Mannertenvälinen nahjus Nolla-Matti Vanhanen oli hirvimetsällä alaisensa kanssa. Yhtäkkiä alainen sai hengenahdistuksen, kaatui maahan ja valitti: "En pysty hengittämään, minä kuolen".
Vanhanen tarttui kännykkäänsä ja soitti numeroon 112 ja pyysi apua. Numerosta vastattiin ja päivystäjä kysyi:
"Sanotte, että hän ei pysty hengittämään ja väittää olevansa kuollut. Varmistatteko sen, onko hän kuollut".
Vanhanen laski puhelimensa kannon nokkaan, otti kiväärinsä, kuului laukaus ja hän ilmoitti puhelimeen: " Varmistin, kuollut on, mitä teen?"
KEPU-huumoria, osa 2
5
170
Vastaukset
- Ei naarata
jos känä putoaa veneestä.
- soveltaen
Känä runkkasi suihkussa, kun Veronmaksaja2 kurkkasi ovelta ja ihmetteli, mitä Känä hommailee. Känä tuumasi: mitä se sulle kuuluu kuinka nopeasti minä haluan munani pestä.
- iivari
Karjalainen palasi ulkomailta ja lentoaseman vahtimestari kysyi Ahdilta: kuules Ahti, kun sinä olet viisas mies niin mikä se on, kun on mun isän poika muttei ole mun veljen eikä velipuolen?
No, eihän Ahti sitä tiennyt, niin lentoaseman vahtimestari sanoi; sehän oon minä itse.
Ahti tuumas että olipa hyvä juttu ja kysyi seuraavana päivänä Virolaiselta; et mikä se on, kun on mun isän poika muttei ole mun veljen eikä velipuolen.
No, ei jussikaan tienny; niin Ahti sanoi että se on tietenkin lentoaseman vahtimestari. - iivari
iivari kirjoitti:
Karjalainen palasi ulkomailta ja lentoaseman vahtimestari kysyi Ahdilta: kuules Ahti, kun sinä olet viisas mies niin mikä se on, kun on mun isän poika muttei ole mun veljen eikä velipuolen?
No, eihän Ahti sitä tiennyt, niin lentoaseman vahtimestari sanoi; sehän oon minä itse.
Ahti tuumas että olipa hyvä juttu ja kysyi seuraavana päivänä Virolaiselta; et mikä se on, kun on mun isän poika muttei ole mun veljen eikä velipuolen.
No, ei jussikaan tienny; niin Ahti sanoi että se on tietenkin lentoaseman vahtimestari.Urkki käveli marskin patsaan ohi ja ylhäältä kuului; mä tarviin uuden hevosen.
Urkki meni seuraavana päivänä uudestaan marskin patsaan viereen ja taas ylhäältä kuului; Pärkkele, mä tarviin uuden hevosen.
Siitä paikasta urkki juoksi mannerheimintien yli suoraan eduskuntaan hakemaan todistajia.
Mutta paikalla ei ollut kun Väyrynen, niin urkki sitten päätti viedä Paavon marskin patsaan juurelle, jospa sieltä jotain kuuluisi.
Kuuluihin sieltä; hevosta mä pyysin enkä aasia. - hjrmn
iivari kirjoitti:
Urkki käveli marskin patsaan ohi ja ylhäältä kuului; mä tarviin uuden hevosen.
Urkki meni seuraavana päivänä uudestaan marskin patsaan viereen ja taas ylhäältä kuului; Pärkkele, mä tarviin uuden hevosen.
Siitä paikasta urkki juoksi mannerheimintien yli suoraan eduskuntaan hakemaan todistajia.
Mutta paikalla ei ollut kun Väyrynen, niin urkki sitten päätti viedä Paavon marskin patsaan juurelle, jospa sieltä jotain kuuluisi.
Kuuluihin sieltä; hevosta mä pyysin enkä aasia.Juhantalon perässä ei kuulemma naiset enää juokse, hän on lopettanut käsilaukkujen varastamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048829Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723218- 171704
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79965- 55963
- 65910