Suurin pudottaja

vaarallinen!

30

13243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla läski

      On se varmasti terveellisempää kuin olla läski.

      • Tyhmyrille

        Mitä se kertoo itsestäsi, että käytät sanaa läski?

        Eikö läskiksi haukkuminen ole mielestäsi ihmisarvoa alentavaa? Väärässä olet jos luulet haukkumisen auttavan ihmisiä laihtumaan. Kuulutko myös niihin ihmisiin, jotka kuvittelevat että lihava laihtuu tuijottamalla?

        Mitä helvettiä se sulle kuuluu jos joku on ylipainoinen? Onks se sun asia?


      • PIDETTÄVÄ

        Itse pidettävä huolta nesteytyksestä. Olen ollut itse 600 kalorin nutriletti kuurilla 2 viikkoa ja hyvin meni. Sokeri ja suolatasapainoon kiinnitettävä huomiota varsinkin noin "LIIALLISEN" fyysisen harjoittelun kanssa.


      • laiheliini..
        Tyhmyrille kirjoitti:

        Mitä se kertoo itsestäsi, että käytät sanaa läski?

        Eikö läskiksi haukkuminen ole mielestäsi ihmisarvoa alentavaa? Väärässä olet jos luulet haukkumisen auttavan ihmisiä laihtumaan. Kuulutko myös niihin ihmisiin, jotka kuvittelevat että lihava laihtuu tuijottamalla?

        Mitä helvettiä se sulle kuuluu jos joku on ylipainoinen? Onks se sun asia?

        Tietysti se on meidän kaikkien asia. Ylipaino samoin kuin tupakointi ja muut epäterveelliset elämäntavat lisäävät veronmaksajien taakkaa ja sitä kautta se on myös minun asia, kun töissä käyn :)


    • sportygirl

      Samaa olen miettinyt minäkin. Ihme että vasta nyt on asiantuntijatkin avanneet suunsa.
      Kaikki nuo kilpailijat todella tarvitsevat sitä painonpudotusta, mutta tuo tapa jolla ohjelmassa pudotetaan painoa ei kyllä ole terveellistä. Noinko muka saadaan pysyviä tuloksia ja elämäntavat muuttuu? Epäilen.

      Erityisesti ihmetyttää noiden treenajien metodit, siis varsinkin Eva Wahlsrömin. Minusta hän on todella huono "opettaja" tai valmentaja tuohon ohjelmaan, sillä hän ei tunnu ymmärtävän että nuo ohjelman ihmiset eivät voi treenata ihan samoja lajeja ja samalla tavalla kuin hän itse. Laittaa nyt noin ylipainoisia ihmisiä juoksemaan??? Ei taida tyttö oikein olla tehtävänsä tasalla, koska nyt ei ole kyse ihan vähän pyöreistä ihmisistä. On se nyt hiukka eri asia jos Eva itse pudottaa painoa tai hakee kuntoa juoksemalla, kuin tuollainen 100kg painava. Juokseminen rasittaa ihan hirveästi noin lihavien niveliä ja sydäntä. Rasitusvammoilta eivät välty. Ja motivoiko sekään sitten liikkumaan kun ensimmäisellä kerralla kipeyttää kaikki lihaksensa niin ettei kävelemään pysty?

      Ihmettelin jo sarjan ensimmäisellä kaudella, että mitä järkeä tuossa ohjelmassa on. Eiköhän pitäisi aloittaa vähän kevyemmällä tavalla laihdutus, niin olisi edes enemmän mahdollista että terveistä elämäntavoista tulee elämäntapa.

      • kdgjö<sldk

        Tuo johtuu formaatista, ei niinkääm "valmentajista", sama näkyi alkuperäisessä amerikkalaisessa ohjelmassa.


      • Jaltsu

        Sinulla on hyviä ajatuksia. Kiitos. Minulle on jäänyt epäselväksi milloin pudottajat ovat aloittaneet urakkansa eli millä aikavälillä kukin noista on laihtunut nuo mainitut kilomäärät. Mtv3:n sivuilta ei sitä tietoa löydy mistään?!?


    • viikatemies.

      Ittensä voi tappaa monella tapaa. Jos ei satu tietämään että huono kunto yhdistettynä puutteelliseen ravintoon ja kovaan fyysiseen rääkkiin saattaa olla vaaraksi terveydelle, niin se on sitten ikävää se.

      Muistutetaan nyt kuitenkin, että vakava ylipaino on myös hengelle vaaraksi.

      Ja voihan sitä kuolla kun yrittää tehdä jackass temppujakin, tai jos leikkii maajussille morsianta ja jää pää leikkuupuimurin väliin.

      • dsfgdfgdf

        Ihmiset ottavat monenlaisia riskejä terveydellään tietämättään niin tekevänsä:
        ihan vaan muutamia esimerkkejä.
        -ajetaan ylinopeutta ja puhutaan kännykkään ajaessa huonot renkaat autossa alla...
        -Vedetään perskännejä pikujouluissa jonka jälkeen lähdetään seikkailemaan duudson tyyliin maailmalle.
        -ei käytetä kumia vaikka pitäisi seksin irtosuhteissa
        jne.


      • tietoinen valinta

        niin....ja kun kaikki tietävät, että liikalihavuus vie ennenaikaisesti hautaan en tuomitse kyl niitä jotka yrittävät laihduttaa keinolla ja tavalla millä hyvänsä. Hölmömpihän se on, joka ei yritä laihduttaa, ku se joka ottaa riskejä laihdutuksessaan.


    • Oikeaoppinen laihduttaja

      Perustyperä amerikkalainen formaatti, joka perustuu ihmisten julkiseen nöyryyttämiseen ja nolaamisen. Ylipaino on monelle ihmisella aivan riittävän arka asia.

      Tällä supernopealla laihduttamisella saadaan ja voidaankin saada nopeita tuloksia, jotka kuitenkin ovat harvoin kestäviä ja pysyviä. Kun ohjelma loppuu ja pettymys koetaan, eikä kilot karise, voivat ne tulla takaisin kaksinkertaisina.

      Itse olen runsaan 2 vuoden aikana saanut Ravitsemusterapeutin avulla oikeaoppisesti laihdutettua 24 kiloa. Välillä olen sortunut, ja lihonutkin 5 kiloa, mutta aina alottanut uudelleen. En ole myöskään masentunut pienistä takapakeista. Oikeaoppinen ja pysyvä laihtuminen aloitetaan pysyvistä elämänmuutoksista, eikä TV:n edessä tekevästä hikijumpasta. Liikkuminen on aina hyvästä, mutta yltiöpäiseen itsensä rääkkäämiseen ei pitäisi mennä.

      Sehän voi olla terveydellekin vaarallista, jos on esim piileviä sairauksia.

      • katso...

        Kerran satuin vähän katsomaan tuota ohjelmaa, mutta aika negatiivisen kuvan se laihduttamisesta antaa. Etenkin tympäisevän kuvan toisinaan laihduttajistakin.
        Ei huvittanut katsoa, enkä tiiä onko tämä nyt niin suosittu sarjakaan edes. Mutta että kilpailemaan tuolla tavalla niin huh huh!
        Turvallinen laihdutusvauhtikin on hidas 500g-1000g viikossa. Alkuunhan aina lähtee parikin ellei kolme kiloa viikossa mut hyvin pian vauhti hidastuu.
        En katso sarjaa siitä syystä, koska mielestäni se tosiaan nöyryyttää näitä laihduttajia.
        Itse en moiseen lähtisi.


      • ---
        katso... kirjoitti:

        Kerran satuin vähän katsomaan tuota ohjelmaa, mutta aika negatiivisen kuvan se laihduttamisesta antaa. Etenkin tympäisevän kuvan toisinaan laihduttajistakin.
        Ei huvittanut katsoa, enkä tiiä onko tämä nyt niin suosittu sarjakaan edes. Mutta että kilpailemaan tuolla tavalla niin huh huh!
        Turvallinen laihdutusvauhtikin on hidas 500g-1000g viikossa. Alkuunhan aina lähtee parikin ellei kolme kiloa viikossa mut hyvin pian vauhti hidastuu.
        En katso sarjaa siitä syystä, koska mielestäni se tosiaan nöyryyttää näitä laihduttajia.
        Itse en moiseen lähtisi.

        Tuo kilo viikossakin on pysyvien tulosten saamiseksi liikaa, ainakin siinä vaiheessa kun alkaa ikää olla yli kolmekymmentä. Muutaman sadan gramman viikkovauhtia suosittelee ainakin täällä päin ravitsemusterapeutti.


      • MegaLaardio
        --- kirjoitti:

        Tuo kilo viikossakin on pysyvien tulosten saamiseksi liikaa, ainakin siinä vaiheessa kun alkaa ikää olla yli kolmekymmentä. Muutaman sadan gramman viikkovauhtia suosittelee ainakin täällä päin ravitsemusterapeutti.

        Ihmeellistä ku vedotaan aina siihen, että liian nopea painonpudotus aiheuttaa lopulta painon palautumisen ja lopulta alkuperäisestäkin lisääntyneeseen ylipainoon!!

        Se on yleensä niin, että jos paino on noussut tasaiseen tahtiin, nousee se jatkossakin. Riippumatta siitä onko välissä nopea painonpudotus vai ei.

        Totuus on, että painonpudotustahti ei ratkaise lopputulosta vaan se kuinka hyvin pudottaja oppii uudet elämäntavat. Nopeaa painonpudotusta ei voi jatkaa loputtomiin, joten sitä oppia ei voi pitkään soveltaa. Pitää siis oppia myös tasapainoinen painonhallinta, joka on kaikille ylipainoisille se vaikein asia.

        Itse olen sitä mieltä, että nopea painonpudotus voidaan tehdä myös terveellisesti (1-3kg viikossa) jos on tarpeeksi tietämystä ja terveydellistä asiantuntemusta taustalla. Harvoin on ja siksi se saattaa olla suurimmalle osalle hengenvaarallista. Varoitukset kohdistetaan mediassa juuri näille joilla ei ole tietoa.


    • muutama vuosi sitten

      Järkyttävää touhua seurata suurin pudottaja ohjelmaa. Omakohtaisesti olen kokenut vajaan 30 kilon painonpudotuksen muutama vuosi sitten. Urakka oli pitkä ja rankka! Ja vaikka aikataulu oli laadittu tosi hitaaksi, niin koville se otti.

      Lopputulos oli kiva ja paino ollut nyt samassa muutaman vuoden.

      Järkyttää tuollainen terveydellä leikkiminen, jota ohjelma edustaa. Nopean painonpudotuksen haittavaikutukset eivät tule heti esille vaan pidemmällä aikajänteellä; hiusten lähtö, veriarvojen romahdus, naisilla hormonaaliset häiriöt, muistin ja muiden kognitiivisten toimintojen heikkeneminen, jne.

      Turvalliseen ja pysyvään painonpudotukseen ei ole kuin yksi tie ja se on hidas ja välillä kivinen. Poppakonsteja ei ole!

      • epäluuloinen

        Epäilen syvästi, että kyseiset oireet kuten hiusten lähtö, veriarvojen romahdus tai aivotoimintaan vaikuttavat oireet johtuisivat myöhemmin nimenomaan tuosta nopeasta painonpudotuksesta.

        Pitäisi tarkastella myös muita vaikuttavia osatekijöitä kuten ravinnonsaannin sisältöjä ja mahdolliset perinnölliset tekijät jotka voivat vaikuttaa. Oikeaoppisesti suoritetussa nopeassa painonpudotuksessa tärkeää on tieto siitä, mitä ravinto- ja lisäaineita kroppa tarvitsee ettei tule ongelmia missään vaiheessa. Tietämättömät olettavat vain, että riittää ku vähentää kalorimääriä tai lisää niiden kulutusta liikunnan kautta.

        Voihan olla tietty, että vain jo aivotoiminnaltaan jo "reilaantuneet" onnistuvat nopeassa painonpudotuksessa...tiedä häntä.

        Toki sä olet oikeassa tuosta hormonaalisesta muutoksesta ja riskeistä erityisesti naisten puolelta, mutta nehän ilmenevätkin usein jo samantien painonpudotuksen aikana.


