Toinen luottokortti

????????????

Onko kellään tietoa, voiko saada esim. K-Plussa Mastercardin, jos omistaa jo Visan maksuaikakortin? Olettaen siis että tulot on kohdallaan eikä maksuhäiriöitä ole.

11

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei Visan omistaminen estä Mastercardin saamista tai päinvastoinkaan. Jos muusta syystä et toista korttia saa niin sille ei sitten voi mitään.

    • tietenkään

      MC:llä ja visalla on yhteinen rekisteri josta näkevät tiedot. Eli jos olet mastercardin omistaja visaa et saa jos et ole erityisen varakas.

      • ja löpön höpö

        Ei se nyt ihan noin mene. Mikäli Visa-kortin myöntäjänä ei ole pankki vaan Luottokunta, niin silloin asiakkaalla voi olla vain yksi kortti. Mastercardit sen sijaan ovat aina pankin ns. omien rahoitusyhtiöiden tuotteita, joten niitä voi olla vaikka joka pankista.

        Suositeltavaa olisi kuitenkin, että "tyytyisi" vain yhteen luottokorttiin, sillä yhtäkkia voi joutua yllättäviin ongelmiin niiden laskujen maksun kanssa..


      • keskustelevat
        ja löpön höpö kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noin mene. Mikäli Visa-kortin myöntäjänä ei ole pankki vaan Luottokunta, niin silloin asiakkaalla voi olla vain yksi kortti. Mastercardit sen sijaan ovat aina pankin ns. omien rahoitusyhtiöiden tuotteita, joten niitä voi olla vaikka joka pankista.

        Suositeltavaa olisi kuitenkin, että "tyytyisi" vain yhteen luottokorttiin, sillä yhtäkkia voi joutua yllättäviin ongelmiin niiden laskujen maksun kanssa..

        nykyään provoteinit kisansa pisteiden toivossa ja kukkahattutädit moralisteina.

        Kyllä on palstan taso alhaalla...mitä hittoa se kellekään kuuluu
        kuinka monta korttia on kelläkin- jokaisella tarpeen mukaan ja jokaisen oma asia.

        Tämä suosittelijakin voisi suositella itselleen vaikkapa seksin ja röpöttelyn täyttämää arjesta irtautumista , jos se pipo vähän siitä vekkihamevanhapiikaopettajan roolista hellittäisi.

        Ketjun avaushan oli selvä provo - ties vaikka oli sun oppilaasi ketjun avaajana.


      • petey

        Mulla on kyllä Visa, Mastercard, Diners. Lisäksi Käyttöluottokortti ja Askotili. Käytän näistä oikeastaan vain Dinersia. Ja kerron vielä, ettei Visalla, MAstercardilla, Käyttöluotolla tai Askotilillä ole yhtään velkaa. Ovat jossain vaiheessa olleet tarpeellisia, nyt eivät juuri enää.


      • ne molemmat saa,minulla on ja vielä kaksi eri pankin visa korttiakin.


      • Alkup.
        arvo-poika kirjoitti:

        ne molemmat saa,minulla on ja vielä kaksi eri pankin visa korttiakin.

        Miten pankista voi saada luottortin, jos sinne ei tule palkkatuloja?


      • Nordea-Rahoitus
        Alkup. kirjoitti:

        Miten pankista voi saada luottortin, jos sinne ei tule palkkatuloja?

        myöntää Masterin vaikkei tulisikaan palkkaa sinne.


      • epätietoinen--
        Nordea-Rahoitus kirjoitti:

        myöntää Masterin vaikkei tulisikaan palkkaa sinne.

        En tosin ymmärrä että miksi pankki ei myöntäisi masteriansa vaikka tilille ei tule palkkaa.
        Eihän pankit voi "vaan ottaa" asiakkaan rahoja tililtä, vaikka luottokortti olisi tapissa ja ylitettynä - eikö nämä rahojen perinnät mene silti oikeuden päätöksen ja ulosottomiehen kautta?
        Vai onko sopimuksissa muka moinen kohta??
        Vai johtuuko vain siitä että voivat sitten tarkistaa hakijan rahankäytön?

        t, epätietoinen


      • miksi ei saisi?.

        Tietenkin saa. Itse otin opiskellessani Masterin, koska siinä oli silloin luotto-ominaisuus, mikä Visasta puuttui. Sittemmin ei ole tullut lopetettua kumpaakaan, vaikka sitä luotto-ominaisuutta en enään tarvitsekkaan. Toinen asia on, onko mitään järkeä pitää kahta luottokorttia, koska Visa ja Masteri käyvät samoihin paikkoihin?


      • miksi ei saisi?. kirjoitti:

        Tietenkin saa. Itse otin opiskellessani Masterin, koska siinä oli silloin luotto-ominaisuus, mikä Visasta puuttui. Sittemmin ei ole tullut lopetettua kumpaakaan, vaikka sitä luotto-ominaisuutta en enään tarvitsekkaan. Toinen asia on, onko mitään järkeä pitää kahta luottokorttia, koska Visa ja Masteri käyvät samoihin paikkoihin?

        totta kai on hyvä olla kaksi korttia,on semmoisia maita missä et voi vuokrata autoa ilman kahta korttia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe