Elämässä tulee vastaan aina vain vaikeampia ja vaikeampia valintoja eteen. Varsinkin mitä aikuisemmaksi kasvat. Kunpa olisinkin vielä nuori ja antaisin vanhempien tehdä ne oikeat päätökset puolestani, se kun tuntui niiltä sujuvan oikein. Tiedän, että pitäisi olla onnellinen, jos ei nyt niin koska sitten. Tielle ei ole ratkaisua, vaan se itse tie on se ratkaisu. Se on sitä elämää, mutta tiellä kulkeminen on sitä ongleman kohtaamista, ratkaisua ja pohtimista eli ns. "elämistä". Mutta mistä tiedät kulkevasi oikeasta ovesta? Onko tämä nyt sitten hienoa elämää, että kerron murheistani jossain keskustelupalstalla? Luulin tekeväni oikein, mutta teinkin väärän valinnan. Sanotaan että asioilla on aina kaksi puolta ja voit aina korjata tilanteen, mutta jossakin tapauksissa se ei vain yksinkertaisesti mene niin. Aivan liikaa vaihtoehtoja ja valintoja, se stressaa ja varsinkin ajatus siitä, että välillä tuntuukin, ettei pysy enää edes valinnoissaan mukana. Kunpa voisinkin joskus pysäyttää ajan ja jäättää asioiden pohtimiset ja murhetimiset taakse ja nauttia elämästäni pienen hetken oman kullan kainalossa. Edes se pieni hetki. Nykyajan yhteiskunta onkin niin kiireistä, että se taitaa olla liikaa pyydetty? Tämäkin avautuminen kostautuu minulle. Miksi ihmeessä päädyin tänne kirjoittamaan? Minkälaisia vastauksia, lohdutuksia täältä haen muilta? Mitä oikein etsin? Voi hyvä tavaton!
Noidankehässä
Väärässä paikassa väärään a...
0
594
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532037Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141091
- 67906
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65844Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8791Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72769