Pelastavan uskon arkki

adventismi

Adventismi on lopunajan Nooan arkki. Adventtisanoma on iankaikkista evankeliumia Kristuksesta, sitä samaa mitä jo Aadam uskoi. Adventistina pelastus on varmaa niin kauan kuin yksilöinä pysymme Jeesuksen uskossa!

3

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätätte hilpeyttä!

      • no niinhän ne

        jumalattomat nauroivat Nooallekin kunnes tuho tuli.


      • Ellen - torpedo!

        Torpedoin 2 jakeella !!!
        Kirjoittanut: AnttiVKantola 20.11.2007 klo 17.53

           ULKOAOPITTU SANELU-USKONTO - eikä sisälukutaitoa!

        JO KAHDELLAKIN JAKEELLA VOIDAAN TORPEDOIDA
        MEREN SYVYYKSIIN KOKO ELLENISMI
        - ESIMERKIKSI SAK 14:4-5

        - sanelu-uskonto, joka aivan laittomasti pitää
        ihmisiä vankinaan, pelottelun avulla
        - 2 jaetta torpedoi Ellenismin: Sak 14:4-5

        Sak 14:4
        Hän SEISOO sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella.
        Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.

        ------- E.G.Whiten oppi-----------------:
        Kaikki silmät näkevät Jeesuksen toisen
        Kirjoittanut: Tulemuksen_1 20.11.2007 klo 11.25

        Ja jumalattomat kuolevat samalla.
        Heidät herätetään vasta 1000 vuoden jälkeen.
        Pyhät ovat tämän ajan taivaassa.
        Maa on autio ja tyhjä syvyys.
        ----------------------------

        Jeesus ASTUU Öljymäelle ja luo samalla siihen laakson - se ei ole hengellinen asia, vaan maantieteellinen. Sillä kuvaus on tarkka:
        vuoret väistyvät pohjoiseen ja etelään - siten syntyy laakso idästä länteen.

        Tämän jakeen suhteen ei ole mitään erimielisyyttä Ellenismin kanssa - niin paljon kolme-enkeliä on toitottanut sitä, että "kaikkien silmät saavat Hänet nähdä". Toki kastelupauksessakin luvataan uskoa tämä.
        Ellei Ellenismi sitten tarkoita tällä jakeella sitä ikuisen elämän alkamista.

        Mutta hehän inttävät myös, jopa (teolog.- ja kasvistieteen tri?) Timo Flinkin suulla, että uudessa Maassa ja uusissa taivaissa se iankaikkinen valtakunta.
        Eikä kaiketi uuden Maan kallioperä heti halkea.

        Niinpä TÄMÄ - Sak 14:4 - on se, mistä Ellenismi sanoo, että
        ei salaisesti, vaan näkyvällä tavalla Jeesus tulee.
        Vielä 19 jaetta olisi tätä aihetta, mutta jo seuraava jae TORPEDOI Ellenismin.

        Sak 14:5
        Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen MUKANAAN. [Aam. 1:1 | Juud. 14]

        Ellenismissä Timo Flinkin ja kolmen-enkelin
        johdattamina uskotaan, että Maa on pedonajan jälkeen 1000 vuotta autio ja tyhjä - ja että saatana on täällä "olosuhteisiin sidottuna".

        Mutta Sakarja tuossa 14:6 jakeessa profetoi Jerusalemissa asuville, että "te pakenette" maanjäristystä, (kun Öljymäki halkeaa).
        ON siis asukkaita Maassa, jotka tietysti aluksi peljästyvät.

        Jaa että tässä kuitenkin olisi kyse sen iankaikkisen valtakunnan alkamisesta?
        Mutta ei kaiketi siellä ensin ole syntisiä pakenijoita ja sitten pyhät valtaavat sen ikuiseksi asunnokseen?!

        Ja tyhjähän Maa Ellenismin mukaan on siinä vaiheessa kuin pyhät tulevat, olkootpa sitten kyse
        vanhasta tai uudesta Maasta.
        Näin Ellenismi torpedoituu tyhjään syvyyteen.

        "Kaikki pyhät ovat Hänen mukanaan" - kun Hän tulee. Niinpä tämä tapahtuma, jonka kaikkien silmät saavat nähdä, ei ole ylösotto - sillä ylösotetuthan siinä tulevat ALAS !!!

        Ellenismin Hautajaiset!


        (TIETYSTI Timo Flink, kolme-enkeliä, UnaFortuna, alex-kasi ja pari muuta yhä jatkavat HAUDANTAKAISEN harhaopin levitystä, sitä emme voi estää; eikä Herra tuomitse kuin tiimalasin aika on.)    


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe