Tehoaako oikeasti mustelmiin

hirudoid forte geeli?

Markkinoijan sivuilla luvattiin 50% nopeampi turvotuksen lasku ja mustelman paraneminen. Huuhaata vai ei?

Apteekissa sitä suosittelvat kun kysyin.

Sain mojovan tällin otsaan kaatuessani ja nyt turvotus ja veri ovat valuneet silmiin ja kummatkin simmut lähes ummessa ja täysin viininpunaiset.

Näyttää epäilyttävästi siltä että olis piesty pahasti... Ihmisten ilmoille pitäis päästä, joten noista silmien mustelmista pitäis päästä nopeasti eroon.

Kokemuksia siis siitä onko ko. geeli nopeuttanut mustelmien parantumista?

Älkääkä nyt huolehtiko siitä, ettei sitä oikeesti saa laitta silmiin. Siihen ympärillehän mä sitä sivelen ja varovasti.

11

15577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran sama

      juttu kun kaaduin, sain tällin otsaani ja silmän ympäryskin muuttu mustaksi. Ostin sitä hirudoid salvaa mutta ei se mulla ainakaan nopeuttanut mustelman paranemista. Olin viikon kotona ja lähin sitten töihin, mustelma oli muutunut keltaseksi jota yritin sitten meikillä peittää mutta näky se silti.
      Ehkä se salva nopeuttaa jonkun verran paranemista, en tiedä..

      • sattu ihan

        sama juttu. Ukko vetäs päin näköö. Olipa turpa mustana. Hirudoidia laitoin, ja kolmen päivän päästä töihin. Mulle autto.


    • ex_er1

      niin väittivät sairaanhoito oppilaitoksellakin kun olin siel luennolla.

      • nyt unohtako

        pukamavoidetta, se tehoaa mustelmiin ja turvotukseen. Ilmeisesti parhaiten..


      • nyt unohtako kirjoitti:

        pukamavoidetta, se tehoaa mustelmiin ja turvotukseen. Ilmeisesti parhaiten..

        siis tuo pukamavoide, mutta...

        mustelmiin auttaa hammastahna...


      • jos pukamavoide
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        siis tuo pukamavoide, mutta...

        mustelmiin auttaa hammastahna...

        auttaa fritsuihin, eikö se auta myös mustelmiin?


      • jos pukamavoide kirjoitti:

        auttaa fritsuihin, eikö se auta myös mustelmiin?

        pukamavoide laskee vain turvotusta, hammastahna haalentaa värin, ainakin fritsuissa...


    • Alien-8

      naudan sisäfilettä tehoaa vielä paremmin.Sen kun lätkäsee naamaan,alkaa paraneminen välittömästi.Nuorempana,kun aina ryyppäsin kaikki rahani,oli pakko käyttää fileen sijasta halvempaa possunkylkeä.

      On se vaan jännä seurata,miten musta silmä esimerkiksi käy parantuessaan läpi kaikki sateenkaaren värit:)

    • käyttänyt

      tehoaa, mutta ole varovainen noiden silmien kanssa, vaikka tuskin se muuta aiheutta, kuin kovaa kirvelyä

      • käyttäjä

        trombosolia...se ainakin tehoaa..


    • Anonyymi

      Trombosol tehosi, mutta lopetettu, miksi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe