surullisen kuuluisa päiväkirja

blondi-72hki

surkuhupaisalta blondilta vai menikö se toistepäin mutta asiaan eli kaikkea on taas tapahtunut mutta nyt olen saanut rauhan ja oon onnellinen.

Heitin ukon ulos oli jumalaton riita mietin koko yön asioita ja tajusin että mulla on ikävä sitä sohvapottua.

Maananatin vastaisen yön mä sitten valvoin ja asioita mietin, eilen monta tuntia asioista juteltiin ja nyt ollaan yhdessä ilman ero ajatusta ja oloni on rauhallinen ja hyvä.

Se renttu oli täällä kaksi yötä mutta ahdistuin sen seurasta se juo liikaa käyttää liikaa lääkkeitä ja likat eivät siitä tykänneet joten unohdan sen täysin ja numeron poistin.

Tajusin että käytän liikaa alkoholia ja haen apua siihen.Haemme apua myös yhdessä avoparina sekä perheenä jotta saamme asiamme kuntoon.

Kauan mulla kesti tajuta sillä ekan kerran 15v yhdessäolon aikana ajattelen asioita vain positiivisesti ja ekan kerran haluan itsekin todella tehdä työtä yhdessäolomme eteen.

39

2277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      mies kirjoille ja kelaan teen ilmoituksen tän viikon aikana.

      Nyt mies on hakemassa loput kamat asuntolasta kaverinsa kanssa ja mä meen kohta pyykkitupaan.

      Vanhin likka on lenkillä ja toisiks vanhin jossain kavereidensa kanssa.

      • blondi-72hki

        kahvilla äitini luona ja kaupoilla.
        Ostin 10v tytölle finlandia-talo vaatteet jumbosta.
        Nyt vanhimmat likat on nutalla ja 10v tytölle tulee 12v kaveri yöksi.
        On ollut ihanaa ja rauhallista aikaa.Ollaan paljon puhuttu kaikesta ja vähitellen alkaa menee paremmin ja paremmin.
        Ostin kylmää lonkeroa nam ja alkoholitonta sidukkaa nam nam


    • blondi-72hki

      asioista juteltua ja ollaan puhuttu niin likat lopettivat tupakanpolton ja eivät ole juoneet;)))

      Eli kannatti;>

      Eivät oo koskaan olleet kännissä ja max pari lonkeroa ottaneet vaikka kaverinsa dokailevatkin kunnolla eli on mulla ihanat lapset joten vaikeuksien kautta voittoon;O) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • blondi-72hki

        13v tyttö kaverilleen yöksi.

        Oli ihanaa kun kaverinsa laittoivat mulle terkkuja koska oon kuulemma mahatva mutsi ja samaa ovat sanoneet vanhimman likan kamut ;D


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        13v tyttö kaverilleen yöksi.

        Oli ihanaa kun kaverinsa laittoivat mulle terkkuja koska oon kuulemma mahatva mutsi ja samaa ovat sanoneet vanhimman likan kamut ;D

        eiku siis ens yö meillä 13v tytön kaveri yötä.

        Vanhin likka oli kasi clubilla nyt nukkuu siis ilman holia.

        Nuorin tyttö oli serkuillaan synttäreillä ja jäi yöksi.

        Viimeyönä oli 10v tytön kaveri yötä vai joko sen laitoin hmm tsori emmentaali..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        eiku siis ens yö meillä 13v tytön kaveri yötä.

        Vanhin likka oli kasi clubilla nyt nukkuu siis ilman holia.

        Nuorin tyttö oli serkuillaan synttäreillä ja jäi yöksi.

        Viimeyönä oli 10v tytön kaveri yötä vai joko sen laitoin hmm tsori emmentaali..

        rauhallinen ja virkistävä.

        Tänään käytiin naapurissa juomassa 63v kahvit ja konjakit.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        rauhallinen ja virkistävä.

        Tänään käytiin naapurissa juomassa 63v kahvit ja konjakit.

        pitkä kävelylenkki ja käytiin kaupassa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        pitkä kävelylenkki ja käytiin kaupassa.

        perjantaina meni jaa-a jengii oli enempi ku oli sovittu,14v oli kännis mut 13v ei eikä 15v serkku,isänsä viinat joivat,jotkut oksenteli ja musa soi mutta siistiä oli ja ylimääräinen porukka häipyi samantien.

        Mies haki mut yöllä siskolta himaan kun en jaksanut katsoa systerin sekoilua.

        Lauantaina en jaksanut mennä messuille mutta olo todella hyvä ja tyttöjen kavereita oli puolille päivin asti.

        Just kotiuduttiin kun haettiin tytöt äitiltä ja käytiin kaupassa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        perjantaina meni jaa-a jengii oli enempi ku oli sovittu,14v oli kännis mut 13v ei eikä 15v serkku,isänsä viinat joivat,jotkut oksenteli ja musa soi mutta siistiä oli ja ylimääräinen porukka häipyi samantien.

        Mies haki mut yöllä siskolta himaan kun en jaksanut katsoa systerin sekoilua.

        Lauantaina en jaksanut mennä messuille mutta olo todella hyvä ja tyttöjen kavereita oli puolille päivin asti.

        Just kotiuduttiin kun haettiin tytöt äitiltä ja käytiin kaupassa.

        -puvussa ja esiintymustavassa ei sovi pitää pitkiä esiin pistäviä hiuskarvoja sieraimissa ja korva-aukoissa,vaan ne on pois leikattava

        -ei sovi seurassa astua yliu lattian kantapäillään niin,että koko huone järähtelee,vaan käynti on tapahduttava hiljaa ilman mitään suurta kolinaa

        -ei sovi nauraa ääneensä.Voihan kukin nauraa sydämensä pohjasta,jos siihen syytä on,mutta äänekäs hohotus ei ole sopivaa

        -ei sovi puheessaan ja käytöksessään olla jäykkä tai unelias,mutta ei myöskään liiaksi vilkas ja monisanainen.Sievä vakava käyttäytyminen on paras

        -julkisuudessa ei sovi yhtyä jonkun herran tai naisen seuraan,jotka kävelevät yhdessä,vaikka onkin molempien läheisesti tuttu.Sillä kahden kauppa on kolmannen korvapuusti

        -ei sovi kirota puheessa.Ei sovi myöskään käyttää liian paljon superlatiiveja

        -pitää aina puhua maltillisesti.Ei sovi käyttää tyhjiä huudahdusluseita sellaisia kuin esim. "oi sen seitsemän seppää!" , "Voi yhdeksän sutia ja se patasuti kymmenes!" , "Voi näitä nälkähäitä!" jne...

        Käytän 10v likan lekurissa ja jatkan sitten loput.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        -puvussa ja esiintymustavassa ei sovi pitää pitkiä esiin pistäviä hiuskarvoja sieraimissa ja korva-aukoissa,vaan ne on pois leikattava

        -ei sovi seurassa astua yliu lattian kantapäillään niin,että koko huone järähtelee,vaan käynti on tapahduttava hiljaa ilman mitään suurta kolinaa

        -ei sovi nauraa ääneensä.Voihan kukin nauraa sydämensä pohjasta,jos siihen syytä on,mutta äänekäs hohotus ei ole sopivaa

        -ei sovi puheessaan ja käytöksessään olla jäykkä tai unelias,mutta ei myöskään liiaksi vilkas ja monisanainen.Sievä vakava käyttäytyminen on paras

        -julkisuudessa ei sovi yhtyä jonkun herran tai naisen seuraan,jotka kävelevät yhdessä,vaikka onkin molempien läheisesti tuttu.Sillä kahden kauppa on kolmannen korvapuusti

        -ei sovi kirota puheessa.Ei sovi myöskään käyttää liian paljon superlatiiveja

        -pitää aina puhua maltillisesti.Ei sovi käyttää tyhjiä huudahdusluseita sellaisia kuin esim. "oi sen seitsemän seppää!" , "Voi yhdeksän sutia ja se patasuti kymmenes!" , "Voi näitä nälkähäitä!" jne...

        Käytän 10v likan lekurissa ja jatkan sitten loput.

        -ei sovi liian paljon koristella pukuaan ruseteilla,poimuilla tahi rihmoilla.Yksinkertaisuus on kauneuden ja somuuden ensiehtoja

        -ei sovi kantaa liian raskaita ja suuria korvarenkaita.Pieni sievä korva kaunistaa suuresti päältä,mutta pitkät venytetyt korvalehdet rumentavat kauniitkin kasvot

        -ei sovi olla liiaksi häveliäs eikä liiaksi vapaa,vaikka pitäisikin itseään emansipeerattuna

        -ei sovi syödä liiaksi makeisia-ei ainakaan niin paljon,että hampaat pilaantuvat.Kahvi rumentaa ja kuivattaa ihon,sen huomaa parhaiten vanhoista kahvitädeistä.Samaten huono ravintokin rumentaa kasvot kokonaan.Sentähden juuri melkein kaikki vanhat mamsellit,jotka valmistavat ruokaa nuorille miehille ja aina tietysti laittavat sen huonosti,jäävät naimattomiksi


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        -ei sovi liian paljon koristella pukuaan ruseteilla,poimuilla tahi rihmoilla.Yksinkertaisuus on kauneuden ja somuuden ensiehtoja

        -ei sovi kantaa liian raskaita ja suuria korvarenkaita.Pieni sievä korva kaunistaa suuresti päältä,mutta pitkät venytetyt korvalehdet rumentavat kauniitkin kasvot

        -ei sovi olla liiaksi häveliäs eikä liiaksi vapaa,vaikka pitäisikin itseään emansipeerattuna

        -ei sovi syödä liiaksi makeisia-ei ainakaan niin paljon,että hampaat pilaantuvat.Kahvi rumentaa ja kuivattaa ihon,sen huomaa parhaiten vanhoista kahvitädeistä.Samaten huono ravintokin rumentaa kasvot kokonaan.Sentähden juuri melkein kaikki vanhat mamsellit,jotka valmistavat ruokaa nuorille miehille ja aina tietysti laittavat sen huonosti,jäävät naimattomiksi

        käytiin yhtenäpäivänä ravintolassa syömässä ja vietiin mummi 87v sairaalaan tutkimuksiin.

        Mies sai uuden työpaikan.Irtisanominen yksi kk mutta tänään jo menee sinne oman työnsä jälkeen.On parempi palkkaista.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        käytiin yhtenäpäivänä ravintolassa syömässä ja vietiin mummi 87v sairaalaan tutkimuksiin.

        Mies sai uuden työpaikan.Irtisanominen yksi kk mutta tänään jo menee sinne oman työnsä jälkeen.On parempi palkkaista.

        vanhin likka menee konserttiin ja 10v tyttö finlandia-talolle.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vanhin likka menee konserttiin ja 10v tyttö finlandia-talolle.

        vanhin tyttö oli nosessa rähinä livessä ja meille tuli kolme sen kaveria yöksi.

        Keskiviikkona nuorimmat tytöt meni serkuilleen,tänään tulivat kotio ja nuorin menee sinne takas sunnuntaihin asti.

        Vanhin tyttö lähti bileisiin Keravalle,10v menee nutan discoon ja 13v likn kaveri tulee yöksi se oli viime yön kaverillaan.

        Mies vei mut syömään ja käytiin elokuvissa.

        On ollut ihanat vikat kolme viikkoa;)))))))) !!!!!!!!!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vanhin tyttö oli nosessa rähinä livessä ja meille tuli kolme sen kaveria yöksi.

        Keskiviikkona nuorimmat tytöt meni serkuilleen,tänään tulivat kotio ja nuorin menee sinne takas sunnuntaihin asti.

        Vanhin tyttö lähti bileisiin Keravalle,10v menee nutan discoon ja 13v likn kaveri tulee yöksi se oli viime yön kaverillaan.

        Mies vei mut syömään ja käytiin elokuvissa.

        On ollut ihanat vikat kolme viikkoa;)))))))) !!!!!!!!!!

        nuorimmat meni serkuilleen keskiviikkona ja tulivat perjantaina takas tai siis 10v ja muut toivat siis saattoivat ja yhtäkkiä päätti 8v että haluaa jäädä kotiin.

        Ihmeteltiin syytä ja kuulemma serkku kiukkus kun ei päässyt meille yöks eikä halunnut mukaansa kasoissiskoaan.

        Kului pari tuntia kun serkku soitti ja tuli takas hakemaan nuorinta likkaa joka sanoi ettei halua mennä ku tyttöjen siis serkkujen isä huutaa koko ajan hmm ...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        nuorimmat meni serkuilleen keskiviikkona ja tulivat perjantaina takas tai siis 10v ja muut toivat siis saattoivat ja yhtäkkiä päätti 8v että haluaa jäädä kotiin.

        Ihmeteltiin syytä ja kuulemma serkku kiukkus kun ei päässyt meille yöks eikä halunnut mukaansa kasoissiskoaan.

        Kului pari tuntia kun serkku soitti ja tuli takas hakemaan nuorinta likkaa joka sanoi ettei halua mennä ku tyttöjen siis serkkujen isä huutaa koko ajan hmm ...

        yöksi tulee molemmille isommille tytöoille kaveri.Olivat nutan discossa.

        10v likan yläkerran kaveri oli meil koko päivän.Just lähti.

        Tilattiin ruokaa kotiin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        yöksi tulee molemmille isommille tytöoille kaveri.Olivat nutan discossa.

        10v likan yläkerran kaveri oli meil koko päivän.Just lähti.

        Tilattiin ruokaa kotiin.

        meni mäcciin kavereidensa kanssa.

        Onneksi voin aina luottaa heihin ja heidän kavreihinsa ja he aina kertovat minulle mikä homman nimi..... ;O> !!!!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        meni mäcciin kavereidensa kanssa.

        Onneksi voin aina luottaa heihin ja heidän kavreihinsa ja he aina kertovat minulle mikä homman nimi..... ;O> !!!!!

        kävi tänään hesassa vanhin likka 10v siskonsa kanssa ja 13v tyttö haki serkuiltaan nuoremman siskonsa ja menivät Malmille shoppailemaan.

        Eilen klo 23 sanoin yläkerran tytölle että nyt vois mennä kotiinsa kun oli meil koko päivän ja tänään hetken.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kävi tänään hesassa vanhin likka 10v siskonsa kanssa ja 13v tyttö haki serkuiltaan nuoremman siskonsa ja menivät Malmille shoppailemaan.

        Eilen klo 23 sanoin yläkerran tytölle että nyt vois mennä kotiinsa kun oli meil koko päivän ja tänään hetken.

        jeeh osasin ekaa kertaa kirjoittaa tuon päivän oikein;O)!!!! , siis maananatina no just eli ennen aikainen ilo on lyhyt ilo just just , käytiin siis katsomassa kummipoikaa kuten tänäänkin ja kaffet juotiin.

        Tiistaina 10v tyttö oli 12v kaverinsa kanssa elokuvissa ja tänään mulla oli koulussa keskustelu nuorimmasta likasta.

        Maananatina vanhimman tytön kans Malmin SUBWAYssa syötiin ja käytiin kaupoilla.
        Kaupas myös eilen ja tänään.

        No nyt on kaikki 36 joulukorttia lähetetty ja lahjat avattiin sillä vietetään erilainen joulu eli lahjat ilman kääreitä annetaan heti kun ne ostetaan mutta aattona tietty perinteiset puurot ja ruuat syödään ja tietty nautitaan yhdessä olosta ja pelaillaan uusia ostamiamme pelejä.


    • blondi-72hki

      kaksi likkaa kipeenä.Alkuviikosta oli 10v ja nyt 13v joka ekan kerran kipee pitkästä aikaa;<

      Nyt kauppaan.

      • blondi-72hki

        päivä tänään töissä.

        Haettiin lahjat likoille joista eivät tiedä ja auto pestiin.

        Töissä vessassa naitiin;)

        Eilen meni hermo vanhimpaan likkaan kun mulla oli migreeni eikä uskonut että on hiljaa kavereidensa kanssa joten sanoin kavereille että olisivat kilttejä ja lähtisivät ja että toisella kertaa sitten tulevat.

        Harmitti kun huusin koska en yleensä niin tee mutta en pode huonoaomaatuntoa kun likat saavat lähes kaiken tahtomansa ja lastenkin tajuttava koska oon tosissani ja koska en mutta se asia sovittiin ja puhuttiin heti ;>

        13v tytär on siskollani serkkunsa kanssa yötä ja mun piti mennä myös mutta nyt ei huvittanut.

        Perjantaina koko päivä oltiin asioilla ja tehtiin miehen kanssa molempien paikat.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        päivä tänään töissä.

        Haettiin lahjat likoille joista eivät tiedä ja auto pestiin.

        Töissä vessassa naitiin;)

        Eilen meni hermo vanhimpaan likkaan kun mulla oli migreeni eikä uskonut että on hiljaa kavereidensa kanssa joten sanoin kavereille että olisivat kilttejä ja lähtisivät ja että toisella kertaa sitten tulevat.

        Harmitti kun huusin koska en yleensä niin tee mutta en pode huonoaomaatuntoa kun likat saavat lähes kaiken tahtomansa ja lastenkin tajuttava koska oon tosissani ja koska en mutta se asia sovittiin ja puhuttiin heti ;>

        13v tytär on siskollani serkkunsa kanssa yötä ja mun piti mennä myös mutta nyt ei huvittanut.

        Perjantaina koko päivä oltiin asioilla ja tehtiin miehen kanssa molempien paikat.

        kun kaaduin saunassa;<

        Nyt kolme varvasta ei liiku..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun kaaduin saunassa;<

        Nyt kolme varvasta ei liiku..

        vanhin tyttö meni bailuihin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun kaaduin saunassa;<

        Nyt kolme varvasta ei liiku..

        meille kun oltiin saunas tai ei ne vierait olleet ku alakerran 12v tyttö ja yläkerran 10v likka halusivat jäädä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        meille kun oltiin saunas tai ei ne vierait olleet ku alakerran 12v tyttö ja yläkerran 10v likka halusivat jäädä.

        kun vanhimmalla likalla paha olo.Se tuli eilen kännissä ekan kerran himaan ja oksenteli.Sillä edessään maton pesu huoneestaan koska siihen oksensi ;)

        Mies on nytten auttamassa tuttuaan muutossa.Harmi kun en päässyt mukaan kaatumiseni takia.

        Kohta meille tulee tyttöjen 10v serkkutytöt muutamaksi tunniksi.

        Oli huvittavaa kun siskon 15v tyttö sanoi "hakkaavansa" mut kun en eilen jaksanut mennä systerille.Ois tyttö halunnut nähdä minut.

        Naurettiin äitin kanssa kun se kertoi että tämä 15v tyttö kun sanoo isälleen että korjaa tavarasi pois äläkä jätä lojumaan niin siihen isänsä "mä kun luulin päässeeni äidistäs eroon mutta aina vaan pahemmaks menee" ;D


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun vanhimmalla likalla paha olo.Se tuli eilen kännissä ekan kerran himaan ja oksenteli.Sillä edessään maton pesu huoneestaan koska siihen oksensi ;)

        Mies on nytten auttamassa tuttuaan muutossa.Harmi kun en päässyt mukaan kaatumiseni takia.