      • KATEELLISIA
        epäluuloinen kirjoitti:

        Epäilen syvästi, että kyseiset oireet kuten hiusten lähtö, veriarvojen romahdus tai aivotoimintaan vaikuttavat oireet johtuisivat myöhemmin nimenomaan tuosta nopeasta painonpudotuksesta.

        Pitäisi tarkastella myös muita vaikuttavia osatekijöitä kuten ravinnonsaannin sisältöjä ja mahdolliset perinnölliset tekijät jotka voivat vaikuttaa. Oikeaoppisesti suoritetussa nopeassa painonpudotuksessa tärkeää on tieto siitä, mitä ravinto- ja lisäaineita kroppa tarvitsee ettei tule ongelmia missään vaiheessa. Tietämättömät olettavat vain, että riittää ku vähentää kalorimääriä tai lisää niiden kulutusta liikunnan kautta.

        Voihan olla tietty, että vain jo aivotoiminnaltaan jo "reilaantuneet" onnistuvat nopeassa painonpudotuksessa...tiedä häntä.

        Toki sä olet oikeassa tuosta hormonaalisesta muutoksesta ja riskeistä erityisesti naisten puolelta, mutta nehän ilmenevätkin usein jo samantien painonpudotuksen aikana.

        Ootte vaan kateellisia ku ette oo ite pystyneet laihduttamaan. mäkin oon laihduttanu nopeesti paljon eikä mitään ongelmia ole tullut eikä ollut.


      • Gonsta
        KATEELLISIA kirjoitti:

        Ootte vaan kateellisia ku ette oo ite pystyneet laihduttamaan. mäkin oon laihduttanu nopeesti paljon eikä mitään ongelmia ole tullut eikä ollut.

        Mä olin kerran kateellinen...


      • kateellisia eikä kateettomia
        KATEELLISIA kirjoitti:

        Ootte vaan kateellisia ku ette oo ite pystyneet laihduttamaan. mäkin oon laihduttanu nopeesti paljon eikä mitään ongelmia ole tullut eikä ollut.

        Kun on terveelliset elämäntavat niin ei tarvi laihdutella eikä lihotella.


      • laiheliini-71
        KATEELLISIA kirjoitti:

        Ootte vaan kateellisia ku ette oo ite pystyneet laihduttamaan. mäkin oon laihduttanu nopeesti paljon eikä mitään ongelmia ole tullut eikä ollut.

        Minusta sarja on hauska ja motivoi varmasta monia. Hyvä ja viihdyttävä sarja ja onhan siellä ohjeita miten sitten kotona pärjäillään.
        Kun tavoite paino on saavutettu ei tarvitse rehkiä salilla 8 tuntia, vaan kyse on painon ylläpidosta, eli vähempikin rehkimien riittää.
        Eli mukava alku uuteen elämään, toki jos on vaivoja kannattaa miettiä mitkä lajit soveltuu.
        Painoa voi tiputtaa vähäiselläkin liikunnalla, tärkeintä on se mitä suuhun tunkee.

        Haluaisin että tuosta sarjasta otettaisiin nuo palkinnot pois.
        Näin poistaisi rahan perässä juoksijat, ne on eri juttu kuin ne jotka todella haluavat muutoksia elämäänsä ja pysyviä ratkaisuja.

        Itse painoin jokunen vuosi sitten 110 kiloa ja nyt painan 85 kiloa pituutta on 188cm, en rehki itse salilla mutta pyöräilen työmatkat 100km/viikko sekä uin ja käyn lenkillä silloin tällöin.


    • kun suosikkini

      Virpi ei joutunut lähtemään vaan Hanna. Tämä on osaltaan vähän samankaltainen formaatti kuin SUBTV:llä nähty farmarit. Vaikka tässä kisataankin painonpudotuksesta.

