Aihe

monta pahaa

pahis?

Erosin miehestäni toisen miehen takia jolta en sitten saanutkaan mitä halusin. petin tätä toistamiestä 3 kertaa. Rakastan ensimmäistä miestäni, mutta sen muija odottaa vauvaa. tuhlaan joka kuukausi rahani, vaikka niiden pitäisi riittää niin ostelen kaikkea tyhmää, ja en edes kehtaa näyttää tavaroita kellekkään. tässä kuussa olen tuhlannut 3000e.

3

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katuva

Viestistäsi ei nyt oikein selvinnyt, mitä ajat takaa. Onko sinulla jokin ongelma vai totesitko vain asioiden olevan näin? Lapsellisuus kuvastuu tekstistäsi. Minkä ikäinen olet?

• pahis

asiat on näin! surkea rakkaus panee mut tuhlaamaan, enkä todellakaan ole rikas! ja olenkyllä aikuinen, mutta tämän asian kanssa kai ihan 15 vuotiaan tasolla:( Tarttis varmaan hakea apua

• Amadeux

Ei voi olla totta...ota itseäsi niskasta kiinni ja tajua todellisuus. Et ole miljonääri todennäköisesti. Astu alas maanpinnalle ja rupea tavikseksi. Ei tää elämä loppujen lopuksi kamalaa ole. Itse asiassa aika mukavaa. Hyvä eestä pakenee jne. Jos toiset eivät tuota sulle pahaa mieltä niin miksi itse aiheutat sen pakosti. Olet itsetuhoinen mieleltäsi. Heitä ne pahaa mieltä tuottavat tavarat roskiin ja sano itsellesi että hui hai nyt alkoi tavallinen elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      10089
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      83
      3549