        Kohta meille tulee tyttöjen 10v serkkutytöt muutamaksi tunniksi.

        Oli huvittavaa kun siskon 15v tyttö sanoi "hakkaavansa" mut kun en eilen jaksanut mennä systerille.Ois tyttö halunnut nähdä minut.

        Naurettiin äitin kanssa kun se kertoi että tämä 15v tyttö kun sanoo isälleen että korjaa tavarasi pois äläkä jätä lojumaan niin siihen isänsä "mä kun luulin päässeeni äidistäs eroon mutta aina vaan pahemmaks menee" ;D

        on apen veli.Äitinsä oli viennyt sen aahan ja sieltä oli toimitettu sairaalaan.Hemmetti se oli juonut taas 4 viikkoa putkeen,on ollut samassa työpaikassa 33vuotta ja ehkä sen menettää.Se asuu 87v äitinsä luona..

        Nuorin tyttö oli tänään yläkerrassa synttäreillä.

        Käytiin kaupassa miehen kanssa.

        8v tytär tuli mukaani kun kävin lekurissa mutta yhtä tyhjän kanssa sekin käynti.

        Viimeviikon ajettiin apen veljen autolla ja nyt on naapurin auto..

        Oon ainakin yks viiva kaks kertaa viikossa nähnyt kummipoikaani jotta ei ala vierastamaan.Ihana vekara.Miestäni eli kummisetäänsä itkee;)) ;/

        Varpaat viel kipeet mut onneksi vain venähdys.

        13v tytär itki ettei halua isänsä kanssa asua mutta eiköhän me selvitä kun puhutaan paljon ja unohdetaan tai yritetään paremmalla onnella entiset paskat asiat ja paremmalla onnella eteenpäin... ;


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        on apen veli.Äitinsä oli viennyt sen aahan ja sieltä oli toimitettu sairaalaan.Hemmetti se oli juonut taas 4 viikkoa putkeen,on ollut samassa työpaikassa 33vuotta ja ehkä sen menettää.Se asuu 87v äitinsä luona..

        Nuorin tyttö oli tänään yläkerrassa synttäreillä.

        Käytiin kaupassa miehen kanssa.

        8v tytär tuli mukaani kun kävin lekurissa mutta yhtä tyhjän kanssa sekin käynti.

        Viimeviikon ajettiin apen veljen autolla ja nyt on naapurin auto..

        Oon ainakin yks viiva kaks kertaa viikossa nähnyt kummipoikaani jotta ei ala vierastamaan.Ihana vekara.Miestäni eli kummisetäänsä itkee;)) ;/

        Varpaat viel kipeet mut onneksi vain venähdys.

        13v tytär itki ettei halua isänsä kanssa asua mutta eiköhän me selvitä kun puhutaan paljon ja unohdetaan tai yritetään paremmalla onnella entiset paskat asiat ja paremmalla onnella eteenpäin... ;

        edesmenneen veli 56v ja ei oo kuulemma eka kerta.Siinä vasta ikäisekseen hyvännäköinen mies,mies joka selvänä ollessaan pitää huolen kropastaan ja kunnostaan..

        Tänään oli hauska juttu töissä kun talonmies joka hänkin vanhempi mutta hyvännäköinen kysyi "no jokos oot ostanut mulle joululhjan?" , sanoin "en vielä mutta harkinnassa on" johon mies "No jos et tänä jouluna osta niin sit ens vuonna" ;))

        On kivaa kun voi kaikenlaista herjaa heittää töissä.Harmi kun töitä enää jäljellä 3kk viiva yksi v kun eihän tää paikka oo vakituinen ;(


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        edesmenneen veli 56v ja ei oo kuulemma eka kerta.Siinä vasta ikäisekseen hyvännäköinen mies,mies joka selvänä ollessaan pitää huolen kropastaan ja kunnostaan..

        Tänään oli hauska juttu töissä kun talonmies joka hänkin vanhempi mutta hyvännäköinen kysyi "no jokos oot ostanut mulle joululhjan?" , sanoin "en vielä mutta harkinnassa on" johon mies "No jos et tänä jouluna osta niin sit ens vuonna" ;))

        On kivaa kun voi kaikenlaista herjaa heittää töissä.Harmi kun töitä enää jäljellä 3kk viiva yksi v kun eihän tää paikka oo vakituinen ;(

        13v likan koululle kun siellä on aika lääkärille.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        13v likan koululle kun siellä on aika lääkärille.

        auto.

        Mies kävi kahvilla äitini luona.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        auto.

        Mies kävi kahvilla äitini luona.

        mies onviemässä 13v likkaa Tapanilaan kavereidensa luo.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        mies onviemässä 13v likkaa Tapanilaan kavereidensa luo.

        kaverini.Kävi kahvilla kummipoikani kanssa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaverini.Kävi kahvilla kummipoikani kanssa.

        shoppaillessa.

        Ostettiin mulle ja miehelle Nokian N95 kännykät,uusi pyykinpesukone,pleikka 2,sing star ja muita pelejä,monopoly tässä ja nyt,disney muistipeli ja trivial disney.

        Vanhimmat tytöt tänään pesivät lattiat,tamppasivat matot ym ;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaverini.Kävi kahvilla kummipoikani kanssa.

        kaveri oli eilen yötä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaveri oli eilen yötä.

        13v tytön kaksi kaveria ja vanhimmalla likalla kolme frendiä kylässä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        13v tytön kaksi kaveria ja vanhimmalla likalla kolme frendiä kylässä.

        molempien tyttöjen kavereita kylässä.Laulavat sing staria.

        Oltiin vanhin likka mukana Saukkolan Saubartissa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        molempien tyttöjen kavereita kylässä.Laulavat sing staria.

        Oltiin vanhin likka mukana Saukkolan Saubartissa.

        kaveria oli yötä 13v tytöllä.Eilen olivat bailuissa.

        Tänään haetaan pyykkikone ja tehdään kaupas vikat ostokset.

        Mies on viemässä naapureita satamaan.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaveria oli yötä 13v tytöllä.Eilen olivat bailuissa.

        Tänään haetaan pyykkikone ja tehdään kaupas vikat ostokset.

        Mies on viemässä naapureita satamaan.

        ostokset tehty ja kaikille sormikkaita,sukkia,suklaata,uudet tyynyt,pyyhekumeja,simpsonit ja shrek 3 dvd,koirille uudet lelut,nalleja me kaikki rakastamme pehmoleluja... ym ym ym ja mä saan kolme yöpaitaa ;)))

        Mies ja nuorin tyttö on viemässä joulukukkaa pian 88v täyttävälle mummilleen.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ostokset tehty ja kaikille sormikkaita,sukkia,suklaata,uudet tyynyt,pyyhekumeja,simpsonit ja shrek 3 dvd,koirille uudet lelut,nalleja me kaikki rakastamme pehmoleluja... ym ym ym ja mä saan kolme yöpaitaa ;)))

        Mies ja nuorin tyttö on viemässä joulukukkaa pian 88v täyttävälle mummilleen.

        jaoimme lahjat ;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        jaoimme lahjat ;)

        muitakin lahjoja kaikille.

        13v tyttö on nytten kavereidensa kanssa viettämässä joulua keskenään ulkona.

        Eilen siskon poika täytti 22v ja sisko täytti tänään 44v.

        Jatkuvasti känny soi tai tulee viestejä:O>

        Mies on viemässä mummia 87v ja muita joulunviettoon mummin juoppotytän tytölle.


    • blondi-72hki

      myös toisella tytöllä pikku kankkunen.

      Äitin kanssa vaan sanottiin että "luoja tautia lisätköön" ja puhuttiin vähemmän hiljaisella äänellä;>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe