TOIVOTTAVASTI HOITSUT TIETÄÄ KETÄ HOITAA ! !!
PAHA SAA AINA PALKKANSA
7
1469
Vastaukset
- ex-hoitaja
...ilmaiseksiko sinutkin pitäisi hoitaa ? Kutsumusammatista on nykyisin enää turha puhua, ja rehellisesti sanottuna, en usko kenenkään olevan hoitotyössä pelkästä" kutsumuksesta."
- Laita?
Pitäisikö siitäkin sinulle maksettaman palkkaa?
- NÖRTTIVAARI
MINÄ NÖRTTIVAARI OLEN HOITAJIEN PUOLELLA . VANHANEN SAISI MAISTAA OMAA LÄÄKETTÄÄN .
- Elliot Belt
Laita? kirjoitti:
Pitäisikö siitäkin sinulle maksettaman palkkaa?
Minulla oli kerran sellainen oikein vihitty vaimo,joka pyysi palkkaa,kun se laittoi ruokaa. Sanoin: Et tarte minulle laittaa,aloin syömään muualla. Sitten se keksi:.Saatana,sinä nussit joka aamu,etkä maksa mitään."Kun menen Hesperiaan ,siellä maksaavat 500 mk." OK;MENE... 80-luku
- teillä on yksi
NÖRTTIVAARI kirjoitti:
MINÄ NÖRTTIVAARI OLEN HOITAJIEN PUOLELLA . VANHANEN SAISI MAISTAA OMAA LÄÄKETTÄÄN .
Vika. Luulette olevanne kaikkia muita ihmisiä parempia. Se on vaan ammatti. Ei pitäsi kaikkea elämästä määrittää mitä on joskus lukenut. Kaikki työ on tärkeää. Nauttikaa vero euroistani.
- hoitsu#
teillä on yksi kirjoitti:
Vika. Luulette olevanne kaikkia muita ihmisiä parempia. Se on vaan ammatti. Ei pitäsi kaikkea elämästä määrittää mitä on joskus lukenut. Kaikki työ on tärkeää. Nauttikaa vero euroistani.
No ei todella kiinnosta eikä ole kutsumukseni sinun tai omaistesi paskojen siivoaminen ilmaiseksi!
- ichigo-79
hoitsu# kirjoitti:
No ei todella kiinnosta eikä ole kutsumukseni sinun tai omaistesi paskojen siivoaminen ilmaiseksi!
MENEHÄN ÄMMÄ ITSEESI!!!
TÄÄLLÄ KUULE RAADETAAN PERSE RUVELLA LÄHES ILMAISEKSI SIIVOTEN TEIDÄN PASKOJANNE!!!
VAI SIIVOATTEKO ITSE JÄLKENNEKIN..???!!!
KAIKKI KUN EI VOI OLLA HOITSUJA...!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815