ja terveisiä turusta,siellä oli 12000 nuorta mn-festifaalissa,joten ei usko suomessa oo kokonaan sammunut,vaikka toki kaikki olleet elävässä uskossa,MUTTA TÄRKEINTÄ ON ETTÄ JEESUS ON TIE,TOTUUS JA ELÄMÄ.
Vastaukset 8
- Aksun kissa
selvis sekin miksi jouduin olee nälissäni koko viikonlopun. Jätkä vain bilettää. Ei sitä perskele sanalla elä, kissakaan.
- sphjdhdeh
Sääli
- on ruokittu
maallisella ja ennen kaikkea Taivaallisella ruoalla, eli Jumalan Sanalla. :=)
- firerose
siitä se lähtee. Aika montaa sitten näyttää kiinnostavan Jumalan sana.
Eipä heitä kai ole sinne väkisinkään raahattu :)
Mikä tai mitä siellä oli houkuttimena? Siis muuta kuin usko Jumalaan?- Pekka-
Uskonto on huume. Sitä pitää saada kaiken aikaa lisää. Jos jää ilman niin tulee pahalle päälle ja saa vieroitusoireita.
Sitten kun on päässyt eroon niin tajuaa miten harhaisena on elänyt. Oikea elämä ilman uskonnon huumetta on paljon parempaa. - firerose
Pekka- kirjoitti:
Uskonto on huume. Sitä pitää saada kaiken aikaa lisää. Jos jää ilman niin tulee pahalle päälle ja saa vieroitusoireita.
Sitten kun on päässyt eroon niin tajuaa miten harhaisena on elänyt. Oikea elämä ilman uskonnon huumetta on paljon parempaa.varmaan on taustalla. Mä kyllä itse ajattelen uskonnosta kuten esim. kristinusko,että se luo monelle turvantunteen ja siksi siihen monet "heikolla hetkellä" hurahtaa.
Syyt uskonnoille mitä todennäköisemmin ovat psyykkisiä ja psykologisia.
- konna
S/M-festifaali?
- Maaginenkasipallo
Mitäs sä tätä ateisti palstalla mainostat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522