Ihmissuhteet

maejja

Miksi en löydä miestä Savosta, vai olenko yhtä kranttu ja ronkeli , kuin savolaiset miehet?

16

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puavo T.

      itse voit tietää syyt miksi miestä ei löydy.Todennäk. syy löytyy peiliin vilkaisemalla, siellä suurin syy... .

      • maejja

        Kiitos vinkistä Puavo.T ei tässä iässä enää peiliin tule katsottua kuin kork.ulos lähdettäessä eikös se ihmisen sisin ole tärkeempää?


      • En löytänyt
        maejja kirjoitti:

        Kiitos vinkistä Puavo.T ei tässä iässä enää peiliin tule katsottua kuin kork.ulos lähdettäessä eikös se ihmisen sisin ole tärkeempää?

        Miljardit turhat unelmat


      • pitkä matka
        En löytänyt kirjoitti:

        Miljardit turhat unelmat

        Väsyneen ajattelun päätös.Kukaan ei huolehdi ahneuden ajassa heikommasta.Tukkiessa ostoskassiin turhia tavaroita,sisaret,miettikää,Saitteko nyt oivan sydämmen työllenne?


      • vaikka osin tosi
        pitkä matka kirjoitti:

        Väsyneen ajattelun päätös.Kukaan ei huolehdi ahneuden ajassa heikommasta.Tukkiessa ostoskassiin turhia tavaroita,sisaret,miettikää,Saitteko nyt oivan sydämmen työllenne?

        Köyhän huiputtaja.Hymyilevä painokas,jyrki,tuomiopäivään suuntautunut lyhytmittainen,valtavien omien sisäsiittoisten ongelmiensa vankilaan orientoitunut kätevä sarvipää.huimaava ministeri.Paras...Kaikista paras.


      • maejja
        En löytänyt kirjoitti:

        Miljardit turhat unelmat

        vai jaksaisinko vielä viidennen vuoden...etsiä


      • Periksi en anna
        maejja kirjoitti:

        vai jaksaisinko vielä viidennen vuoden...etsiä

        Onnen huimaava tuska ympäröi ihmisen.Kyllä Sinä onnistut,jos et,niin kampita.


    • miehen.

      hymyile vastaan tulevalle urokselle

      • maejja

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa


      • olen mies
        maejja kirjoitti:

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa

        Kunnioittaa hedelmällisen naisen hyväksyvää hymyä.


      • Sylisi lempeää lämpöä kaivaten
        maejja kirjoitti:

        Joutuisin "lataamoon" meininki kuin Hesassa

        olikohan ajettelija Linkola joka totesi,että yksin nukuttu yö on hukkaan heitetty


      • Hymyn valtava voima
        Sylisi lempeää lämpöä kaivaten kirjoitti:

        olikohan ajettelija Linkola joka totesi,että yksin nukuttu yö on hukkaan heitetty

        Keinahtele hymyillen,on suunnaton ihme,jos miestä ilman jäät.


      • Yritän ymmärtää
        Hymyn valtava voima kirjoitti:

        Keinahtele hymyillen,on suunnaton ihme,jos miestä ilman jäät.

        Hiljaisen katseen lumoava hetki.Sulotar.Maailman turhat sanat.Rakas.rakas,,jne


      • Ole.Hän
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Hiljaisen katseen lumoava hetki.Sulotar.Maailman turhat sanat.Rakas.rakas,,jne

        Läpimädän päärynän ohje;Katsokaa minua,Sisaret,annan kaiken..


    • heh

      Kyllä se löyttyy,, ota pusseista kiinni ihtees ja toesta.. Naatit ja juttelet, löytyy pussittomia ja iliman.. elä unoha huumoria.. Huumorin kanssa ja mieli avoinna kaek on paekallaan.. kai..

      • maejja

        ymmärrä miun hjuumoria....njiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe