Kannattaako

joulukuussa 50

viiskymppisjuhlia järjestää? Millaisia kokemuksia teillä on?Millaisia juhlia olet pitäneet tai milaisissa olette vierrailleet?

17

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen jälkeen kun isän

juhlissa olin! Naurettavaa pokkurointia,ja sitten niistä ihmisistä ei kuulu mitään senjälkeen! Liekö kuulunut ennenkään.
      Omistani en hisaissut puolikasta sanaa,pomo tiesi,mutta meillä ei ole tapana työpaikalla pakottaa juhlimaan jos ei halua....huh...millaista patsastelua,ei kiitos mulle.

• en menisi

edes omiin hautajaisiini, ellei olisi pakko. Näin totesi aikoinaan professori Kari Suomalainen. Jos hänen aikanaan olisi ollut tämänkaltainen foorumi olemassa niin se olisi varmasti ollut hänelle ehtymätön lähde pilapiirrostensa aiheiksi.

• sinun pitää

tietää kannattaako niitä juhlia sinun pitää. Mistäs me muut sinun resursseja tiedämme. Jos tuollaiseen asiaan pitää näiltä palstoilta neuvoja kysellä niin ihmettelenpä millä eväillä olet ikäiseksesi selvinnyt.

• neutraali!!!!!!!!!!

mutta jo oli joku älykääpiö ihmettelemässä millä eväillä hän on pärjännyt. Onko niin että normaaleista asioista ei saa puhua tällä palstalla muuten on joku heti ilkeilemässä. Sinulle aloittaja kyllä se mukava on juhlia kun täyttää vuosia ja jos on ystäviä niin kyllä kannattaa. Onnea etukäteen

• älykääpiö ei
        neutraali!!!!!!!!!! kirjoitti:

mutta jo oli joku älykääpiö ihmettelemässä millä eväillä hän on pärjännyt. Onko niin että normaaleista asioista ei saa puhua tällä palstalla muuten on joku heti ilkeilemässä. Sinulle aloittaja kyllä se mukava on juhlia kun täyttää vuosia ja jos on ystäviä niin kyllä kannattaa. Onnea etukäteen

juhlinutkaan viisikymmppisiään, mutta antoi luvan sen kunniaksi työpaikalla järjestettävään keräykseen sillä ehdolla, että sen tuotto kokonaisuudessaan lahjoitetaan erään sairaalan tietylle osastolle, joka saikin mukavan summan oman harkintansa mukaan käytettäväksi. Se ilkeilystä.

• Kaksi viikkoa sitten olin 50 vuots juhlissa ja ne olivat sukupäivällinen. Oikein kivat juhlat, mutta ei jatkoja ja menimme mieheni kanssa yhdessä jatkoille karaoketansseihin.

Viikko sitten olin 40 vuotis juhlissa ja ne olivatkin oudommat. Se oli saunailta ja coktail-ilta tyyppinen tilaisuus. Yksityinen saunaosasto oli vuokrattu koko yöksi ja vieraita oli noin 20 vapaata sinkku naista ja viisi heteropariskuntaa plus yksi lesbopari. Viihdyimme vain kolme tuntia.

• takia

teidät kalkkikset oli sinne kutsuttu? Ilmeisesti vain siksi, että olivat lyöneet vetoja siitä kuinka kauan te fossiilit siellä viihdytte.

• takia kirjoitti:

teidät kalkkikset oli sinne kutsuttu? Ilmeisesti vain siksi, että olivat lyöneet vetoja siitä kuinka kauan te fossiilit siellä viihdytte.

Kalkkiksia oli aika paljonkin. Suurin osa vieraista oli samasta entisestä työpaikasta ja siellä oli myös eläkeläisiäkin muutama. He olivat erään ison firman entisiä työntekijoitä. Se firma on muuttanut ulkomaille ja nämä ihmiset ovat saaneet kaikki lopputilin jokin aika sitten. Synttärisankareitakin oli kaksi. Itse olen toisen synttärisankarin ystävä.

