Helluntailaisuuden mannekiini

30

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...helluntailainen tai minkään muunkaan kristinuskon haaran edustaja.

Kunnioitan tosin Jumalaa ja raamattua syvästi.

Se on vaan sillä lailla, että "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!"

Ingenium munus, Discere gaudium!

• Ka(ä)nniläinen

KAN-koti on sinulle peku paras paikka.
      Ei sinun luonteella vedetä AA-kerhon kivirekeä päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen, retkahtamisesta toiseen.

AA-kerho opettaa> "Olen alkoholisti, en voi ottaa alkoholia, olen alkoholisti en voi ottaa alkoholia..."
      Päivä aloitetaan tuota lausetta hokemalla, vain kovahermoisimmat ja sitkeimmät jaksavat psyykata itseään lopun elämää.

• Mitähän siinä

pääpiirteittäin sanottiin ja mihin foorumiin linkki liittyi?

• Yrittäköön peku todistaa, oliko moinen viesti olemassa. PARA BELLUM sanon minä tuolle pekulle.

• Pe.ku kirjoitti:

Siellä se hakukoneella näkyi edelleen ja vieläpä kokonaan:

tasa-arvo on syvältä
        Tasa-arvo on syvältä ja naisen paikka on ollut ja tulee olemaan nyrkin ja hellan välissä ja tietenkin sängyn...
        9.3.2006 - kirjoittanut: AA-kerholainen - Lue koko viestiketju
        Maailman menoa > Maailman menoa
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=

Linkkisi on jälleen sökö, eikä todista muuta, kuin että olet vain tohkeissaan, kun joku täällä nousee sinun hirmuvaltaasi vastaan.

• Pe.ku kirjoitti:

Siellä se hakukoneella näkyi edelleen ja vieläpä kokonaan:

tasa-arvo on syvältä
        Tasa-arvo on syvältä ja naisen paikka on ollut ja tulee olemaan nyrkin ja hellan välissä ja tietenkin sängyn...
        9.3.2006 - kirjoittanut: AA-kerholainen - Lue koko viestiketju
        Maailman menoa > Maailman menoa
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=

Esikatselulinkit ei välttämättä heti poistu.
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=aa-kerholainen&sort=date&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=26&em=11&ey=2007&hpp=25

• AA-kerholainen kirjoitti:

Linkkisi on jälleen sökö, eikä todista muuta, kuin että olet vain tohkeissaan, kun joku täällä nousee sinun hirmuvaltaasi vastaan.

Hän on eksyny eksyjien taluttaja, ymmärtämättä sanaakaan raamatusta (ei todellakaan sanaakaan), mutta hän on lähimmäisemme, jonka puolesta saamme rukoilla. Ehkä Jumala eräänä päivänä katsoo hänen puoleensa ja armahtaa häntä. Näin saamme toivoa vaikka tiedän, että "on syntiä, joka on kuolemaksi ja siitä en sano, että olisi rukoiltava".

• AA-kerholainen kirjoitti:

...mutta ei kuitenkaan tarpeeksi hyvin. Huomaa, että joku toinen on kirjoitellut samalla nimimerkillä ennen kuin rekisteröin sen.

olit jo silloin rekisteröitynyt.

• jukka.finland kirjoitti:

Hän on eksyny eksyjien taluttaja, ymmärtämättä sanaakaan raamatusta (ei todellakaan sanaakaan), mutta hän on lähimmäisemme, jonka puolesta saamme rukoilla. Ehkä Jumala eräänä päivänä katsoo hänen puoleensa ja armahtaa häntä. Näin saamme toivoa vaikka tiedän, että "on syntiä, joka on kuolemaksi ja siitä en sano, että olisi rukoiltava".

"Tasa-arvo on syvältä ja naisen paikka on ollut ja tulee olemaan nyrkin ja hellan välissä ja tietenkin sängyn..."

No se ei ole yllätys että olet tuota mieltä naisen asemasta.

• jukka.finland kirjoitti:

Puhut tosiaan asiaa. Minä annan tältä illalta koko pe.kun olla. Huomenna on sitten uusi päivä.

Öitä, jukka.finland

• Pe.ku kirjoitti:

olit jo silloin rekisteröitynyt.

...ehkäpä en. Huomenna minä jälleen yritän saada sinut erottamaan oikean väärästä.

Omatkin kirjoituksesi saavat jopa ateistiveljesi häpeämään.

Gute nacht,bis bald!

• Pe.ku kirjoitti:

"Tasa-arvo on syvältä ja naisen paikka on ollut ja tulee olemaan nyrkin ja hellan välissä ja tietenkin sängyn..."

jankata tuota lausetta, jonka olen joskus vuosi sitten kirjoittanut! Parjaa vain minua. Minä sen kestän, mutta jätä asialliset ihmiset rauhaan.

• ++++++++++++++
        AA-kerholainen kirjoitti:

...ehkäpä en. Huomenna minä jälleen yritän saada sinut erottamaan oikean väärästä.

Omatkin kirjoituksesi saavat jopa ateistiveljesi häpeämään.

Gute nacht,bis bald!

" AA-kerholainen 27.10.2004 klo 21.19

Minulla ihana kumppani, mutta hän ei pidä rinnoistani ja jättää ne täysin huomiotta. Ikävää siksi, että ne ovat nautintoni avain...."

• ++++++++++++++ kirjoitti:

" AA-kerholainen 27.10.2004 klo 21.19

Minulla ihana kumppani, mutta hän ei pidä rinnoistani ja jättää ne täysin huomiotta. Ikävää siksi, että ne ovat nautintoni avain...."

Tätä nimimerkkiä on käytetty ennen kuin rekisteröin sen.

