkistä Puavo.T ei tässä iässä enää peiliin tule katsottua kuin kork.ulos lähdettäessä eikös se ihmisen sisin ole tärkeempää?


      • En löytänyt
        maejja kirjoitti:

        Kiitos vinkistä Puavo.T ei tässä iässä enää peiliin tule katsottua kuin kork.ulos lähdettäessä eikös se ihmisen sisin ole tärkeempää?

        Miljardit turhat unelmat


      • pitkä matka
        En löytänyt kirjoitti:

        Miljardit turhat unelmat

        Väsyneen ajattelun päätös.Kukaan ei huolehdi ahneuden ajassa heikommasta.Tukkiessa ostoskassiin turhia tavaroita,sisaret,miettikää,Saitteko nyt oivan sydämmen työllenne?


      • vaikka osin tosi
        pitkä matka kirjoitti:

        Väsyneen ajattelun päätös.Kukaan ei huolehdi ahneuden ajassa heikommasta.Tukkiessa ostoskassiin turhia tavaroita,sisaret,miettikää,Saitteko nyt oivan sydämmen työllenne?

        Köyhän huiputtaja.Hymyilevä painokas,jyrki,tuomiopäivään suuntautunut lyhytmittainen,valtavien omien sisäsiittoisten ongelmiensa vankilaan orientoitunut kätevä sarvipää.huimaava ministeri.Paras...Kaikista paras.


      • maejja
        En löytänyt kirjoitti:

        Miljardit turhat unelmat

        vai jaksaisinko vielä viidennen vuoden...etsiä


      • Periksi en anna
        maejja kirjoitti:

        vai jaksaisinko vielä viidennen vuoden...etsiä

        Onnen huimaava tuska ympäröi ihmisen.Kyllä Sinä onnistut,jos et,niin kampita.


    • miehen.

      hymyile vastaan tulevalle urokselle

      • maejja

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa


      • olen mies
        maejja kirjoitti:

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa

        Kunnioittaa hedelmällisen naisen hyväksyvää hymyä.


      • Sylisi lempeää lämpöä kaivaten
        maejja kirjoitti:

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa

        olikohan ajettelija Linkola joka totesi,että yksin nukuttu yö on hukkaan heitetty


      • Hymyn valtava voima
        Sylisi lempeää lämpöä kaivaten kirjoitti:

        olikohan ajettelija Linkola joka totesi,että yksin nukuttu yö on hukkaan heitetty

        Keinahtele hymyillen,on suunnaton ihme,jos miestä ilman jäät.


      • Yritän ymmärtää
        Hymyn valtava voima kirjoitti:

        Keinahtele hymyillen,on suunnaton ihme,jos miestä ilman jäät.

        Hiljaisen katseen lumoava hetki.Sulotar.Maailman turhat sanat.Rakas.rakas,,jne


      • Ole.Hän
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Hiljaisen katseen lumoava hetki.Sulotar.Maailman turhat sanat.Rakas.rakas,,jne

        Läpimädän päärynän ohje;Katsokaa minua,Sisaret,annan kaiken..


    • heh

      Kyllä se löyttyy,, ota pusseista kiinni ihtees ja toesta.. Naatit ja juttelet, löytyy pussittomia ja iliman.. elä unoha huumoria.. Huumorin kanssa ja mieli avoinna kaek on paekallaan.. kai..

      • maejja

        ymmärrä miun hjuumoria....njiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe