Jousimies vs. Rapu

Heikki-Häntä

Jousimies on mielestäni maailman tyhmin ja yksinkertaisin tyyppi. Mitä mieltä rapu on jousimiehestä? Kyllä rapu aina jousimiehen voittaa, jousimiehen järjenjuoksukii on hidas. Jousimies toitottaa rakkauttaan ja jankuttaa jankuttamistaan on olevinaan niin hyvä tyyppi. Ois kiva nähdä kun rapu nolaa ja nöyryyttää jousimiestä ihan kybällä :) Jousimiehet ovat niin tyhmiä ja osaavat loukata ihmisiä.

17

1982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimiehen rapunainen

      Ei se musta oo tyhmin ja yksinkertaisin tyyppi.
      Itte oon jousimiehen nainen, ja monen jousimiehen kaveri eikä ne tylsiä oo. Voi olla että ne saattaa loukata mut ei ne tosissaa tarkota välttämättä. ravuistakii löytyy loukkaamisen osaavia, joten en usko että jousimiehet on tuollasia.

      Sitä paitsi, ei sil välii oo, höykyttääkö rapu jousimiehe, ku se höykyttää muutekki kaikki :D
      yksinkertaista.

      • Heikki-Häntä

        itse olen syntynyt 26.6. ja haluan varottaa kaikkia kesällä syntyneitä näistä marras-joulukuun luihuista. Ovat niin kieroja, loukkaavat ihmisiä, ovat itseään täynnä olevia, ilkeitä ja aina jauhamassa paskaa lisäksi heidän älykkyys on lähempänä nollaa ku satasta. Sellaisia ovat JOUSIMIEHET!


      • JouskariN
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        itse olen syntynyt 26.6. ja haluan varottaa kaikkia kesällä syntyneitä näistä marras-joulukuun luihuista. Ovat niin kieroja, loukkaavat ihmisiä, ovat itseään täynnä olevia, ilkeitä ja aina jauhamassa paskaa lisäksi heidän älykkyys on lähempänä nollaa ku satasta. Sellaisia ovat JOUSIMIEHET!

        Voi kun olet katkera,mutta äläs yleistä jos olet saanut kintuillesi Jousimieheltä. Voihan sitä tietysti yleistääkin vaikka näin,mutta esim.julkisuuden henkilöistä moni on Rapuna alkoholisti. Rapu on aivan liian mielikuvitukseton Jousimiehelle,tai sitten kuvittelee roikkuessaan jouskarin lahkeissa olevansa hyvinkin miellyttävää seuraa,jousimies ei halua hiluja kinttuihinsa.
        Kaikissa meissä on vikamme,mutta usean Rapumiehen kanssa seurustelusta voin vain todeta, että alkoholi maistuu vähän liiankin hyvin.


      • 28.06
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        itse olen syntynyt 26.6. ja haluan varottaa kaikkia kesällä syntyneitä näistä marras-joulukuun luihuista. Ovat niin kieroja, loukkaavat ihmisiä, ovat itseään täynnä olevia, ilkeitä ja aina jauhamassa paskaa lisäksi heidän älykkyys on lähempänä nollaa ku satasta. Sellaisia ovat JOUSIMIEHET!

        No mulla on ainakin ihan vilpitön jousimies kaveri jota en vaihtais mistään hinnasta.

        Ja jos joku loukkaa/kusettaa niin se olen kyllä MINÄ!


      • mielikuvitteikkaammat olennot
        JouskariN kirjoitti:

        Voi kun olet katkera,mutta äläs yleistä jos olet saanut kintuillesi Jousimieheltä. Voihan sitä tietysti yleistääkin vaikka näin,mutta esim.julkisuuden henkilöistä moni on Rapuna alkoholisti. Rapu on aivan liian mielikuvitukseton Jousimiehelle,tai sitten kuvittelee roikkuessaan jouskarin lahkeissa olevansa hyvinkin miellyttävää seuraa,jousimies ei halua hiluja kinttuihinsa.
        Kaikissa meissä on vikamme,mutta usean Rapumiehen kanssa seurustelusta voin vain todeta, että alkoholi maistuu vähän liiankin hyvin.

        Jos vertaa jousimieheen. Se lukee tähdissä muruseni ;) ja alkoholiin on jousimiehelläkii taipumusta, myönnä pois.


      • onko lääkkeet tullu otettua?
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        itse olen syntynyt 26.6. ja haluan varottaa kaikkia kesällä syntyneitä näistä marras-joulukuun luihuista. Ovat niin kieroja, loukkaavat ihmisiä, ovat itseään täynnä olevia, ilkeitä ja aina jauhamassa paskaa lisäksi heidän älykkyys on lähempänä nollaa ku satasta. Sellaisia ovat JOUSIMIEHET!

        oon itekkin horoskoopissa rapu mutta ei ne muhun ihan täysin uppoa. hohhoijjakkaa.vai että syntymäaika pilaa ihmisen. joo.


      • Heikki-Häntä
        onko lääkkeet tullu otettua? kirjoitti:

        oon itekkin horoskoopissa rapu mutta ei ne muhun ihan täysin uppoa. hohhoijjakkaa.vai että syntymäaika pilaa ihmisen. joo.

        Yritän vain varoittaa ihmisiä JOUSIMIEHISTÄ, ne todella on ilkeitä ja pahansuopia, kokemusta on! Olisit kiitollinen, että varotan etukäteen sua tekemästä ehkä elämäsi pahinta virhettä eli älä sekaannu jousimiehiin, ellet halua mielipahaa, muruseni! Onneksi olen syntynyt kesäkuussa!


      • Heikki-Häntä
        JouskariN kirjoitti:

        Voi kun olet katkera,mutta äläs yleistä jos olet saanut kintuillesi Jousimieheltä. Voihan sitä tietysti yleistääkin vaikka näin,mutta esim.julkisuuden henkilöistä moni on Rapuna alkoholisti. Rapu on aivan liian mielikuvitukseton Jousimiehelle,tai sitten kuvittelee roikkuessaan jouskarin lahkeissa olevansa hyvinkin miellyttävää seuraa,jousimies ei halua hiluja kinttuihinsa.
        Kaikissa meissä on vikamme,mutta usean Rapumiehen kanssa seurustelusta voin vain todeta, että alkoholi maistuu vähän liiankin hyvin.

        kalikka kalahtaa :) Olet selvästi tyypillinen jousimies, et siedä pienintäkään itseesi kohdistuvaa kritiikkiä, mutta itse olette aina komentelemassa muita vai? Mun vaimo petti mua todella pahasti, ja se jos mikä sattuu! Jousimiehet osaavat kieroilun jalon taidon!


      • Jousimies-NaiNeN
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        Yritän vain varoittaa ihmisiä JOUSIMIEHISTÄ, ne todella on ilkeitä ja pahansuopia, kokemusta on! Olisit kiitollinen, että varotan etukäteen sua tekemästä ehkä elämäsi pahinta virhettä eli älä sekaannu jousimiehiin, ellet halua mielipahaa, muruseni! Onneksi olen syntynyt kesäkuussa!

        Jousimies tarvitsee tilaa ympärilleen ja rapu on saksien kanssa kiinni....eihän nämä tyypit voi yhdessä elää.


      • rapu
        Jousimies-NaiNeN kirjoitti:

        Jousimies tarvitsee tilaa ympärilleen ja rapu on saksien kanssa kiinni....eihän nämä tyypit voi yhdessä elää.

        olen ollut yli20v,jouskarin kanssa ja alussa lumosin jousim.nyt taistellaan ja en anna periksi jos jotain saan mieleen.Olen rapu mutta en rieku ja annan vapauden jouskarilleni.He kylla riekkuvat ravuissa olemmehan se suuri arvoitus jota he eivat,jostain syysta osaa ratkaista ja ovat kanssamme.Saan timantteja ja matkoja mutta,peti hommat on kuivuneet ja mieli tekee jo muita????


