Toinen luottokortti

????????????

Onko kellään tietoa, voiko saada esim. K-Plussa Mastercardin, jos omistaa jo Visan maksuaikakortin? Olettaen siis että tulot on kohdallaan eikä maksuhäiriöitä ole.

11

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei Visan omistaminen estä Mastercardin saamista tai päinvastoinkaan. Jos muusta syystä et toista korttia saa niin sille ei sitten voi mitään.

    • tietenkään

      MC:llä ja visalla on yhteinen rekisteri josta näkevät tiedot. Eli jos olet mastercardin omistaja visaa et saa jos et ole erityisen varakas.

      • ja löpön höpö

        Ei se nyt ihan noin mene. Mikäli Visa-kortin myöntäjänä ei ole pankki vaan Luottokunta, niin silloin asiakkaalla voi olla vain yksi kortti. Mastercardit sen sijaan ovat aina pankin ns. omien rahoitusyhtiöiden tuotteita, joten niitä voi olla vaikka joka pankista.

        Suositeltavaa olisi kuitenkin, että "tyytyisi" vain yhteen luottokorttiin, sillä yhtäkkia voi joutua yllättäviin ongelmiin niiden laskujen maksun kanssa..


      • keskustelevat
        ja löpön höpö kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noin mene. Mikäli Visa-kortin myöntäjänä ei ole pankki vaan Luottokunta, niin silloin asiakkaalla voi olla vain yksi kortti. Mastercardit sen sijaan ovat aina pankin ns. omien rahoitusyhtiöiden tuotteita, joten niitä voi olla vaikka joka pankista.

        Suositeltavaa olisi kuitenkin, että "tyytyisi" vain yhteen luottokorttiin, sillä yhtäkkia voi joutua yllättäviin ongelmiin niiden laskujen maksun kanssa..

        nykyään provoteinit kisansa pisteiden toivossa ja kukkahattutädit moralisteina.

        Kyllä on palstan taso alhaalla...mitä hittoa se kellekään kuuluu
        kuinka monta korttia on kelläkin- jokaisella tarpeen mukaan ja jokaisen oma asia.

        Tämä suosittelijakin voisi suositella itselleen vaikkapa seksin ja röpöttelyn täyttämää arjesta irtautumista , jos se pipo vähän siitä vekkihamevanhapiikaopettajan roolista hellittäisi.

        Ketjun avaushan oli selvä provo - ties vaikka oli sun oppilaasi ketjun avaajana.


      • petey

        Mulla on kyllä Visa, Mastercard, Diners. Lisäksi Käyttöluottokortti ja Askotili. Käytän näistä oikeastaan vain Dinersia. Ja kerron vielä, ettei Visalla, MAstercardilla, Käyttöluotolla tai Askotilillä ole yhtään velkaa. Ovat jossain vaiheessa olleet tarpeellisia, nyt eivät juuri enää.


      • ne molemmat saa,minulla on ja vielä kaksi eri pankin visa korttiakin.


      • Alkup.
        arvo-poika kirjoitti:

        ne molemmat saa,minulla on ja vielä kaksi eri pankin visa korttiakin.

        Miten pankista voi saada luottortin, jos sinne ei tule palkkatuloja?


      • Nordea-Rahoitus
        Alkup. kirjoitti:

        Miten pankista voi saada luottortin, jos sinne ei tule palkkatuloja?

        myöntää Masterin vaikkei tulisikaan palkkaa sinne.


      • epätietoinen--
        Nordea-Rahoitus kirjoitti:

        myöntää Masterin vaikkei tulisikaan palkkaa sinne.

        En tosin ymmärrä että miksi pankki ei myöntäisi masteriansa vaikka tilille ei tule palkkaa.
        Eihän pankit voi "vaan ottaa" asiakkaan rahoja tililtä, vaikka luottokortti olisi tapissa ja ylitettynä - eikö nämä rahojen perinnät mene silti oikeuden päätöksen ja ulosottomiehen kautta?
        Vai onko sopimuksissa muka moinen kohta??
        Vai johtuuko vain siitä että voivat sitten tarkistaa hakijan rahankäytön?

        t, epätietoinen


      • miksi ei saisi?.

        Tietenkin saa. Itse otin opiskellessani Masterin, koska siinä oli silloin luotto-ominaisuus, mikä Visasta puuttui. Sittemmin ei ole tullut lopetettua kumpaakaan, vaikka sitä luotto-ominaisuutta en enään tarvitsekkaan. Toinen asia on, onko mitään järkeä pitää kahta luottokorttia, koska Visa ja Masteri käyvät samoihin paikkoihin?


      • miksi ei saisi?. kirjoitti:

        Tietenkin saa. Itse otin opiskellessani Masterin, koska siinä oli silloin luotto-ominaisuus, mikä Visasta puuttui. Sittemmin ei ole tullut lopetettua kumpaakaan, vaikka sitä luotto-ominaisuutta en enään tarvitsekkaan. Toinen asia on, onko mitään järkeä pitää kahta luottokorttia, koska Visa ja Masteri käyvät samoihin paikkoihin?

        totta kai on hyvä olla kaksi korttia,on semmoisia maita missä et voi vuokrata autoa ilman kahta korttia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe