Erosin miehestäni toisen miehen takia jolta en sitten saanutkaan mitä halusin. petin tätä toistamiestä 3 kertaa. Rakastan ensimmäistä miestäni, mutta sen muija odottaa vauvaa. tuhlaan joka kuukausi rahani, vaikka niiden pitäisi riittää niin ostelen kaikkea tyhmää, ja en edes kehtaa näyttää tavaroita kellekkään. tässä kuussa olen tuhlannut 3000e.
monta pahaa
3
1093
Vastaukset
- Katuva
Viestistäsi ei nyt oikein selvinnyt, mitä ajat takaa. Onko sinulla jokin ongelma vai totesitko vain asioiden olevan näin? Lapsellisuus kuvastuu tekstistäsi. Minkä ikäinen olet?
- pahis
asiat on näin! surkea rakkaus panee mut tuhlaamaan, enkä todellakaan ole rikas! ja olenkyllä aikuinen, mutta tämän asian kanssa kai ihan 15 vuotiaan tasolla:( Tarttis varmaan hakea apua
- Amadeux
Ei voi olla totta...ota itseäsi niskasta kiinni ja tajua todellisuus. Et ole miljonääri todennäköisesti. Astu alas maanpinnalle ja rupea tavikseksi. Ei tää elämä loppujen lopuksi kamalaa ole. Itse asiassa aika mukavaa. Hyvä eestä pakenee jne. Jos toiset eivät tuota sulle pahaa mieltä niin miksi itse aiheutat sen pakosti. Olet itsetuhoinen mieleltäsi. Heitä ne pahaa mieltä tuottavat tavarat roskiin ja sano itsellesi että hui hai nyt alkoi tavallinen elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254337
- 1012185
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961458Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721398- 601254
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561125Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2031084- 47993
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193964- 61952