      • Heikki-Häntä
        rapu kirjoitti:

        olen ollut yli20v,jouskarin kanssa ja alussa lumosin jousim.nyt taistellaan ja en anna periksi jos jotain saan mieleen.Olen rapu mutta en rieku ja annan vapauden jouskarilleni.He kylla riekkuvat ravuissa olemmehan se suuri arvoitus jota he eivat,jostain syysta osaa ratkaista ja ovat kanssamme.Saan timantteja ja matkoja mutta,peti hommat on kuivuneet ja mieli tekee jo muita????

        ei ole kovin hyvällä pohjalla. Jousimies sanoo että rakastaa ja mielistelee/kieroilee, jotta siihen toinen uskoisi hyvää hyvyyttään ja todellisuudessa on kova katselemaan muita. Muutenkin laiska kotitöissä, ei auta, odottaa vaan valmista ja valittaa kyllä jos ruoka ei häntä miellytä. Jousimies pystyy kaikkeen tähän ja älykkyydeltään maailman tyhmin.


      • belliina_69
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        ei ole kovin hyvällä pohjalla. Jousimies sanoo että rakastaa ja mielistelee/kieroilee, jotta siihen toinen uskoisi hyvää hyvyyttään ja todellisuudessa on kova katselemaan muita. Muutenkin laiska kotitöissä, ei auta, odottaa vaan valmista ja valittaa kyllä jos ruoka ei häntä miellytä. Jousimies pystyy kaikkeen tähän ja älykkyydeltään maailman tyhmin.

        Mulla e ole mitään kokemusta Jousimiehistä...ei ole itselleni koskaan sattunut tielle..muuten kuin kavereina..mutta aika yleistämiseltä noi sun mielipiteet kuulostaa...Ihan selvästi puhut vain yhdestä ihmisestä...en millään jaksaa uskoa että kaikki Jouskarit on tuollaisia...taidat olla aika katkera ja vihainen mutta ihmselle!ei horoskooppimerkille


      • Heikki-Häntä
        belliina_69 kirjoitti:

        Mulla e ole mitään kokemusta Jousimiehistä...ei ole itselleni koskaan sattunut tielle..muuten kuin kavereina..mutta aika yleistämiseltä noi sun mielipiteet kuulostaa...Ihan selvästi puhut vain yhdestä ihmisestä...en millään jaksaa uskoa että kaikki Jouskarit on tuollaisia...taidat olla aika katkera ja vihainen mutta ihmselle!ei horoskooppimerkille

        mulla on ollut 2 Jousimies frendiä, jotka osoittautuivat aika ilkeiksi ja kaikki se puhe että jeesataan kaveria täyttä paskaa! Joten en puhu ihmisestä vaan Jousimiehen tähtimerkistä, varokaa vaan. Onneksi et tunne yhtään Joojoo-Jousimiestä, ne saa aikaa rumaa jälkeä ja ovat todella tyhmiä!


      • siipa1
        rapu kirjoitti:

        olen ollut yli20v,jouskarin kanssa ja alussa lumosin jousim.nyt taistellaan ja en anna periksi jos jotain saan mieleen.Olen rapu mutta en rieku ja annan vapauden jouskarilleni.He kylla riekkuvat ravuissa olemmehan se suuri arvoitus jota he eivat,jostain syysta osaa ratkaista ja ovat kanssamme.Saan timantteja ja matkoja mutta,peti hommat on kuivuneet ja mieli tekee jo muita????

        OIKEESTI, EI SE VIHTAIN PARANE. SAMA ONGELMA TULLEE MUITTENKIN KAA, JOS SATTUU OLEE AKTI RAPU-NAINEN JA MIES JOKA EI JAKSA- EI KATO HOROSKOOPPIMERKKIÄ. MUISTA SELLAINEN MIES JOKA HALUUT OLLA OIKEESTI RAPU-NAISEN KAA NIIN SILLOIN OLLAAN EIKÄ MEINATA. MUUTOIN JA SILLAIN.......


      • ---------
        JouskariN kirjoitti:

        Voi kun olet katkera,mutta äläs yleistä jos olet saanut kintuillesi Jousimieheltä. Voihan sitä tietysti yleistääkin vaikka näin,mutta esim.julkisuuden henkilöistä moni on Rapuna alkoholisti. Rapu on aivan liian mielikuvitukseton Jousimiehelle,tai sitten kuvittelee roikkuessaan jouskarin lahkeissa olevansa hyvinkin miellyttävää seuraa,jousimies ei halua hiluja kinttuihinsa.
        Kaikissa meissä on vikamme,mutta usean Rapumiehen kanssa seurustelusta voin vain todeta, että alkoholi maistuu vähän liiankin hyvin.

        Sori vaan, mutta ravut ovat erittäin mielikuvitusrikkaita ja intuitiivisia
        ja ei rapuna oleminen määrää alkoholin kulutuksen määrää, ja kyllä se alkoholin maistuminen johtuu varmaankin täysin muista asioista kuin horoskoopista.
        Joten älä rupea lokeroimaan ihmisiä jonkun horoskoopin takia.


      • nokyljoo
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        itse olen syntynyt 26.6. ja haluan varottaa kaikkia kesällä syntyneitä näistä marras-joulukuun luihuista. Ovat niin kieroja, loukkaavat ihmisiä, ovat itseään täynnä olevia, ilkeitä ja aina jauhamassa paskaa lisäksi heidän älykkyys on lähempänä nollaa ku satasta. Sellaisia ovat JOUSIMIEHET!

        kyl jousimiehet osaavat vittuilla ja pettää.. mut on niitä kivojakin jousimiehiä... et ei sit tiiä johtuuko se sitä milloin tyyppi on syntynyt...


    • Rapunen335

      Itselläni on kokemusta kahdesta Jousimiesmiehestä - toinen marraskuussa syntynyt ja toinen joulukuussa.
      Ensimmäisen kanssa minulla oli ns. kesäsuhde, jälkimmäisen kanssa seurustelin 10 kk.

      Erot huomasin niin ollen ihan kuukausissa - marraskuun Jouskari oli älykäs ja ihan mukava juttukaveri, jaksoi kyllä kuunnella ja jutella aamutunneille. Ikävä kyllä, muuten lapsellinen ja itseään täynnä ja omia saavutuksiaan, mutta se johtui taas siitä, että hän oli tottunut ylelliseen elämään ja saanut aina kaiken sormiaan napsauttamalla. Sotkuinen tyyppi, ei siivonnut jälkiään ja heitteli tavaroita minne sattui. Hän myös valehteli ärsyttävän paljon ja valitti minulle suorapuheisuudestani, vaikka kyllä itsekin pamautteli sopimattomia asioita, mm. kavereistani. Muussa tapauksessa hyvinkin ujo ja toisaalta hellittelytunteensa näyttävä.

      Sitten taas joulukuun Jouskari oli suhteessa hyvinkin erilainen, hänellä oli tiukka kasvatus. Hän oli suorastaan taas siivousfriikki ja laittoi aina hyvää ruokaa ja hänen kanssaan oli myös paljonkin hauskaa juteltavaa ja touhuttavaa. Hän sattui joskus olemaan taas hieman suorapuheinen, ei siinä mitään, mutta sanoi hiukan vääriä asioita väärissä paikoissa. Totuushan ei minua lannista, niin kauan kun se osataan sanoa asiallisesti.

      Että mielestäni kyse nyt ei ole pelkästään tähtimerkistä kiinni. Vaikka itse olen Rapu, en koe suhteessa olevani kovinkaan rapumainen, minulla löytyy parasta ystävää muun muassa Vaa'asta, Vesimiehestä, Oinaasta ja Leijonasta, eli periaatteessa, minulle täysin tai osittain yhteensopimattomista tähtimerkeistä. Tunnen itseni lisäksi muitakin Rapu-ihmisiä ja ne monesti vasta rasittavia ovatkin, juuri sellaisia lapsellisia, kovaäänisiä pirttihirmuja, jotka eivät ymmärrä lopettaa, vaikka ampuisi.

      Kyse on nyt ehkä enemmän kasvatuksesta ja ihmistyypin luonteenpiirteistä, ei pelkästä tähtimerkistä.

      Että rauhoittukaapas nyt jo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe