Tää Lapuan palsta on pirteä, mutta tekstin asiallisuus sitä ja tätä.
Pirteä
33
1408
Vastaukset
- täynnä
Joo, tätä Lapuan palstaa on aika raskas lukea välillä. Tämä on menny tämmöseksi ahdistavaksi jankutusmössöksi. Mave sekoittaa kaikkien pään jatkuvalla piikittelyllä ja estää asiallisen keskustelun. Pyytäisinkin Mavea siirtymään välillä muihin foorumeihin energiaansa purkamaan.
- pitää keskustelua
yllä,jos mavea ei olisi ,täällä ehkä vain 1-2 keskustelijaa päivisin tyyliin:onko siälä Ylikyläs paistanu aurinko.
- vapaa maa
Voin kirjoittaa vapaasti minne haluan. Te lapualaiset olette naurettavia.
- vaan
pitää keskustelua kirjoitti:
yllä,jos mavea ei olisi ,täällä ehkä vain 1-2 keskustelijaa päivisin tyyliin:onko siälä Ylikyläs paistanu aurinko.
Kuulosta hyvältä
- haluat, Suomi on todellakin
vapaa maa kirjoitti:
Voin kirjoittaa vapaasti minne haluan. Te lapualaiset olette naurettavia.
vapaa maa ja asuinpaikka ei tee kenestäkään huonompaa kuin ihminen itse on. Oon syntyperäinen lapualainen, mies kauhavalta, eikä ero ole käynytkään mielessä. Silti kotimme on lapualla. Mieheni on ylpeä lapualaisuudestaan, eikä silti häpeä kauhavalaista syntyperäänsä, eikä siihen mitään syytä olekaan.
- Hullujussipussi
Varmaan ylläpidollekkin vois ilmoitella ,ite jo niin tein.
- Avokki
No onko siellä paistanut? Sekin kiinnostaa enemmän kuin mave
Hullujussipussi kirjoitti:
Varmaan ylläpidollekkin vois ilmoitella ,ite jo niin tein.
voisit muuten suositella mua sefuksi tälle palstalle, kerran sen ylläpidon kanssa touhuat:D
- Rauhoittava
mave kirjoitti:
voisit muuten suositella mua sefuksi tälle palstalle, kerran sen ylläpidon kanssa touhuat:D
ootsä tullu hulluksi?
Rauhoittava kirjoitti:
ootsä tullu hulluksi?
ja teidän mielipiteet on yleensä muutaman sanan mittaisia, joten lukemiseenkaan ei mene aikaa. Mikäli minuun viitataan joissakin keskusteluissa, niin kyllä minä sekaannun asiaan, jos hvuittaa:D
- Rauhoittava
mave kirjoitti:
ja teidän mielipiteet on yleensä muutaman sanan mittaisia, joten lukemiseenkaan ei mene aikaa. Mikäli minuun viitataan joissakin keskusteluissa, niin kyllä minä sekaannun asiaan, jos hvuittaa:D
Ootsä tätä lukenut ?
http://www.netlab.tkk.fi/opetus/s38118/s99/htyo/24/nettiadd.shtml - ehdottomasti
Ihan fiksu tyyppi, paisti että on liikaa mieltynyt typerysten huudattamiseen. Ymmärrän, että häntä huvittaa ja houkuttaa, kun typerykset tarjoilevat hänelle aina vaan uusia tilaisuuksia herjojen keksimiseen. Mavella on tietoa, pääasiassa hänellä hymy suupielessä ja siksi hän on erittäin tervetullut lisä usein ontuvaankin keskusteluun täällä. Tiukkikset, antakaa mavelle olemasolon mahdollisuus tälläkin palstalla. Ei teiltä ole mitään pois.
Rauhoittava kirjoitti:
Ootsä tätä lukenut ?
http://www.netlab.tkk.fi/opetus/s38118/s99/htyo/24/nettiadd.shtmljos se haittaa muuta elämää, mut se on musta yliarvostettua:D Kaikki muu on turhaa, paitsi netissä istuminen:D
- Näenkään
mave kirjoitti:
jos se haittaa muuta elämää, mut se on musta yliarvostettua:D Kaikki muu on turhaa, paitsi netissä istuminen:D
Rasvakyrpäkin on palannut tälle foorumille.
- Pohjien vetäjä
ehdottomasti kirjoitti:
Ihan fiksu tyyppi, paisti että on liikaa mieltynyt typerysten huudattamiseen. Ymmärrän, että häntä huvittaa ja houkuttaa, kun typerykset tarjoilevat hänelle aina vaan uusia tilaisuuksia herjojen keksimiseen. Mavella on tietoa, pääasiassa hänellä hymy suupielessä ja siksi hän on erittäin tervetullut lisä usein ontuvaankin keskusteluun täällä. Tiukkikset, antakaa mavelle olemasolon mahdollisuus tälläkin palstalla. Ei teiltä ole mitään pois.
Tää on jo ihan kaikkein ihquin provo mitä ikuna oon nähny::: (o)
- vinoilija
Pohjien vetäjä kirjoitti:
Tää on jo ihan kaikkein ihquin provo mitä ikuna oon nähny::: (o)
Onko sellainen viesti provo, joka on kirjoittajalleen totta? Kun toisen rehellisen näkemyksen ja kokemuksen noin määrittelet, se kertoo jotain vain sinusta itsestäsi, ei kyseisestä viestistä.
- Peelot on perseestä
vinoilija kirjoitti:
Onko sellainen viesti provo, joka on kirjoittajalleen totta? Kun toisen rehellisen näkemyksen ja kokemuksen noin määrittelet, se kertoo jotain vain sinusta itsestäsi, ei kyseisestä viestistä.
Nimimerkki joka on 30vee ja selailee neitsyys&poikuus palstaa sekä esiintyy useilla eri identiteeteillä, ei perkele ole mun mielestä oikein tervetullut.
Peelot on perseestä kirjoitti:
Nimimerkki joka on 30vee ja selailee neitsyys&poikuus palstaa sekä esiintyy useilla eri identiteeteillä, ei perkele ole mun mielestä oikein tervetullut.
en minäkään sellaisesta tykkää:D
- sullla
mave kirjoitti:
Onko sulla rasvainen...????
- sitten on
mave kirjoitti:
HUOM .... K-18
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000152&posting=22000000017552214#22000000017552214 - tämmöinen
sitten on kirjoitti:
HUOM .... K-18
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000152&posting=22000000017552214#22000000017552214Laita linkin kanssa uusi otsikko. Tuo mavehan on joku pervo lapsiin sekaantuja. Voi saatana mikä SIKA.
sitten on kirjoitti:
HUOM .... K-18
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000152&posting=22000000017552214#22000000017552214niin se on alle 18-vuotiailta kielletty keskustelu-palsta:D
- kusipää
mave kirjoitti:
Mikä perkeleen lapsiin sekaantuja sinä olet. Munat pataan heti tuollaiselta.
- SELITYS
mave kirjoitti:
niin se on alle 18-vuotiailta kielletty keskustelu-palsta:D
Etkö parempaa keksinyt. Olet niitä hemmoja, joita minä vedän vastaan tullessa samantien kuonoon.
- pitkälle
kusipää kirjoitti:
Häirikkö, tee ilmoitus poliisille, jos näet aihetta, tämä on väärä paikka. Jätä meidät täällä rauhaan itseltäsi.
- kadota
mave kirjoitti:
niin se on alle 18-vuotiailta kielletty keskustelu-palsta:D
Eipä pahemmin kiinnostaa enää viisaat kirjoituksesi. Hakeudu hoitoon ja nopeasti.
SELITYS kirjoitti:
Etkö parempaa keksinyt. Olet niitä hemmoja, joita minä vedän vastaan tullessa samantien kuonoon.
kuinka sä muuten voit olla vapaalla jalalla?:D ajattelin vaan,että luulis sun olevan jatkuvasti lusimassa, tuon älyn puuttumisen vuoksi;)
kadota kirjoitti:
Eipä pahemmin kiinnostaa enää viisaat kirjoituksesi. Hakeudu hoitoon ja nopeasti.
pikkuisen olisi hemmottelu mielessä ja kasvohoito olisi kova sana, ettei hipiä ikääntyisi liian nopeasti.
kusipää kirjoitti:
Kun tietäis laittaa ensi viikon ohjelma uuteen uskoon mahdollisen pidätyksen vuoksi:D
- ja pöntinen
tänne väittelemähän niin tulis asiallista väriä.
- mies, risto mikälie
se sellaanen karvanaama
- pöntinen
asiallinenkin?
- keskustelemahan
pöntinen kirjoitti:
asiallinenkin?
onko se tuo mave?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463159Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1112408Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511951- 1501586
- 751450
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231278Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218