Kysymysketju jatkuu! =)

Bella Chiqui #

Siis kysymysketju jatkuu nyt. Eka kyssä:

Minkä rotuisia koiria Ori juoksi pakoon ekassa ja jaksossa?

13

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

      jotain rotweilereita, tai miten lie se nyt kirjoitetaankaan... En tiedä oliko ne niitä, mut kirjotan sen kysymyksen sit jos se on oikein.

    • olisko ollu..

      ne tais olla dobermanneja tai rotwailereita..? en oo ihan varma

      • Rhanna

        Suunnilleen tämän näköisiähän koirat olivat: http://www.princehaus.com/Dimilo02 April 01, 2006 04.jpg
        eli siis rottwailereita oli Orilla perässään.

        Uusi kysymys: Kauanko kului aikaa välissä kun pullukka-Valentina hyppäsi uima-altaaseen Espanjassa ja nousi sieltä ylös hoikkana?


      • crystal
        Rhanna kirjoitti:

        Suunnilleen tämän näköisiähän koirat olivat: http://www.princehaus.com/Dimilo02 April 01, 2006 04.jpg
        eli siis rottwailereita oli Orilla perässään.

        Uusi kysymys: Kauanko kului aikaa välissä kun pullukka-Valentina hyppäsi uima-altaaseen Espanjassa ja nousi sieltä ylös hoikkana?

        Muistelisin, että aikaa ehti kulua kokonainen vuosi. Tosin aika nopeastihan Valentina painonsa pudotti, jos ajattelisi, että se olisi tapahtunut reaalimaailmassa. Ihme vain, ettei se tapahtunut saippuassa parissa viikossa. :p

        Kumpi on mielestäsi parempi match Tza Tzalle, Josema vai Juan Angel?


      • Pinkku!
        crystal kirjoitti:

        Muistelisin, että aikaa ehti kulua kokonainen vuosi. Tosin aika nopeastihan Valentina painonsa pudotti, jos ajattelisi, että se olisi tapahtunut reaalimaailmassa. Ihme vain, ettei se tapahtunut saippuassa parissa viikossa. :p

        Kumpi on mielestäsi parempi match Tza Tzalle, Josema vai Juan Angel?

        Aika vaikea... Mutta hänhän saa molemmat, mutta sanoisin itse ettö Jose.
        Hmmm..

        MIkä oli Jordin ensimmäinen "hellittelynimi" Pandoralle?? :)


      • Chiquitita
        Pinkku! kirjoitti:

        Aika vaikea... Mutta hänhän saa molemmat, mutta sanoisin itse ettö Jose.
        Hmmm..

        MIkä oli Jordin ensimmäinen "hellittelynimi" Pandoralle?? :)

        Mä en tiedä, vaikka ne on mun lempparityypit!!! Mut kun mä en katsonut alusta asti, niin en voikaan tietää. Mut mä arvaan: hillosipuli? Mä muuten rupesin melkein tänään koulun ruokalassa hekottamaan, kun kaverin lautasella oli hillosipuleita! ;D En aikaisemmin tajunnut silleen että ne on sellasia valkoisia syötäviä juttuja ja sit mun kaverit vaan puhui jotain hillosipuleista ja mua rupes ihan sikana naurattamaan. Hillosipuli... :D Mut sanokaa oliko toi oikein, niin kirjotan sit kysymyksen...


      • Pinkku!
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä en tiedä, vaikka ne on mun lempparityypit!!! Mut kun mä en katsonut alusta asti, niin en voikaan tietää. Mut mä arvaan: hillosipuli? Mä muuten rupesin melkein tänään koulun ruokalassa hekottamaan, kun kaverin lautasella oli hillosipuleita! ;D En aikaisemmin tajunnut silleen että ne on sellasia valkoisia syötäviä juttuja ja sit mun kaverit vaan puhui jotain hillosipuleista ja mua rupes ihan sikana naurattamaan. Hillosipuli... :D Mut sanokaa oliko toi oikein, niin kirjotan sit kysymyksen...

        Oikein oli :)


      • oli...
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä en tiedä, vaikka ne on mun lempparityypit!!! Mut kun mä en katsonut alusta asti, niin en voikaan tietää. Mut mä arvaan: hillosipuli? Mä muuten rupesin melkein tänään koulun ruokalassa hekottamaan, kun kaverin lautasella oli hillosipuleita! ;D En aikaisemmin tajunnut silleen että ne on sellasia valkoisia syötäviä juttuja ja sit mun kaverit vaan puhui jotain hillosipuleista ja mua rupes ihan sikana naurattamaan. Hillosipuli... :D Mut sanokaa oliko toi oikein, niin kirjotan sit kysymyksen...

        Kulta... niin se sanoi ensimmäisenä Pandoralle. Katoin nimittäin vastottain niitä ekoja jaksoja nauhalta. Laitoin muistiin noita nimiä.

        Kulta, kultsi, myrkkykonvehti, pikku asianajajani, kuningattareni anteeksi prinsessani, tikkukaramelli, kirpeä karamelli, pikkuinen, suklaakarkki, hillosipulini, myrkkyseni, namiskuukkelini, namupala, namuseni, rakkaani, ihanaiseni, nirppanokka, misu, pimatsu, muruseni, suolakurkkuni, kultaseni, nukkepieni, yliopiston kaunotar, onnenamulettini, söpöliinini, rusinapulla, murunen, kultapieni, misukka, suklaanamu, aarteeni, veenukseni, etikkakarkki... Tässä osa niistä nimistä joilla Jordi kutsuu Pandoraa. :)

        Mitä Ariadnan vauvalle tapahtui?


      • Chiquitita
        oli... kirjoitti:

        Kulta... niin se sanoi ensimmäisenä Pandoralle. Katoin nimittäin vastottain niitä ekoja jaksoja nauhalta. Laitoin muistiin noita nimiä.

        Kulta, kultsi, myrkkykonvehti, pikku asianajajani, kuningattareni anteeksi prinsessani, tikkukaramelli, kirpeä karamelli, pikkuinen, suklaakarkki, hillosipulini, myrkkyseni, namiskuukkelini, namupala, namuseni, rakkaani, ihanaiseni, nirppanokka, misu, pimatsu, muruseni, suolakurkkuni, kultaseni, nukkepieni, yliopiston kaunotar, onnenamulettini, söpöliinini, rusinapulla, murunen, kultapieni, misukka, suklaanamu, aarteeni, veenukseni, etikkakarkki... Tässä osa niistä nimistä joilla Jordi kutsuu Pandoraa. :)

        Mitä Ariadnan vauvalle tapahtui?

        Eikö kulta ole vähän sellanen mitä kaikki käyttää ja aika normaali ja tavallinen? Vaikka sehän just on hellittelynimi, jota tossa kysymyksessä kysyttiinkin. Mut jos ajatellaan niitä vain Jordin käyttämiä hauskoja lempinimiä, kuten hillosipuli(:D), niin se "kulta" ei ehkä ihan sisälly niihin, kun kaikki muutkin käyttää sitä...


      • Chiquitita
        Chiquitita kirjoitti:

        Eikö kulta ole vähän sellanen mitä kaikki käyttää ja aika normaali ja tavallinen? Vaikka sehän just on hellittelynimi, jota tossa kysymyksessä kysyttiinkin. Mut jos ajatellaan niitä vain Jordin käyttämiä hauskoja lempinimiä, kuten hillosipuli(:D), niin se "kulta" ei ehkä ihan sisälly niihin, kun kaikki muutkin käyttää sitä...

        ...tuohon kysymykseen. Ariadnalle tuli keskenmeno. Eikös vain?


      • Chiquitita
        Chiquitita kirjoitti:

        ...tuohon kysymykseen. Ariadnalle tuli keskenmeno. Eikös vain?

        Unohdin kysymyksen. Sori, kun kirjotan tälläsissä pätkissä.

        Mitä ruokaa Jordi syötti Pandolle siellä ihme mökkerössä tai missä lie, kun ne oli karannut? Nami, yhtä mun lempiruokaa muutes... :)


      • La cita<3
        Chiquitita kirjoitti:

        Unohdin kysymyksen. Sori, kun kirjotan tälläsissä pätkissä.

        Mitä ruokaa Jordi syötti Pandolle siellä ihme mökkerössä tai missä lie, kun ne oli karannut? Nami, yhtä mun lempiruokaa muutes... :)

        mä haluaisin kysyä että millloin/miten jordi ja pando tapaa toisinsa ???????????????


      • Chiquitita
        La cita<3 kirjoitti:

        mä haluaisin kysyä että millloin/miten jordi ja pando tapaa toisinsa ???????????????

        Kukaan ei kyllä vielä vastannut mun kysymykseen, mutta ei kai se haittaa. Ehkä se oli liian vaikea kysymys. Vastaus siihen kummiskin on: spagettia ja jauhelihakastiketta. Tai no, jotain kastiketta kummiskin, en tiedä oliko se jauhelihakastiketta... Nami kummiskin. :)

        Ja mä voinkin vastata tohon sun kysymykseen: Pando ja Jordi tapasi siten, kun oliko se niin, että Jordi ja Franklin partioi poliisiautossa jossain Villanuevan talon lähellä tai jossain. Ja sitten Aquiles ja Pando kai ajoi siihen autolla ja kyseli, että mitä ne siinä touhuaa. Ja Jordi siinä sitten katseli kiinnostuneena Pandoa... :D Se on niin hyvä kohta, vaikka en nähnytkään sitä telkasta, ainoastaan youtubessa yhessä videossa ilman tekstejä tietty. Kun Jordi tarkasteli Pandoa silleen huvittavasti, niin kuin se varmaan tarkastelee kaikkia tapaamiaan nättejä tyttöjä. :D Sit Pando kattoo sitä vähän silleen, että mitä toi tossa yrittää ja tuijottaa. :D Hitsi, kun olisin nähnyt alusta asti Tuhkista, tai ainakin siitä asti, kun Pando ja Jordi tapas, kun niillä oli varmaan aika huvittavia kohtauksia, kun oon nähnyt youtube-videoita niistä. :) Onneksi se DVD tulee ja mä nään ne kaikki kohtaukset!!! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe