En tiedä olisiko taas aika katsoa tuo suosikkielokuvani. Noh, hetken päästä nautin Whitney Houstonin ja Phil Collinsin tuotannosta Calvin Kleinin boksereissa ja itseruskettavassa voiteessani. Pitäisiköhän ottaa yksi Absolut-Martini tai J&B jäillä...hmm.. :)
Muita P. Bateman faneja? Mikä on paras kohtaus? Mielestäni käyntikorttivertailu on ehkä paras
American Psycho
Bateman.
3
666
Vastaukset
- Max T W
Jostain syystä on minulle kesäelokuva. En tiedä itsekään miksi.
Parasta mielestäni pankkijeesusten jutustelut baareissa/ravintoloissa.
DVDn extroista löytyy kohtaus jossa Bateman tilaa Finlandiaa mutta saa Absolut-vodkaa. Triviaako, hmmm... http://www.youtube.com/watch?v=a-yoMEZXnbQ
Melko "naked" kohtaus.- Pertsa67456456
Käyntikorttivertailu on yks parhaita, mun suosikki on kuitenkin se kun Batemanin kaveri makaa kännissä sohvalla ja alkaa kysellä että miks kaikki on peitetty muovilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540