Ihana hahmo!!
Kaikista paras näistä kaikista..!
Täällä voi keskustella hänestä ja myös spoilata vähän.
En ole nähnyt paljon sarjasta ;)
Peter Petrelli
7
1029
Vastaukset
- pöpötär
No onhan se Milo melkoinen komistus. ;D
Tulevissa jaksoissa vielä komeampi kun hiustyyli vaihtuu enemmän miehiseksi. :P- jee-e-e
Mitäs tapahtuu sitte?
Olen nähnyt vain tuotanto-kausi 1 jakso 18 asti :O. Kiva tietää jos se kuolee vai ei xD - Laurana
"Tulevissa jaksoissa vielä komeampi kun hiustyyli vaihtuu enemmän miehiseksi. :P"
Totta, todella hyvän näköinen lopussakin :). - --------
jee-e-e kirjoitti:
Mitäs tapahtuu sitte?
Olen nähnyt vain tuotanto-kausi 1 jakso 18 asti :O. Kiva tietää jos se kuolee vai ei xDEi se 2.kaudella vielä kuole mutta 3. kaudella se kuolee mutta sitten se vielä näkyy jossain :S... Kerron ku nään enemmän :P
- elllllii
Laurana kirjoitti:
"Tulevissa jaksoissa vielä komeampi kun hiustyyli vaihtuu enemmän miehiseksi. :P"
Totta, todella hyvän näköinen lopussakin :).Pah,mä tykkäsin niin paljon sen hiuksista siinä ykkös-kaudessa! :/ Todella mun makuu poikien hiuksis. :D Miksi se leikkaa ne? OMG, kaipaan sen vanhaa kampausta.
- vai?
Ei minusta ole yhtään hyvä. Sellainen ihme hintelä hyypiö. Ei minkään näköinen.
- just :D
mä ainakin aloin kattomaan Heroessia. Tietty kun Milo on mukana ni on pakko! :D
Sillä on hyvä hahmo koko sarjassa.
Mut eks ole niin että kaikki hahmot kuolee 2 kaudella ja tulee uusia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976