    • lhgölfhk

      kannattaa etsiä vaan sopivat liikkumistavat ja tahti itselleen.Vaihtoehtoja on paljon ja tietoa on saatavissa monistakin lähteistä.Varmin tapa
      lopettaa kiinnostus liikuntaan on tehdä aluksi niin tiukka harjoitus että on sen jälkeen totaalisesti viikon kipeänä eikä pysty tekemään mitään.Eikä ne normaalipainoisetkaan tai urheilijatkaan rääkkää itseään koko ajan äärirajoille.Asialliseen liikkumiseen kuuluu hien ja hengästymisen lisäksi myös lepo ja venyttelyt.
      Kannattaa myös vaihdella liikuntamuotoa ja harjoitteita ettei pääse yksipuolistumisen takia kyllästymään harjoitteluun.
      Ja kun liikunnasta saa terveen väsymyksen ja hyvän mielen silloin ollaan oikeilla jäljillä.

      Laihtumiseen ei ole muuta tietä kuin se että kuluttaa enemmän kuin syö.Mitään poppakonsteja tai ihmeaineita ei tarvita.Pienillä asioillakin voi vaikuttaa.Esim.leivän päälle laitetaan vain yhtä päällystettä kerrallaan.ei pinota voita, juustoa ,makkaraa jakurkkuviipaleita vaan vain yksi niistä.
      Kun tekee mieli makeaa niin syödään omena tai banaani suklaan sijaan.
      Jos pullanhimo yllättää niin pannaan pulla puoliksi ja syödään toinen puoli myöhemmin.
      konsteja löytyy vaikka kuinka paljon .
      Perusidea on se että tähdätään pysyvään painonhallintaan ja siihen ettei syöminen ja kalorienlasku saa hallita koko ajan ihmisen elämää.Kaikki kuurit ja dieetit loppuvat aikanaan ja mitäs tapahtuu sitten?
      hyvää talvenjatkoa vaan kaikille :)

      • kukin tyylillään

        Toi formaatti on syvältä.

        Tossa voidaan aiheuttaa lihaksiin revähtymiä jotka vievät ihme kumma suht pitkän ajan parantua. Parantumista odotellessa tulee pelko uudesta revähtymästä koska ekasta on niin kivuliasta parantua sillä ajatuksella että menee vaan keveemmin.
        Sit nivelet kun ne kannattelee ylipainoa ja sydän siinä tahdissa yrittää lyöd bam bam bam. No, on ihmisille ihmeteltävää. En menisi formaattiin mukaan ohjaajana enkä osallistujana.

        Paksumpi laihtuu ihan hyvin sellaisella 120-130/sykkeellä kun sitä tehdään nelisen kertaa viikossa. Liikunta tukee ruokavaliota ja säätelee hyvin syömisiä.

        Kun kiloja on liikaa on turha valmentajan valmentaa korkeakuntoa. Tossa vaiheessa on hyvä vahvistaa ensin syvälihaksia ja siitä asteittain lisätä hapenottokykyä ja lihaksiin kestävyyttä, sekin kaikki y k s i l ö l l i s e s t i.

        Tällaset ohjelmat saa ylipainoset meneen syvemmälle viidakkoon, ei innostumaan. Tai no ehkä 2%.


      • ja tuplahöpö...
        kukin tyylillään kirjoitti:

        Toi formaatti on syvältä.

        Tossa voidaan aiheuttaa lihaksiin revähtymiä jotka vievät ihme kumma suht pitkän ajan parantua. Parantumista odotellessa tulee pelko uudesta revähtymästä koska ekasta on niin kivuliasta parantua sillä ajatuksella että menee vaan keveemmin.
        Sit nivelet kun ne kannattelee ylipainoa ja sydän siinä tahdissa yrittää lyöd bam bam bam. No, on ihmisille ihmeteltävää. En menisi formaattiin mukaan ohjaajana enkä osallistujana.

        Paksumpi laihtuu ihan hyvin sellaisella 120-130/sykkeellä kun sitä tehdään nelisen kertaa viikossa. Liikunta tukee ruokavaliota ja säätelee hyvin syömisiä.

        Kun kiloja on liikaa on turha valmentajan valmentaa korkeakuntoa. Tossa vaiheessa on hyvä vahvistaa ensin syvälihaksia ja siitä asteittain lisätä hapenottokykyä ja lihaksiin kestävyyttä, sekin kaikki y k s i l ö l l i s e s t i.

        Tällaset ohjelmat saa ylipainoset meneen syvemmälle viidakkoon, ei innostumaan. Tai no ehkä 2%.

        Täytyy muistaa että taustalla tuolla ohjelman tekovaiheessa on sekä näkyvillä olevat valmentajat ja paljon tukijoukkoja;fysioterapeutteja,ravitsemusterapeutteja, urheiluhierojia , lääkäreitä jne..

        Kyllä kuntoa voi nostaa lihavatkin ihmiset liikkumalla, se on vain yleensä se ensimmäinen tekosyy!

        Niin sitä varmaan moni ohjelmaan osallistunutkin vuosia selitteli itselleen;-)

        Mutta loukkaantumisia ei pahemmin tullut ja upea Virpi ja muutkin kilpailijat varmasti kykenevät aikamoisiin urheilullisiin suorituksiin kahdeksan kuukauden treenin jälkeen!

        Normaalissa elämässä häiritsevät palautumista ehkä eniten ne arkirutiinit ja työt!!
        Parastahan tuossa formaatissa on juuri se että saa keskittyä asiantuntevien ihmisten opastuksella ja lepoa saa juuri silloin kun tarvitsee, päivälevot,kunnon yöunet jne..se lepo kai on vaikeinta esim. pienten lasten vanhemmille!

        Motivaatio on se tärkein apuväline laihduttamiseen..


      • hdjks
        ja tuplahöpö... kirjoitti:

        Täytyy muistaa että taustalla tuolla ohjelman tekovaiheessa on sekä näkyvillä olevat valmentajat ja paljon tukijoukkoja;fysioterapeutteja,ravitsemusterapeutteja, urheiluhierojia , lääkäreitä jne..

        Kyllä kuntoa voi nostaa lihavatkin ihmiset liikkumalla, se on vain yleensä se ensimmäinen tekosyy!

        Niin sitä varmaan moni ohjelmaan osallistunutkin vuosia selitteli itselleen;-)

        Mutta loukkaantumisia ei pahemmin tullut ja upea Virpi ja muutkin kilpailijat varmasti kykenevät aikamoisiin urheilullisiin suorituksiin kahdeksan kuukauden treenin jälkeen!

        Normaalissa elämässä häiritsevät palautumista ehkä eniten ne arkirutiinit ja työt!!
        Parastahan tuossa formaatissa on juuri se että saa keskittyä asiantuntevien ihmisten opastuksella ja lepoa saa juuri silloin kun tarvitsee, päivälevot,kunnon yöunet jne..se lepo kai on vaikeinta esim. pienten lasten vanhemmille!

        Motivaatio on se tärkein apuväline laihduttamiseen..

        Jos itse olisin noin merkittävästi ylipainoinen, kuin Suurin pudottaja-ohjelman kilpailijat, niin ehdottomasti lähtisin mukaan! Ja kuten aikaisemminkin on mainittu, ohjelmassa on mukana lääkäreitä, ravitsemusterapeutteja ym. asiantuntijoita. Joten kyllä kyseinen ohjelma on tuhat kertaa parempi vaihtoehto kuin loppuelämä läskinä. Ja kyllä, käytän sanaa läski, sillä niitähän kilpailijat olivat ohjelman alussa. Itsellenikin kelpaisi kyllä vastaava rääkkileiri, nauttisin siitä! ;)


    • eero8v

      se roger laihtui 66kiloa alkupaino165kiloa ja nyt99kiloa

      • eero8v

        ali voitti neil oli surkea buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


    • kuntoilija.

      pitää kyllä ihmetellä porukan kommentteja täällä, kun sanotaan että paikat tulevat kipeiksi ja se olisi huono asia?

      sehän on ihna normaali asia että paikat tulee kipeeksi treenin jälkeen ja varsinkin kovan treenin jälkeen ei ne paikat sitten enää myöhemmin kipeiksi tule.

      teko syy vaan se että paikat tulee kipeeksi ei siihen kuole

      itelläki on semmosia treenejä että voi olla viikonkin paikat kipeenä :)

      • kuntoilija2

        totta puhut, siitä tietää että treeni on tehonnut kun tulee paikat kipeeksi ja se vie aina eteen päin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      124
      7450
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3503
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1293
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1057
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      972
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      934
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      122
      786
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      685
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      678
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      653
    Aihe