Voi kun ihmiset tajuaisivat että kaikki olisi paremmin jos he eivät tyrkyttäisi omia mielipiteitään muille. Olkoon sitten jehovat(pahimpana tyrkyttäjänä) tai ketkä vaan, pitäkää asianne ja uskonne omana tietonanne, kiitos.
uskonnoista&
4
571
Vastaukset
- Yhtäläisyyttä
Sitä samaa sopii toivoa sinun kaltaisiltasi, vai
ovatko mielestäsi kaikki Jumalaan uskovat tapettevien listalla?- Sananvapaus
En kyllä pelkäisi totuutta niin paljon, että vaatisin kaikkia sulkemaan suunsa. Terveeseen mielipiteenvaihtoon kuuluu mielipiteen ilmaiseminen. Osataanko sitä sitten miten fiksusti käydä, se taitaa olla taitolaji?
- materialisti
Sananvapaus kirjoitti:
En kyllä pelkäisi totuutta niin paljon, että vaatisin kaikkia sulkemaan suunsa. Terveeseen mielipiteenvaihtoon kuuluu mielipiteen ilmaiseminen. Osataanko sitä sitten miten fiksusti käydä, se taitaa olla taitolaji?
Kun terroristi Bush kuvittelee tekevänsä
ensi vuonna maailmanrauhan,hänen miehitysarmeija
hyökkää Gazaan ja Syyriaan.Sen jälkeen
ihmiskunta luopuu pikkuhiljaa uskonnoista
ja rahasta,mutta eiväthän rikkaat tajua
olevansa tyhmempiä kuin köyhät.
Sielu on myös aineellinen tajunta.Kun terveen
henkilön aistit ja järki muodostavat tajunnan,
sielunlaki tarkoittaa sitä,että puolet
äärettömän maailmankaikkeuden miehistä
tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla.
- joihinkin
uskontoihin, valitettavasti. Eli manipuloinnin nerokkuus perustuu siihen, että ollakseen hyvä uskovainen, on julistettava ja käännytettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179