• 50 !

olin pyytänyt lapsiltani että ei mitään järjestetä koska en tuntenut itseäni oikein motiveeratuksi kun olimme mieheni kanssa päättäneet erota ja halusin vaan että lasten kanssa kahvit ja täytekakut, mutta ei mennyt perille yllätys juhlat järjestettiin ja niihin oli käsketty sukulaisia joita en ollut nähnyt aikoihin. Juhlat pidettiin ja minä tunsin koko ajan että olin jotenkin ulkopuolinen niissä. Jos olisin ollut kunnossa niin olisi ollut ihan eri asia ja oikein kiva tavata sukulaisia. Nyt on pian 60 vuotis juhla ja olen taas pyytänyt että ei mitään huomiota saa sitten nähdä mitä tulemaksi pitää.

• sinulla

ole kanttia sanoa mitä haluat? Taitaakin olla niin, että sinä kuitenkin haluat jonkinlaista huomionosoitusta.

• juhlia pitänyt, kun en ole synttäreitäni sitten lapsuuden juhlinut...

Olin kyllä vuosi sitten hyvän ex-työkaverini viisikymppisillä - "seurantalo" oli varattu, hyvät tarjoilut, tanssit ja iki-inha kara-Åke osan iltaa...kivaa oli ;DDD

Samoihin aikoihin ystävättäreni piti juhlat kotonaan ja mukava illanviettohan sekin oli - jatkot lähiravintolassa.

• juhlittu

omaa vanhenemistamme. Hyvin meni niinkin, ei harmita yhtään.

• vapaapäivä

Itse koen mokomat karkelot tarpeettomiksi.

Täyttäessäni 50v poistuin työpaikalleni toiselle paikkakunnalle.
      "Virallisen" puolen, yhteisöt ja järjestöt, delgoin vaimolleni.

Tuttavani, minut tuntien, saapuivat viikonloppuna jolloin päivät hoidettiin seurustellen ja juopotellen, kohtuullisesti.

• ei kun pöytään

kinkut, laatikot, rosollit, perunat, kastikkeet, lohet, leivät, voit, erilaiset juustot, ja täytekakku torttukahvit päälle. Sit hiukan terästettyä glögiä. Näin se on helppoa joulunaikaan, tarjoa täysin jouluateria, ei ole turhia miettimisiä. Hirveesti kynttilöitä.

• Pirre*

mutta jos tykkää olla juhlittu, niin mikäpä siinä, juhlat pystyyn vain. :)

• kävi villityksen kanssa

Meinasin, että pidot on pidettävä. Ehdin tilata sammiollisen sahtia naapuripitäjästä ja laatikon kirkasta itä-Karjalan pitäjästä.

Sitten meinasin, että kait jonkinlainen täytekakkukin. Tuli kuitenkin postikortti kauempaa eräältä senoritalta. Teksti jotenkin suomennettuna näin "jospa vielä joskus kävisit".

Siihen unohtui juhlat ja meinasi unohtua passikin, kun äkkiä lentämään senoritan luo:)

• "oman näköiseni" päivälliskutsut ystäville ja läheisille. Virallista vastaanottoa eikä juhlapuheita ei kuvioon kuulunut ja varoitin tuomasta lahjojakin mahdollisia ohjelmanumeroita lukuunottamatta.

Juhlista jäi paljon kivoja muistoja meille kaikille, ja muutamista ohjelmanumeroista keskusteltiin vielä pitkään juhlien jälkeen. Monet ystävät tapasivat toisiaankin pitkästä aikaa, kun ovat vuosien varrella ehtineet muuttaa eri suuntiin. Muita ihan yhtä suuria juhlia en todennäköisesti enää järjestäkään, koska seurustelen mieluummin ihmisten kanssa hieman pienemmissä ryhmissä. Koin synttärikutsut järjestämällä oikeastaan antaneeni itse lahjan ystävilleni.

Arkea on minusta ihan riittävästi ja mikä tahansa syy on ihan hyvä juhlien järjestämiseksi. Onnea sinulle aikuisen ikäiseksi tulemisesta ja mukavia kutsuja, millaiset sitten päätätkin pitää. - Muista, että leikkiminen ei ole kielletty aikuisiltakaan. ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1204
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      880
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      805
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      653
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      547
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe