Heips! Vuokraan itselleni hevosen kesälomalla. (ma-pe) ja olen ratsastanut piakkoin 2vuotta ja sitä ennen oli joskus ratsastusta. Olen 13vuotias ja ystäväni tahtoisi myös vuokrata. Voisiko yksityistä vuokrata... Ja en siirtäisi heppaa muualle vaan se olisi kotitallissaan. Kuinka usein silloin pitää käydä tallilla? Olisiko jotain hyvää nettiosoitetta? Kertoisitteko kaiken vuokraamisesta!!! Kiitos jo etukäteen!!!
Hevosen/ponin vuokraus
3
2312
Vastaukset
- valkosuklaa07
Usein hevonen vuokrataan joko ylläpitoon tai sitten muutaman kerran viikossa.
Ylläpito tarkoittaa sitä, että maksat hevosen ylläpidon (tallivuokrat, kengitykset, madotukset, ruuat yms.) ja saat pitää hevosta kuin omaasi, vaikka et virallisesti hevosta omistakaan.
Monet hevosen omistajat ottavat hevosilleen vuokraajan myös muutaman kerran viikossa, mutta eivät anna sitä ylläpitoon (haluavat ratsastaa itsekin).
Tällöin et joudu maksamaan hevosen ylläpitokuluja, mutta maksat omistajalle kerta tai kuukausimaksun ratsastuksestasi.
Käyt viikossa kerrasta muutamaan kertaan (sovitaan omsitajan kanssa) ja ratsastat hevosen.
Kannattaa katsoa:
http://www.hevosnetti.com
http://www.hevostalli.net --> markkinat - niin että
Jos aiot vuokrata hevosen/ponin niin sinulla pitää olla tietoa todella paljon, joskus hevonen testaa ratsastajan silloin pitää olla kova kuri ei mitenkään "ilkeästi" vaan pitää uskaltaa sanoa hepalle kovaa että se ymmärtää!
Että kuinka monta kertaa pitää käydä tallilla??
Joka päivä tottakai! Ja sinunhan pitää ruokkia, ratsastaa ja hoitaa hevosta! Joten yhen kerran ei riitä että käyt siellä!! Jos laskee tunnit niin ainakin pouli päivää, koska sillon kun vuokraa hevosta se on sinun vastuulla, koko heppa, joten kannattaa ottaa kiltin hevosen eka. Yksityiset saattavat olla kalliimpia vuokrata! Hevonen vie paljon rahaa ja aikaa joten kannattaa miettiä huolellisesti!
Itse halusin vuokrata hevosen kun olin ratsastanu 2v. mutta heti alusta jo niin se hevonen vain pomotti tipuin vain evosen selästä ja sellasta! Ja se vei todella paljon rahaa ja aikaa!
Netti- sivu: hevostalli.net --> Markkinat voi olla ihan hyvä - sinu
en tiedä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691518Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 94869
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud209785