Edellisen viestin otsikko: "Aadam pyhitti sapattia" kertoo adventistien typeryydestä pahimmillaan. Luinko kolmen enkelin viestin? No, en tietenkään, en koskisi tuollaisiin viesteihin pitkällä tikullakaan.
Vastaukset 4
- kolme-enkeliä
kannattaa lukea mitä Luther sanoi Aadamin sdapatinvietosta.
- oikeasti
Kumpi on teidän jumala Luther vai Ellen. Tuleeko jo kiistaa siitä, kumpi oikein antoi teille sapatin?
- huulipyöreenä
oikeasti kirjoitti:
Kumpi on teidän jumala Luther vai Ellen. Tuleeko jo kiistaa siitä, kumpi oikein antoi teille sapatin?
Adventistien puheet eivät kulje Raamatussa lainkaan.
Näkeehän sen jo tuonkin kirjoittajan jutuista, että kirkko on heidän jumalansa jota he palvovat.
Oikeita epäjumalien palvojia jotka sekoilevat sanoissaan.
- SALAISTA TIETOA
jumala on sietänyt tietämättömyyttä, mutta
nyt hän tekee tiettäväksi, että kolmella-enkelillä
on salaista tietoa aadamista ja eevasta.
joka uskoo sen, se ppelastuu
joka ei usko
olkoon uskomatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651