Minkälaisia raastinrautoja naiset mielestäsi ovat, kun luulet minua naiseksi?

• ++++++++++++++

Tätä nimimerkkiä on käytetty ennen kuin rekisteröin sen.

Minkälaisia raastinrautoja naiset mielestäsi ovat, kun luulet minua naiseksi?

voit olla nainen tai mies, mutta itse saatana olet ja sillä ei ole sukupuolta.

kaikesta mitä kirjoitat näkee, että tenu on syövyttänyt aivosi ojaan.

• ++++++++++++++ kirjoitti:

että et ole itekkään kovin harras uskovainen. Muuten olisit tunnistanut herran vihan minun kirjoituksessani. Mitä luultavimmin olet pe.ku tai joku muu aivoton ateisti.

• ++++++++++++++

että et ole itekkään kovin harras uskovainen. Muuten olisit tunnistanut herran vihan minun kirjoituksessani. Mitä luultavimmin olet pe.ku tai joku muu aivoton ateisti.

oi, älyn jättiläinen. ja olet nainen, kirjoituksesi paljastavat. äijäsaatanat kirjoittavat eri lailla.

• ++++++++++++++

"E-nettikauppa
        Kirjoittanut: AA-kerholainen 19.1.2006 klo 07.51

Niitä kuppeja voi ostaa juuri tuolta nettikaupasta, eBaysta. Esim. yhtiö myy pelkkiä kuppejakin huutokaupassa, koot tosin vaihtelevat eri huudoissa. Parempi varmaan kuin että ostaa käytettynä.."

• ++++++++++++++
        ++++++++++++++ kirjoitti:

"vinkkejä
        Kirjoittanut: AA-kerholainen 9.3.2006 klo 12.43

Vetäise aamulla pullo kossua niin krapula helpottaa kummasti!"

• mukana ollut
        Pe.ku kirjoitti:

Tuo AA-kerholaisen viestihän oli osa isompaa kokonaisuutta ja aikanaan käytyä sanallista vääntöä. Juttu meni provoamiseksi puolelta ja toiselta, ja useampia viestejä joutui poistetuiksi. Hämäännyin itsekin ensin tuolloin tuosta AA-kerholaisen (jonka kirjoittelua olen joskun seuraillut) tekstistä, mutta käsitin sen tarkoituksen ko. palstaa ja muiden viestejä (niitä myöh. poistettujakin) luettuani.

• Peku `
        mukana ollut kirjoitti:

Tuo AA-kerholaisen viestihän oli osa isompaa kokonaisuutta ja aikanaan käytyä sanallista vääntöä. Juttu meni provoamiseksi puolelta ja toiselta, ja useampia viestejä joutui poistetuiksi. Hämäännyin itsekin ensin tuolloin tuosta AA-kerholaisen (jonka kirjoittelua olen joskun seuraillut) tekstistä, mutta käsitin sen tarkoituksen ko. palstaa ja muiden viestejä (niitä myöh. poistettujakin) luettuani.

Viestihän oli eilen vielä poistamatta ja se poistettiin vasta kun kopioin sen tänne.

• Peku ` kirjoitti:

Viestihän oli eilen vielä poistamatta ja se poistettiin vasta kun kopioin sen tänne.

...lässytä!

Jos tuo tyyppi on aikasemmin nähnyt vuosi sitten kirjoitetun viestin.

• taippi

niissä kun toivutaa itseä korkeamman voiman avulla.Eikä harjoiteta evankeliointia eikä politiikkaa.

• merim.raimo

AA- kerhossa ei suvaita uudestisyntyneiden uskovaisten "selityksiä"

• larkkinen
        merim.raimo kirjoitti:

AA- kerhossa ei suvaita uudestisyntyneiden uskovaisten "selityksiä"

oiskohan tullut kokemuksien kautta jotain sellaista,etteivät ole laittaneet helluntaioppeja käyttöön.

• joka

syntyy tuosta AA-kerholaisesta on sellainen, että hän taitaa olla renttukin ja puhua renttutuulella ollessaan mitä sattuu, mutta silti HÄNELLÄ ON JUMALAN KUNNIOITUS JA PELKO ja hän ei siedä raamatun pilkkaamista. Hyvä mies ja mahdollisesti saamme tavata hänet taivaassa kerran. Hän ei syyttele täällä Jumalaa omista teoistaan, eikä toistenkaan teoista, vaan sisimmässään tietää missä syy on, kun pieleen menee. Tietää siis, mitä on ihmisessä.

PÄÄASIA ON SE, ETTÄ TÄMÄ AA-KERHOLAINEN EI SIEDÄ RAAMATUN JA JUMALAN PILKKAAMISTA.

Tunnen syvää rakkautta tuollaista ihmistä kohtaan.

• tyyppisiähän

meistä monet on ollut, eli on tullut renttuiltua, mutta ei silti ole tullut mielenkään syyttää Jumalaa niistä renttuiluiden seurauksista. Että hyvä mies, tuo aa:lainen.

• tyyppisiähän kirjoitti:

meistä monet on ollut, eli on tullut renttuiltua, mutta ei silti ole tullut mielenkään syyttää Jumalaa niistä renttuiluiden seurauksista. Että hyvä mies, tuo aa:lainen.

Itse en itseäni rentuksi tituleeraisi, mutta kuten totesit meissä kaikissa on omat vikamme.

Jumalaa ei tule minun virheistäni syyttää. Päinvastoin niitä olisi tullut enemmän, ellen olisi löytänyt uskoa sydämestäni.

Kiitos myönteisestä kommentista. Tämä vastailu kun on ollut aika ykspuolista, kun saa olla vaan koko ajan puolustuskannalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3437
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1338
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1296
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe