Täällähän on sota!

Mitä te kaikki inisijät olette juoneet?

Lopettakaa heti. Ottakaa smurffilimua tai kaakaota. On se nyt helvetti.

21

964

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuloo...

-mitä se savolaanen siäl kaakattaa?....moon justihi ollu akan kans samalla lavittalla....kares oot :)

• Minähän se savolaisena nerona sinne tuulikoneen väsäsin vuonna 1973, sitä ennen ei pohojanmaalla tuullu kertaakaan.

• Musta Ritari

kyllä omenapillilimua mieli. Siinä säästys niskaa kun ei tarttis taivutella päätä.

• Kyllähän sun on muutama litra saatava ettei mee niska.

• Musta Ritari
        SavoRULES kirjoitti:

Kyllähän sun on muutama litra saatava ettei mee niska.

on kyllä aika paha imee pillillä kun se on niin syvä, mutta mä voisin täyttää aina 0.3:n sieltä ja pitää isoo pulloo pöydänjalan vieressä.

• etusivulla on neljäkymmentä aloitusta, vain...

yhdessä niistä inistään, ja kinastelkoon, saavatpa muut aloitukset olla rauhassa...

• Näyttäisi olevan seriffi vs avoin kirje osa 50 tai jotain?

En tiedä mitään koko hommasta joten en ota enempää kantaa. Kun ei jaksa kantaa.

• SavoRULES kirjoitti:

Näyttäisi olevan seriffi vs avoin kirje osa 50 tai jotain?

En tiedä mitään koko hommasta joten en ota enempää kantaa. Kun ei jaksa kantaa.

jo aloituksellasi otit kantaa asiaa, vai väitätkö muuta? :)

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

jo aloituksellasi otit kantaa asiaa, vai väitätkö muuta? :)

Olen erinomainen väittelijä. Voitin väittelyn Savonmestaruuden vuonna 1868 ja seuraavana vuonna väittelyn suomenmestaruuden.

Väittelyn maailmanmestaruus napsahti 1871 ja olympiavoitto 1874

• SavoRULES kirjoitti:

Olen erinomainen väittelijä. Voitin väittelyn Savonmestaruuden vuonna 1868 ja seuraavana vuonna väittelyn suomenmestaruuden.

Väittelyn maailmanmestaruus napsahti 1871 ja olympiavoitto 1874

Noillako meriiteillä uskot minun pelästyvän, ja paskat...

Ryömin lattialla kiemurellen naurusta, tappiota en tunne lain, mestari on selätetty...

et pystynyt vastaamaan tuohon väitteeseeni, että aloituksesi oli kannanotto, te inisijät lopettakaa... :)

Noillako meriiteillä uskot minun pelästyvän, ja paskat...

Ryömin lattialla kiemurellen naurusta, tappiota en tunne lain, mestari on selätetty...

et pystynyt vastaamaan tuohon väitteeseeni, että aloituksesi oli kannanotto, te inisijät lopettakaa... :)

Täytynee sitten luovuttaa kun noin tomerasti hyökkäät päälleni. Ole hellä.

• SavoRULES kirjoitti:

Täytynee sitten luovuttaa kun noin tomerasti hyökkäät päälleni. Ole hellä.

kovin helppoa minulle, saivartelun maailmanmestarille vuosilta 1990-2006, tämän vuotiset kisat jätin väliin, olen hellä...

kovin helppoa minulle, saivartelun maailmanmestarille vuosilta 1990-2006, tämän vuotiset kisat jätin väliin, olen hellä...

Ensimmäisen kerran tapaan näin netin välityksellä toisen maailmanmestarin.

Olitko ylivoimainen voittaessasi maailmanmestaruuden? Onko uuten totta että Linnashampoo pesee ilman kyyneleitä? Kokeilin kerran ja vaikka kuinka yritin itkeä niin kyllä se pesu epäonnistui täydellisesti.

• SavoRULES kirjoitti:

Ensimmäisen kerran tapaan näin netin välityksellä toisen maailmanmestarin.

Olitko ylivoimainen voittaessasi maailmanmestaruuden? Onko uuten totta että Linnashampoo pesee ilman kyyneleitä? Kokeilin kerran ja vaikka kuinka yritin itkeä niin kyllä se pesu epäonnistui täydellisesti.

en heti viittinyt retostella Olympiavoitoilla, sillä tokihan niitä minullakin muutama, jos...

ihan tarkkoja ollaan niin kolmehan niitä. Mitä vastustajiin tulee niin... minua voittanutta ei ole löytynyt, miksiköhän ei?

