Lahjaideoita poikaystävälle

yennah

Itse olen ostanut poikaystävälleni ensimmäisenä yhteisenä jouluna boxerit (yllätys yllätys), axe-tuoksupakkauksen joka sisältää deodorantin ja suihkusaippuan sekä suklaalevyn jossa oli jokin hauska teksti, en muista juuri nyt mikä, mutta ainakin enkelin eväspussista pitäisi saada. Sieltä löytyy kaikkia kivoja lahjaideoita mistä itse pidän kovasti, esimerkiksi teet ja kahvit, tyynyliinat painatuksilla ym. Siellä myydään myös nallekarkkeja pienissä laatikoissa hauskoilla teksteillä, se on myös hyvä lisä lahjalle.

Toisena jouluna ostin jälleen boxerit, niitä tarvitaan aina ;), hugo bossin deodorantin (tarvitsi sitä) ja hopeisen panssariranneketjun. Käytti ketjua yöt ja päivät niin kauan kunnes hajosi :D

Tänä jouluna ajattelin ostaa kylpytakin, aamutossut, axe-tuoksupakkauksen vaihteeksi :D, partahöylän (tai miksi sitä ikinä sanotaankaan) ja ehkä vielä kylkeen jälleen boxerit ja paksut pörrösukat.

Myös yhtenä lahjaideana oli pokaali, johon olisi kaiverrettu "maailman paras poikaystävä 2007" tai vastaavaa, mutta poikaystäväni on sitä sorttia ettei todennäköisesti innostuisi lahjasta, niimpä luovuin ideasta. Itse ainakin tykkäisin jos saisin tuollaisen joululahjaksi, siinä olisi ihana ajatus.

Mikäli budjetti olisi riittänyt, olisin ostanut kultaisen ranneketjun. Mahdollisesti laatalla, johon olisin kaiverruttanut meidän nimikirjaimet tai hänen nimensä tai vastaavaa.

Mielessäni kävi myös zippo-sytytin kaiverruksella, mutta poikaystäväni keksi ensin ostaa sellaisen isälleen, joten luovuin siinä vaiheessa ideasta.

Pulju.net:issä ja mulletoi.com:issa on todella hauskoja lahjaideoita, sieltä kannattaa ainakin käydä katsomassa.

Toivottavasti näistä oli minkäänlaista apua :) lisäilkää myös omia lahjojanne ja lahjaideoitanne :)

5

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfdfjsdfjsdfjkj

      Niin.Minulla on kyseinen ongelma kun pitäisi poikaystävälle lahja ostaa, ollaan seurusteltu vasta ihan vähän aikaa eikä oikein mitään ideoita.Haluaisin keksiä jotain erikoista mutta päh tällä luovuudella pitänee tyytyä joihinkin ihan peruspaketteihin :D

    • 123
      • Helppoa =)

        Jotain semmoista kannattaa ottaa mikä liittyy harrastuksiin tai mielenkiinnon kohteisiin muuten :)
        Itse ajattelin ilahduttaa kultaani OCC:n paidalla, hän kun on aina nenä kiinni telkussa kun kyseinen sarja pärähtää ruutuun ;)


      • tumpeliinatar
        Helppoa =) kirjoitti:

        Jotain semmoista kannattaa ottaa mikä liittyy harrastuksiin tai mielenkiinnon kohteisiin muuten :)
        Itse ajattelin ilahduttaa kultaani OCC:n paidalla, hän kun on aina nenä kiinni telkussa kun kyseinen sarja pärähtää ruutuun ;)

        Olisko mp3 soitin ja ton lahjan valinnassa tietenkin vaikuttaa ikä, harrastukset jne.
        Ite ostin 2gigan mp3 soittimen, axe paketin, suklaata ja sukkia.


      • hahahahah
        Helppoa =) kirjoitti:

        Jotain semmoista kannattaa ottaa mikä liittyy harrastuksiin tai mielenkiinnon kohteisiin muuten :)
        Itse ajattelin ilahduttaa kultaani OCC:n paidalla, hän kun on aina nenä kiinni telkussa kun kyseinen sarja pärähtää ruutuun ;)

        luuletko etta se kehtaa sellainen paita paalla kulkea?! joo makin tykkaan spice girlssista mutta en varmasti mene mikaan spice girls paita paalla. viela sellanen teinisarja, seuraajista suurin osa on naisia. luuletko etta poikaystavasi haluaa kulkea kaduilla kuin joku merkitty hintti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe