Tilapäinen haitta

murtunut2kk

Joo minulta murtui mopo-onnettomuudessa kaksi luuta. Reisiluu joka jouduttiin operoimaan lukko ydinnaulauksella. Rannemurtuma,josta selvisin kuukauden kipsin pidolla. Luulin etten saa mitään korvauksia. Sitten vakuutus yhtiöltä tuli kirje,että saisin korvauksia kivusta ja särystä. Laitoin siihen tilinumeroni. Luin liikennevahinkolautakunnan sivuilta,että olisin saamassa 1000-3000e. Luulin että saisin mitättömän summan korvausta. Lisäksi minulta poistetaan kyseinen naulaus vasta vuoden päästä. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä korvaus-systeemistä. Miten nopeasti nämä on korvattu teille? Kiitos vastauksista.

5

4696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä onnettomuus?

Kerros miten onnettomuus tapahtui. Ajoiko auto päällesi? Kenen syy? Kuka tai kenen vakuutuksesta meinaat et korvaus olisi tulossa? Kuulostaa vähän liikennevakuutuksen korvaukselta, mut katotaan.

• murtunut2kkk

Tämä korvaus,jota olen saamassa ei riipu siitä kenen syy oli onnettomuudessa. Koska se on jo käsitelty ja siinä päätöksessä kummallekaan ei tullut syytettä. Elikkä olen saamassa kivusta ja särystä korvauksia- Minulta murtui reisiluu joka on hoidettu ydinnaulauksella- rannemurtuma joka hoidettiin kipsaamalla. Voisitteko vastata alkuperäiseen kysymykseeni?

• liikennevahinkolautakunnan

Jos oot liikennevahinkokeskuksen sivuilta kattellu korvauspäätöksiä, niin varmaan oot sitten saamassa liikennevakuutuksesta korvauksia. Menee kuten Faktio kirjoitti. Merkistystä on tietenkin sillä kenen vakuutuksesta sinulle jotain korvataan. Liikenne vai tapis vai joku muu, silloin voitaisiin vasta vastata alkuperäiseen kysymykseen. Se miten tapaturma on sattunut on hyvinkin merkittävä tieto. Se määrää kaiken.

• Faktio

Korvaus perustuu liikennevakuutuslakiin. Yleensä saat korvauksen kuukauden kuluttuessa siitä kun kaikki tarvittavat tiedot ovat vakuutusyhtiöllä.

• murtunut2kkkk

Joo lin kouluun menossa mopolla,kunnes auto tuli risteyksessä päälleni lensin vähän matkaa siinä minulta murtuivat kyseiset luut. Autoilijan syyksi se ei mennyt. Tarkemmin ottaen vakuutus yhtiö lähetti kirjeen jossa luki,että saan korvauksia tilapäisestä haitasta. Siihen minun piti laittaa oma tilinumeroni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe