Elämässä tulee vastaan aina vain vaikeampia ja vaikeampia valintoja eteen. Varsinkin mitä aikuisemmaksi kasvat. Kunpa olisinkin vielä nuori ja antaisin vanhempien tehdä ne oikeat päätökset puolestani, se kun tuntui niiltä sujuvan oikein. Tiedän, että pitäisi olla onnellinen, jos ei nyt niin koska sitten. Tielle ei ole ratkaisua, vaan se itse tie on se ratkaisu. Se on sitä elämää, mutta tiellä kulkeminen on sitä ongleman kohtaamista, ratkaisua ja pohtimista eli ns. "elämistä". Mutta mistä tiedät kulkevasi oikeasta ovesta? Onko tämä nyt sitten hienoa elämää, että kerron murheistani jossain keskustelupalstalla? Luulin tekeväni oikein, mutta teinkin väärän valinnan. Sanotaan että asioilla on aina kaksi puolta ja voit aina korjata tilanteen, mutta jossakin tapauksissa se ei vain yksinkertaisesti mene niin. Aivan liikaa vaihtoehtoja ja valintoja, se stressaa ja varsinkin ajatus siitä, että välillä tuntuukin, ettei pysy enää edes valinnoissaan mukana. Kunpa voisinkin joskus pysäyttää ajan ja jäättää asioiden pohtimiset ja murhetimiset taakse ja nauttia elämästäni pienen hetken oman kullan kainalossa. Edes se pieni hetki. Nykyajan yhteiskunta onkin niin kiireistä, että se taitaa olla liikaa pyydetty? Tämäkin avautuminen kostautuu minulle. Miksi ihmeessä päädyin tänne kirjoittamaan? Minkälaisia vastauksia, lohdutuksia täältä haen muilta? Mitä oikein etsin? Voi hyvä tavaton!
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510