Mitä shampooasiaan tulee, niin... epäilen että pesutekniikassasi vika, toki on niinkin että... kyyneleet syntyy niille joilla ei hiuksia, sinun karvapehkosi luultavasti imee joka ainuan shampoopisaran, ei riitä silmille, näin luulen...

en heti viittinyt retostella Olympiavoitoilla, sillä tokihan niitä minullakin muutama, jos...

ihan tarkkoja ollaan niin kolmehan niitä. Mitä vastustajiin tulee niin... minua voittanutta ei ole löytynyt, miksiköhän ei?

Mitä shampooasiaan tulee, niin... epäilen että pesutekniikassasi vika, toki on niinkin että... kyyneleet syntyy niille joilla ei hiuksia, sinun karvapehkosi luultavasti imee joka ainuan shampoopisaran, ei riitä silmille, näin luulen...

Sinulla tuntuu olevan myös meedion kykyjä sekä olet todella taitava saivartelija.

Onhan sinulla Olympiavoittojakin ihan useitakin. Taidat olla sukua sille Tootsielle-lyömättömälle lyylille?

Pesutekniikkani menee nyt kyllä uusiksi. Seuraavalla kerralla itken ensin tunnin ja menen sitten pesulle. Jos ei ala toimia niin heitän tahallaan shampoot silmille ja yritän oikein kovasti nauraa.

• SavoRULES kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan myös meedion kykyjä sekä olet todella taitava saivartelija.

Onhan sinulla Olympiavoittojakin ihan useitakin. Taidat olla sukua sille Tootsielle-lyömättömälle lyylille?

Pesutekniikkani menee nyt kyllä uusiksi. Seuraavalla kerralla itken ensin tunnin ja menen sitten pesulle. Jos ei ala toimia niin heitän tahallaan shampoot silmille ja yritän oikein kovasti nauraa.

neuvon, tuohon Tootsie asiaan en ottane kantaa...

Siis...

Ämpäri täyteen shaampoista kuumaa vettä ja upota pääsi, toki silmät auki, lupaan että...

Tuon tehtyäsi sinä sekä itket että naurat...

Naurat ilosta kun pääset kärsimyksestä... :)

neuvon, tuohon Tootsie asiaan en ottane kantaa...

Siis...

Ämpäri täyteen shaampoista kuumaa vettä ja upota pääsi, toki silmät auki, lupaan että...

Tuon tehtyäsi sinä sekä itket että naurat...

Naurat ilosta kun pääset kärsimyksestä... :)

Lähdenkin kohtapuoliin kokeilemaan tuota niksiäsi ja palaan sitten raportoimaan mitä tarkalleen tapahtui.

Huisin jännä palsta tämää Huuhaa. Täällä on mukavia naisia ja upeita elämänohjeita miehille jotka ovat jo pitkään olleet katkeria Linnashampoolle.

• SavoRULES kirjoitti:

Lähdenkin kohtapuoliin kokeilemaan tuota niksiäsi ja palaan sitten raportoimaan mitä tarkalleen tapahtui.

Huisin jännä palsta tämää Huuhaa. Täällä on mukavia naisia ja upeita elämänohjeita miehille jotka ovat jo pitkään olleet katkeria Linnashampoolle.

niin tässä vielä yksi, ota...

se tupeesi päästä, katso ja ihaile sitä, tiedän tiedän...

Nyt myhäilet tyytyväisenä, naurukin karkaa kuin vahingossa kun ajattelet että...

olet melkein kuin Donald Trump, kunnes mykistyt ja itku karkaa sinun tajutessasi tuon sanan melkein... :)

Hyvää illanjatkoa...

• Amatzoni.

Silloin on pikkupoikien parasta pysyä poissa. Joten hei hei..savonmies

• Muista että sademetsän korkeimpaan puuhun voi rakentaa amatsonikin majan jossa keitellä hernekeittoa.

Itse kiipesin kerran Kilimanjaron huipulle. Tehtävä oli muuten liian helppo niin sidoin molempiin jalkoihin kahdeksan kilon lyijypainot ja sen lisäksi laitoin siteen silmilleni etten nähnyt mitään.

Puoleen väliin päästyäni putosin tyhjänä ammottavaan kuiluun mutta selvisin 186 metrin pudotuksesta pienellä naarmulla olkapäähäni. Kiipesin huipulle uudestaan ja valloitus onnistui noin neljän tunnin jälkeen ja huipulla keittelin lohisopan.

• pr-rp

Kaikki jippiin taistelutantereelta kaatuneet ja haavoittuneet on jo kohta täällä taas !

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      71
      4215
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      15
      2674
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2307
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      11
      2233
    5. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      107
      2176
    6. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2131
    7. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      2123
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      603
      1924
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1905
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1673
    Aihe