Huijauschatti?

Miiko

Hei!Onks kellään kokemusta näistä paratiisi.fi:n ja televerkon ylläpitämistä gsm-treffichat jutuista???Ekaks lähetetään hakukriteerit,ikähaarukka,sukupuoli.paikkakunta jne ja lähetetään 17-alkuiseen numeroon.Jonkun ajan kuluttua mukamasti joku nainen vastaa ja on samalta paikkakunnalata tai lähistöltä.Sit kun on muutamia/kymmeniä viestejä vaihellu ja tekstaillu ja pyytää nroa tai meiliä,sitä ei saa koskaan.Kukaan ei suostu ees soittaa salaisesta numerosta mitä oon ehdottanu.Kellään ei ole "ikinä aikaa" tapaamiseen julkisella paikalla.Kaikki naiset vaan jankkaa samaa paskaa.Ja nää viesit on sentään 2e kappale!Kukaan ei halua antaa numeroa et pääsis halvemmalla,ootteko naiset oikeesti päästänne pipejä,vai onko kyseessä joku rahastusjuttu?Jotenkin vielä ymmärrän ettei heti numeroa anneta,mut meilit vaihtuu ilmaiseksi ja turvallisesti,ei voi häiriköidä!Kukaan näiden chattien naiset ei vaan näytä tajuavan tätä,mikäli ovat aitoja.Niin ovat sanoneet kun ole n suoraan kysyny.Ja oon sanonu niille missä oon töissä et voivat ihan muina miehinä käydä ostoksilla ja kattoo millainen olen,ja pistää sit viestiä jos kiinnostaa.Olen antanut nettiosoitteen mistä voi katsoo mun kuvan,kukaan ei ole tehny sitä.Chatin ylläpito ei vastaa kysymyksiin.Naisilla on automaattisesti nimimerkki,mies(siis esim.minä)ei sitä saa,tai en tiedä miten.Kun olen kysyny chattajaalta mikä mun nikki on että voisin lähettää siihen tekstarin toisesta liittymästä,en saa mitään vastausta!Eli,onks kellään kokemusta näistä chateista?Jos,ootteko tavanneet näitä naisia koskaan.Ainniin,yhesti kokeilumielssä esiinnyin naisena ja etsin miesseuraa.Yllätysyllätys,miesnimimerkki vastasi,kun kysyin numeroa,ei virkannu siihen millään lailla.Jumalavita,jos miehelle ei kelpaa"naisen" numero niin joha on kumma.Tietysti olisin sanonu olevani mies ja miks esiinnyin naisena!!Ja täs televerkon ylläpit.chatissa EI voi vaihtaa ees numeroita,järjestelmä sensuroi ne!(laillisuus!!!???)Jos kirjoittaa numeron kirjaimina,vastaanottajan mukaan sensuroituu silloinki.Ja sit oon ehottanu chattaajalle että soittaa numeropalveluun(antanu oman nimen,julkinen nro)ja kysyy numeron sieltä,että vois txt suoraan tai soittaa vaik sillä salasella numballa..arvatkaapa yhen kerran ottiko tämäki ehdotus tulta alle,vaikka luvanneet moniki niin tehä.Oiskohan aihetta poliisitutkintaan?Mitä mieltä ootte?

4

3582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Voisitko opetella laittamaan jonkinlaisia kappalejakoja tekstiin, jos se on noin saamarin pitkä. Eihän kukaan jaksa lukea tuollaista yhtä pötköä, kun rivit hyppii silmissä.

      • Miiko

        klisee klisee..extremeä elämään :)


    • Anonyymi

      chat palvelut ovat ajanvietettä vain

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe