mitä roque ja olimpia piikitti pandoraan?Kun jäi näkemättä vai näytettiinks se juttu?
hei
3
369
Vastaukset
- Chiquitita
Siinä piikissä oli varmaan jotain sellasta ainetta, joka saa Pandon ihan seoksi, tai siis, kun nehän vaan yrittää saada Pandosta oikeesti mielisairaan, jotta se ei kertoisi mitään poliisille tai kenellekään, niin kuin viimeksikin... :( Onneksi Jordi säntää kohta sinne mielisairaalaan pelastamaan hillosipulinsa!!! :)
- ...
Mun mielsestä kyseessä on varmaan tappavaksi tarkoitetu ruiske eikä mikään "hulluutta lisäävä" rusike :) Kun Roque ja Olimpia puhuivat, ettei Pandora enää näe päivänvaloa ja sanoivat jotain taivaasta.
- Chiquitita
... kirjoitti:
Mun mielsestä kyseessä on varmaan tappavaksi tarkoitetu ruiske eikä mikään "hulluutta lisäävä" rusike :) Kun Roque ja Olimpia puhuivat, ettei Pandora enää näe päivänvaloa ja sanoivat jotain taivaasta.
...eikö ne jo pistänyt sen piikin siihen? Niin ei kai siinä voi olla sellasta ainetta, kun eihän Pando kuole. Ja sitä paitsi, jos Pando kuolis, niin eikö se olisi vähän epäilyttävää? Tai siis, jos sitä mielisairaalaa tai niitä lääkäreitä syytettäisi siitä, niin varmaan se "pahis-lääkäri" kantelisi Olimpiasta ja silleen, että mä en tajua miks Olimpia yrittäis tappaa Pandon. Ja sit kun ne puhui siitä, ettei Pando näe enää päivänvaloa, niin tuli mieleen, että kun siitä tulee ihan "hullu", niin sitten se ei ikinä parane ja sit se on loppuelämänsä ajan siellä mielisairaalassa eikä tavallaan näe ikinä päivänvaloa, tai siis ei pääse sieltä pois eikä mitään...(?) Ihmeellisesti selitetty, mutta en mä kummiskaan usko, että ne Pandoa yritti tappaa... :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976