Heips kaikki jotka pitävät matkailusta viinintakaisessa maassa. Keksikää maalle nimi ja siellä voidaan tavata vaikka viinibaarissa KAValjer10 tms (keksi nimi). Tulen töistä kotiin ja on ollut mahtava päivä. Ulkona satanut lunta ja koirat ovat vastassa. He hyppivät ja nuuskivat kauppakassini. Laitan ruoan niille ja tovin kuluttua käydään metsässä 5km:n lenkillä. Mahtava tunne tulla kotiin. Lämpö puskee vastaan ovesta ja menen suihkuun. Suihkun raikkaana avaan kylmän valkoviinipullon ja otan siitä lasillisen ja katson telkkarista mieluimmin kauhuelokuvaa...joita kyllä liian harvoin tulee. Koirat nukahtavat jalkoihini ja nautiskelen kynttilänvalossa viiniäni ja jos saan sitä kauhuelokuvaa. Aaahhhhh...jatka
Viinintakainenmaa
2
702
Vastaukset
- romulus_pannahinen
Oi sinulla on viiniä, käy niin kateeksi! Minulla vaan maitoa ja vettä.
Olen punaviinin ystävä, sitä on tosin hankala juoda vain lasillinen kerralla, joskus menee koko pullo maistellessa.
Joskus pullo taas seisoo kaapissa avattuna viikon eikä vaan maistu.
Utopia olisi ihana paikka josta voisi löytää tunnelmallisen, kynttilöillä valaistun ja hämärän paikan tunnelman ystäville. Kenties oikestakin maailmasta löytyy, mutta mistä?- Amadeux
Tule mielikuvitusmaailmaan ja nautitaan viinistä. Eihän sitä voikaan juoda vain lasillista. Pullo pitää juoda kerralla kaikki. Ostaessa sanot itsellesi että otan vain lasin ja huomaat että pullo on tyhjä kun haet vielä lasillista. Hyvä näin; pääset meidän maailmaan. Kuka nyt ostaisi viiniä vain lasin takia. Mikäli se jostain syytä seisoo viikon kaapissa, silloin pitää pyytää ystävä juomaan kanssasi viiniä. Keksitään mistä sellainen hieno paikka löytyy muualta kuin omasta kodista, tai oman pään sisältä...sinne haluan lähteä heti...kuka lähtee mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4312874Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182404Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372215- 1211900
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2481614Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2061246Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861230Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511193Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281178Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71095