JERUSALEM D.C. MIELESSÄIN - DAAVIDIN KAUPUNKI
KAIKKIEN mieli tietysti on Jerusalemiin, tuohon ikuiseen kaupunkiin. (Rooma ei ole ikuinen).
Mutta kuka sinne tahtoo pahassa mielessä, kuka hyvässä?
KAIKKI PYHÄT SAA NÄHDÄ JERUSALEMIN PYSYVÄN RAUHAN, EIKÄ VIERAANA VAAN RAKKAANA
Sak 14:16
Mutta kaikki niiden pakanakansain TÄHTEET, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
Jes 66:23
Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee KOKO ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
Myös ylöstemmatut TIETYSTI saavat nähdä - hallita oikeamielisesti!
Sak 14:5b
Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen MUKANAAN. [Aam. 1:1 | Juud. 14]
PAHAT OVAT LÄSNÄ, MUTTA EIVÄT NÄE!
Sak 14:12
Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia VASTAAN. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, SILMÄT mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
Jes 66:24
Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet.
Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]
- - - - -
Kolme-enkeliä, joka tälläkin palstalla levittelee jotain aivan muuta oppia - ei todellakaan saa nähdä Jerusalemia, ellei käänny oikeasti Israelin Jumalan puoleen!
Ilm. 3:18 Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet. [Jes. 55:1; Matt. 13:44; 1. Piet. 1:7]
Lopputervehdys:
2. Piet. 3:18
Kasvakaa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja iankaikkisuuden päivään asti. Aamen.
Vain PYHIEN silmät näkee!
10
139
Vastaukset
- Eve-liina
kyllä uudessa maassakaan ala sapattia viettää kun pakolla jos sinä et sapattia hyväksy nyt.
Eikä Jumala meistä ropottia tee, jos emme kunnioita Häntä tässä lihassa, niin samanlaisia me tulemme olemaan sielläkin.
Jumala vaatii vain kuuliaisuuttamme, mutta se opittava jo tässä lihassa.Eihän tuossa ollut mitään asiaa!
Ja kukas sulle on sanonut, etten
välitä lepopäivästä tai sapatista?
Tietäjähengetkö - mutta ne valehtelee
aina!
Minä en milloinkaan tee mitään
lainkuuliaisuudesta eli PAKOSTA,
vaan omasta Herran vaikuttamasta
halusta! Liha titysti vetää pakon
suuntaan ja laiminlyömisenkin.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Armonruhtinas ei ole vaatija, vaan Antaja.
Ensin hän antaa armoa ja sitten on kyllä
ihan kiva jakaa toisillekin armoa ja laupeutta.
Jaak 2:12-13
12 Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva.
13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
ODOTAN INNOLLA SAPATIN AIKAKAUTTA - 1000 VUODEN
RAUHANAIKAA !!! "Kaikki pyhät" ovat Hänen mukanaan, kun Hän saapuu Jerusalemiin ja Hes 40-48 mukaisesti valmistettuun temppeliin.
Ns. kultainen portti, joka on umpeenmuurattu, avataan hänelle. Sehän on vain hänelle.
Jes 66:23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
Ota huomioon, Eve-liina, että saatana on sidottu rauhanajaksi - joten liha ei kovin kovasti vastustele sapattia silloin.
Ja jos olen ollut valmiina ylöstempaukseen, niin
minähän olen niiden "kaikkien pyhien" joukossa.
En siis enää lihassa ja tuo uusi "hengellinen ruumis" ei vastusta Jumalan tahtoa lainkaan, vaan on täydelliseksi tehty.
Siunattua adventtiodotusta!- Eve-liina
AnttiVKantola kirjoitti:
Eihän tuossa ollut mitään asiaa!
aina!
13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
RAUHANAIKAA !!! "Kaikki pyhät" ovat Hänen mukanaan, kun Hän saapuu Jerusalemiin ja Hes 40-48 mukaisesti valmistettuun temppeliin.
Ns. kultainen portti, joka on umpeenmuurattu, avataan hänelle. Sehän on vain hänelle.
Jes 66:23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
Ota huomioon, Eve-liina, että saatana on sidottu rauhanajaksi - joten liha ei kovin kovasti vastustele sapattia silloin.
En siis enää lihassa ja tuo uusi "hengellinen ruumis" ei vastusta Jumalan tahtoa lainkaan, vaan on täydelliseksi tehty.
Siunattua adventtiodotusta!vastustamme Jumalan siunaamaa ja pyhittämää sapattia täällä niin kyllä meillä on se sama kapina henki viellä siellä uudessa maassakin, meidän luonteemme on muututtava täällä kun annamme elämämme Kristukselle.
Sanot kuka minulle on sanonut ettet välitä sapatista, sinä itsehän kirjoituksillasi olet sen sanonut, ja välittää on aivan eri kun pitää, kai sen käsität. Eve-liina kirjoitti:
vastustamme Jumalan siunaamaa ja pyhittämää sapattia täällä niin kyllä meillä on se sama kapina henki viellä siellä uudessa maassakin, meidän luonteemme on muututtava täällä kun annamme elämämme Kristukselle.
Sanot kuka minulle on sanonut ettet välitä sapatista, sinä itsehän kirjoituksillasi olet sen sanonut, ja välittää on aivan eri kun pitää, kai sen käsität.Oot lukenut jumal´tietoa jsotain musuta
lähteestä kuin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan kirjasta - Raamatusta!
Edelleen ihmettelen, miksi kuvittelet
mun vastustavan sapattia ja lepopäivää.
En milloinkaan ole itse sellaista sanonut.
On aivan eri asia vastustaa höpö-höpö-kirjoista
luettuja käsityksiä jostain ainoasta oikeasta
sapatti- ja lepopäivästä.
Eri asia on vastustaa tuota saatanallista
"ainoa oikea"-käsitettä kuin vastustaa
lepopäöivän pyhittämistä Herralle.
Ei meidän ei-adventsitien tarvitse tietää
yhtään mitään EGW-huuhaasta - ei Jumalakaan
ole tietävinäänkään selaisesta.
Ja kyllä Isi omistaan kiinni pitää, vaikka
vastustelisivat. Tiedän, sillä olen itsekin isä.
Ei tosielämä, siis arkielämä todellakaan ole
jostain ainoasta oikeasta sapattipäivästä kiinni.
Lakiuskonto ei edes kuulu Jumalan lapsille.
Mutta saatana tyrkyttää sitä, kun ei saa
synnin kautta enää otetta uskovasta.
Siunattua adventin odotusta!- alex-kasi
AnttiVKantola kirjoitti:
Eihän tuossa ollut mitään asiaa!
aina!
Siunattua adventtiodotusta!Tuotahan adventistitkin aina sanovat.
Sanot:
"Ja kukas sulle on sanonut, etten välitä lepopäivästä tai sapatista"?
Ja lisäät vielä varmuudeksi.
" Minä en milloinkaan tee mitään
lainkuuliaisuudesta eli PAKOSTA, vaan omasta Herran vaikuttamasta halusta!"
JUURI NOIN SANOVAT ADVENTISTITKIN että he tekevät Jumalan tahdon HALUSTA eikä PAKOSTA.
---
Tuossa on kuitenkin mielestäni yksi kummallinen ajatus (tuossa kirjoituksessasi) kun sitä tarkemmin tarkastelee.
Siitä saa nimittäin sen käsityksen että mielestäsi "lainkuuliaisuus" on "pakkoa".
JUMALAN LAKI on olemassa ja sitä vastaan rikkominen on syntiä, senhän me tiedämme jo itsestämme ja senhän Raamattukin sanoo niin selvästi.
Adventistitkin sanovat, että se riippuu siitä mikä ihmistä hallitsee "liha" vai "Henki" josko ihminen tuntee halua noudattaa Jumalan lakia. Hengen johdatuksessa ihminen haluaa noudattaa Jumalan lakia lihan johtama ihminen ei halua lakia noudatta vaan joutuu synnin orjuuteen ja on kuoleman oma..
Raamattu sanoo uudesti syntyneestä Hengen ihmisestä ja lihan mukaan elävästä ihmisestä näin:
"""Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy LAITTOMUUTEEN, sillä synti merkitsee JUMALAN LAIN rikkomista. Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on SYNNITÖN, tuli ottamaan pois synnit.
Syntiä EI TEE KUKAAN, joka hänessä pysyy.
Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt EIKÄ TUNNE HÄNTÄ.
Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan.
Joka tekee JUMALAN TAHDON, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.
Joka tekee SYNTIÄ, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti.
Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.
Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.
Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan TAHTOA, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.
Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli IHMISEN TURMELTUNEEN LUONNON VUOKSI voimaton.
Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena.
Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin, jotta meissä, jotka ELÄMME HENGEN EMMEKÄ LIHAMME mukaista elämää, toteutuisi LAIN VAATIMA VANHURSKAUS.
Lihan mukaan elävillä on lihan mukaiset pyrkimykset, Hengen mukaan elävillä Hengen mukaiset. Lihan pyrkimykset TUOTTAVAT KUOLEMAN, Hengen pyrkimykset ELÄMÄN JA RAUHAN.
Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan, sillä NE EIVÄT ALISTU JUMALAN LAKIIN eivätkä voikaan alistua.
Ne, jotka elävät turmeltuneen luontonsa mukaisesti, EIVÄT VOI OLLA JUMALALLE MIELEEN.
Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, JOS kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.
JOS Kristus on teissä, teidän ruumiinne tosin on kuollut synnin vuoksi, mutta Henki luo elämää, koska teidät on tehty vanhurskaiksi.
JOS siis teissä asuu Jumalan Henki, HÄNEN, JOKA HERÄTTI JEESUKSEN KUOLLEISTA, niin HÄN, joka HERÄTTI KRISTUKSEN KUOLLEISTA, on tekevä eläviksi myös teidän KUOLEVAISET RUUMIINNE teissä asuvan Henkensä voimalla.
Meillä on siis VELVOLLISUUKSIA, veljet, mutta ei itsekästä luontoamme kohtaan; ei meidän pidä elää sen mukaan.
Jos elätte luontonne mukaan, te KUOLETTE, mutta jos Hengen avulla KUOLETATTE SYNTISET TEKONNE, te saatte elää.
- RIKOIT LAUANTAISAPATIN?
Uskon että niin pyhä olet, oi ihminen!
Mutta Jumalan oikeamielisyys on erilaista kuin ihmisen. tuo yksikin kerta merkitsee sitä, että
Jumalan silmissä et ole milloinkaan pitänyt
sapattia. Vielä pahempaa - itse asiassa Jumala
katsoo sinun - tuon yhden rikkomuksen v uoksi -
lyöneen sääleiksi koko kivitaulujen lain!
Paree astua ulos synnin ja lain vankilasta - synnin lain, kuten Sana ilmaisee - ja vapaasta tahdostasi, ilman lainalaisuutta
SEURATA JEESUSTA.
Lainkuuliaisuus on lainorjuutta, mutta kuuliaisuus
Kristukselle merkitsee rakakudessa ja armahtavaisuudessa vaeltamsita.
Jaakob 2.
11 Hän, joka sanoi: "Älä tee aviorikosta", sanoi myös: "Älä tapa." Vaikka siis et teekään aviorikosta, olet lainrikkoja, jos tapat.
12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
Olkaatten siunatut! Löysin palstalta kaikille sopivan kannsutavan ja lippua kohottavan viestin. Niin - kenen lippua kannat, kenen lauluja laulat?
- - - - -
Halleluja! "Kristus-lippu"!
Kirjoittanut: Lippu korkealle! 20.11.2007 klo 01.19
Ainakin pedonajassa - jotkut sanovat sen jo alkaneenkin - esiintyy myös Kristus-lippu.
Sillä niinkuin peto merkkaa omansa käteen tai otsaan, niin Kristuskin leimauttaa omansa.
Ilm 13:16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
Ilm 14:1 Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta (144000) ihmistä, joiden OTSAAN oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. [Ilm. 7:3,4]
Alla oleva sopii yhtä hyvin niille, jotka näkevät Siionin vain hengellisenä totuutena - kuin niille, jotka näkevät tuon kuvatun paon tapahtuvan vasta ylösoton jälkeen.
Jer. 4:6
Kohottakaa näkyviin VIIRI, joka opastaa Siionin vuorelle. PAETKAA sinne, älkää viivytelkö! Herra tuo pohjoisesta onnettomuuden, tuhon ja hävityksen. [Jer. 1:14, 6:1]
EN malta olla mainitsematta, että minun mielestäni Jeesus viittaa "pakenemisella" tuohon hetkeen, ahdistuksen aikaan ja Herran päivään Matteuksen evankeliumissa.
Mutta joka tapauksessa - näyttäkäämme tietä pelastuksemme kalliolle - Isän yhteyteen Kristuksessa!
Matt 24:16 Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille.
Saahan sitä olla mieltä mielipidepalstalla ...
vielä toiseenkin kohtaan näen viittauksen ja yhteneväisyyden.
Sak 14:5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan. [Aam. 1:1 | Juud. 14]
Lippu korkealle! Ja kohti hengellistä Siionia!!
Shalom!!!- Saara
Miksi kultaa pitäisi saada ja miksi lukea isoa kirjaa jos siihen ei kykene..?Helpompaa uskoa vaan siihen pyhäkouluenkeliin.Hulluksi tulee jos liikaa miettii,ottaa vaan sen helpomman,eli "tuttelia"ainakin minulle,muille hyvät jatkot.
- Nälkää ja Hengen janoa
Totuutta rakastava ymmärtää Raamattua, muut eivät.
Raamattu on viisauden kirja. - Saara
Nälkää ja Hengen janoa kirjoitti:
Totuutta rakastava ymmärtää Raamattua, muut eivät.
Raamattu on viisauden kirja.Kiitos vastauksesta!Oletko sinä viisas ja ainut oikea"uskonnollinen viisas"?Meitä on mitakin jotka eivät "sekoa"isonkirjan lukemisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584