Pohjantähti on pers....

taivaan tähti??

Tapahtui kerran elävässä elämässä pohjantähden kanssa seuraavanlainen episodi... kommentoikaa ja ottakaa opiksi kyseisestä firmasta. Ukkonen hajotti tietokoneeni. Soitin yhtiöön, rahatlähtee/ pohjantähteen, miten on, korvataanko? Virkailija kysyi -saisinko vakuutus asiakasnumeron, jonka hänelle ilmoitin. Vastaukseksi sain että korvataan. Seuraava oma kysymykseni oli: -vienkö asiantuntijaliikkeeseen vai korjaanko itse, itse korjaten tulisi maksamaan noin 1500.- silloista markkaa, ja asiantuntija liikkeessä n.3000.- Vastaus oli -vie asiantuntija liikkeeseen. No minä vein ja lasku oli 2980.- Jäimme liikkeen kanssa odottamaan vahinkoilmoituksen päätostä. Kesti enemmän kuin 2viikkoa ja kun lopulata tuli, vastaus oli kielteinen. Sain maksaa sen n.1500mk omasta pussista, jonka olisin säästänyt, jos en olisi soittanut kyseiseen huijarifirmaan. Jäi vähän karvastelemaan rahatlähti/ pohjantähti joka normaalisti kusettaa, mutta nyt kävelyytti suoraan pommiin. Jos teillä on vakuutuksia kyseisessä virmassa suosittelen vaihtamaan yhtiötä. POHJANTÄHTI on rosvo yritys ja täysin ammattitaidoton.

14

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkö?

      ... koska saattaa olla niin että jompikumpi osapuoli on ymmärtänyt jotakin väärin. AINA kannattaa odottaa kirjallinen päätös!

      Tosin puhelimessa sanottukin lupaus on sitova, ja siihen voit vedota... Siis jos haluat korjausta asiaan.

      Minä olen ainakin vastaavassa tilanteessa (ei ollut vakuutusasia, eikä pohjantähti), jossa minulle on luvattu puhelimitse toista ja sitten myöhemmin väitetty toista, saanut puhuttua asian siten että puhelimitse ensin luvattu jäi voimaan.

      Tarkkuutta siis sinulle viestin kirjoittaja tulevaisuudessa. Elämä on tällaista, virheitä sattuu!

    • Juha

      Minulla ja perhepiirissä niin monta juttua ko. firmasta (ent hämeen-vakuutus) ettei viitsi edes kirjoitella. En voi suurin surminkaan suositella kenellekään. Ellei sitten satu olemaan omaa asianajotoimistoa. Yrittävät kusettaa ihan viimeiseen asti.

    • Terävä

      Olisit tehnyt ensin vahinkoilmoituksen. Miksi konettasi ei korvattu, oliko se liian vanha museokone?

    • kuluttaja-72

      Vakuutuslain mukaan vakuutusyhtiön edustajan lupaukset ovat yhtä pitäviä kuin sopimusehdot, ongelma vaan se että niiden katteettomia lupauksia on vaikea todistaa jälkeenpäin!

      --------- Kännynauhurit Päälle !!---------

    • Paras Vaihtoehto!!

      Hei Kaikille,jotka tätä juttua lukevat!Ensimmäisenä täytyy kyllä sanoa esitetystä asiasta,että kyllä kuulostaa aivan utopiselta asialta näin yhtiön kannalta?Liekkö kirjoittaja Kilpailevasta Yhtiöstä,kun noin asioita esittää tai toinen vaihtoehto on,että kyseisellä henkilöllä ei ole ollut tarvittavia riskejä=säästänyt väärässä paikassa niin kuin yleensä on???

      • Anonyymi

        On kokemusta yrittäjänäki,et vakuutusyhtiöstä suositellaan tk.ta vastaan otto on et ei tartte maksaa korvauksia vaikka on tapaturma vakuutus. Kenen leipää syö sen lauluja laulaa...


    • pikkupulju

      Minulla kanssa tiedossa kolme kyseiseisen firman tapausta, joissa ei ole saatu korvauksia, pari vesivahinkoa ,yksi varkaus,. varkaustapauksessa, jossa tavarat olivat lukkojen takana oli korvaus 10% vahingon arvosta.

    • korvaukset

      Joo.. ihmettelen ja myös sitä, että Pohjantähdessä on ainakin fakiiri vahinkotarkastajana. - Heti suoraan jo s-postitse tietää onko tulva- vai myskyvahinko...käymättä edes ensin paikalla? No tulvapa tietysti, kun siitä ei makseta vahinkokorvausta, vaikka alueella on ollut rajuja myrkytuhoja joista on lehdissäkin kirjoitettu...mutta mites todistat?

    • Härskisti vaan

      Todistaa niin, että on esim. videota tapahtumista. Harva tietysti kehtaa kuvata jos esim. tuulee kovasti. Mielestäni ko. yhtiö lain vastaisesti, hyvin helposti tukeutuu lausuntoon "Ei kuulu vastuuvihinkojen korvattavaksi" jne... Kaikki se mikä tapahtuu äkkiä ja yllättäen, on aina vakuutuksen korvauspiiriin kuuluva asia. Tämä on fakta. Mutta, mikä on fakta tällaisen Pohjantähti yhtiön merkeissä. Sitä sopii kysyä, mutta vastausta lie vaikea saada.

    • Anonyymi

      Tässä toinen tapaus,Älä koskaan ota vakuutusta Pohjantähdestä! Katteetromia lupauksia,työtapaturma ja pohjantähti toteaa ei korvata,liian vanha !

      • Anonyymi

        Ikä ei ikävä kyllä mene vakuutukseen.

        Muutenkin noissa kannattaa olla tarkkana, mitä kysyy. Vahinkoilmoituksen perusteella arvioidaan juuri sinun ilmoittamasi vahingon korvattavuus. Jos soitat ja kysyt, että kuuluuko kitara kotivakuutukseen, niin vaikka vastaus olisi kyllä, se ei tarkoita että vakuutus korvaisi oman kitaraan kusemisen.

        Kannattaa kysyä oikeita asioita, eikä hakea mieluisia vastauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä ei ikävä kyllä mene vakuutukseen.

        Muutenkin noissa kannattaa olla tarkkana, mitä kysyy. Vahinkoilmoituksen perusteella arvioidaan juuri sinun ilmoittamasi vahingon korvattavuus. Jos soitat ja kysyt, että kuuluuko kitara kotivakuutukseen, niin vaikka vastaus olisi kyllä, se ei tarkoita että vakuutus korvaisi oman kitaraan kusemisen.

        Kannattaa kysyä oikeita asioita, eikä hakea mieluisia vastauksia

        Polvi paskana ja Pohjantähti tapaturma vakuutus yhtiönä.kristallipallo ja suhdanne tuloskäyrä jolla potilas korvaukset maksetaan, mitä parempi tulos sen vähemmän korvauksia maksetaan. Oiskohan tossa suomen lainsäädännös uudistamisen tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polvi paskana ja Pohjantähti tapaturma vakuutus yhtiönä.kristallipallo ja suhdanne tuloskäyrä jolla potilas korvaukset maksetaan, mitä parempi tulos sen vähemmän korvauksia maksetaan. Oiskohan tossa suomen lainsäädännös uudistamisen tarvetta.

        Oliko kyseessä siis valuutusehdon mukainen tapaturma vai 20v aikana väärillä liikeradoilla ja työtavoilla / harrastuksissa syntynyt kuluma?

        Tapaturman pitää olla tapaturma.

        Ja lääkärihoitoa sait kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe