Tulihan se tieto, että kepujohtaja päässyt mihinkään sopimukseen puutullien poistosta, joka tuhoaa Suomen metsäteollisuuden. Ei ollut kepujohtajasta Suomen metsäteollisuutemme ongelmien hoitamiseksi. Venäjä kehoitti suomalaisia sijoittamaan Venäjän metsäteollisuuteen. Tämän viestin kepujohtaja nyt kiikuttaa metsäteollisuudelle. Jälleen ollaan askeleen lähempänänä kepujohtajan eroa.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id75986.html
Kepujohtaja epäonnistui Moskovassa!
13
467
Vastaukset
- jeeesss
Jospa Matti Vanhanen sopii saunapuuneuvottelut
ensin äitinsä kanssa ja käy sitten jälemmin
vaikka huorissa. - ministeritroikka
eli Vanhanen, Väyrynen ja Vehviläinen olivat kaikki Moskovassa.
Ja kolmen ministerin työn tuloksena täydellinen epäonnistuminen.- veronmaksaja2
kerro siitä, että kepujohtajasta ei ole maan asioiden hoitajaksi?
- JANSSONINKIUAS
että Moskovaan meni vierailulle Suomen pääministeri ja oliko ulkomaankauppaministeri?
Suomen ja Venäjän pääministerit ovat tainneet tavata noin puolen vuoden - vuoden välein, ja tämä tapaaminen kuulunee tuohon sarjaan?
Eikös nämä puutulliasiat kuulu Unionin neuvottelemiin asioihin, eikä niissä yksi jäsenmaa voikaan tehdä mitään eri avauksia...Eli ei pidäkään odottaa mitään suuria ihmeitä. - HOMMA HOITUU
HALONEN SOITTAA PUTIINILLE JA LAITTAA ASIAT KUNTOON.
HEILLÄHÄN ON NIIN HYVÄT VÄLIT, ETTÄ !!! Nöösipojalle näytettiin kylmästi paikka. Mannertenväliselle nahjukselle Zero-Matti Vanhaselle ei järjestynyt tapaaminen Venäjän presidentin Putinin kanssa, vaikka sitä kovasti yritettiin anoa...
- veronmaksaja2
Kuka nyt tuhomattia haluaa tavata? Ei mitään sanottavaa, eikä annettavaa.
- jos haluatte tietää
veronmaksaja2 kirjoitti:
Kuka nyt tuhomattia haluaa tavata? Ei mitään sanottavaa, eikä annettavaa.
Eikö punikkia ala säikyttämään, että Suomen kauppakamareilla on Putinin kanssa paljon yhteistä ja hyvähenkistä historiaa.
Putin halusi tietenkin ministeritason neuvottelut asiasta. Hänen käsissään tämä puutulliasia on sitten vaalien jälkeen ja mahdollisesti voi olla avoimena vielä WTO-neuvotteluihin saakka. jos ette sitäkään tienneet.
Ymmärrättekö te mitään politiikasta? - JANSSONINKIUAS
muistaakseni ylen netistä haastatteluohjelman jo viikkoja sitten, jossa Suomen pääministeri Matti Vanhanen puhui tapaamisten sarjasta Venäjän pääministeri(e)n kanssa, johon tuo tuolloin tuleva, nyt jo ohi mennyt tapaaminen kuului.
Eikä ainakaan tuossa haastattelussa ollut mitään puhetta Presidentti Putinin tapaamispyrkimyksistä ..
Olen katsellut noita Sinun kirjoituksiasi tuolta aiemmista ketjuista, enkä voi kuin ihmetellä likaisen mielikuvituksen ja suoranaisen solvaamisen määrää, mitä ne sisältävät...
Sinulla on tainnut olla tosi vaikea elämä?? - oli etukäteen
JANSSONINKIUAS kirjoitti:
muistaakseni ylen netistä haastatteluohjelman jo viikkoja sitten, jossa Suomen pääministeri Matti Vanhanen puhui tapaamisten sarjasta Venäjän pääministeri(e)n kanssa, johon tuo tuolloin tuleva, nyt jo ohi mennyt tapaaminen kuului.
Eikä ainakaan tuossa haastattelussa ollut mitään puhetta Presidentti Putinin tapaamispyrkimyksistä ..
Olen katsellut noita Sinun kirjoituksiasi tuolta aiemmista ketjuista, enkä voi kuin ihmetellä likaisen mielikuvituksen ja suoranaisen solvaamisen määrää, mitä ne sisältävät...
Sinulla on tainnut olla tosi vaikea elämä??informoitu mediaa, että esillä on puutullit. Ei puhuttu, mitään että nyt olisi käsillä yksi tapaaminen muiden joukossa.
Eli Vanhasella ja muulla matkaseurueella = Väyrynen & Vehviläinen täytyi olla tavoitteena ratkaisun löytyminen.
Eli turhaan yrität selitellä tyhjää Moskovan matkaa.
- oivahärkönen
... neuvotteluvalttinaan (kiristyskeinona) päästäkseen WTO:n (World Trade Organisation) jäseneksi. Suomella ei liene mitään sitä vastaan, että Venäjäkin saadaan tuon maailmankauppaa ohjaavan organisaation jäseneksi. Vanhanen sanoi keskusteluja hyödyllisiksi, mutta eihän Venäjä luovu valtistaan ennen kuin sen jäsenyys WTO:ssa on varmistettu. WTO:n jäsellä puutullien kaltaisia vientitulleja ei saisikaan olla.
- viisaampi ?
Kertoisitko tarkemmin, millä ...
Kirjoittanut: oivahärkönen 27.11.2007 klo 08.49
... tavalla Vanhasen ura on ollut surkea. Hän on kuitenkin Gallup-historiamme suosituin pääministeri. Saitin sossukiihkoilijoiden ja Heinäluoman epätoivo pursuaa perusteettomina hyökkäilynä Vanhasta vastaan. Et ymmärrä sitäkään, ettei Vanhanen menisi Moskovaan, ellei hän etukäteen tiedä, että siellä saadaan meitä tyydyttävä tulos.
- neutraalitarkkailija
Provot provoina ja asiat asioina.
Puutulliasia kytkeytyy Venäjän näkökulmasta jäsenyyteen WTO:ssa. Suomella ei ole juurikaan mahdollisuutta vaikuttaa tähän asiaan.
Venäjä ja komissio käy asiasta neuvotteluja ja asiassa ollaan edistytty.
Pidetään nämä tällaisten teknisluontoisten ongelmien tarkastelu asiatasolla.
Mikäli kovaa kritiikkiä halutaan hallitukselle antaa, annettakoon se periaatteellisemmista arvopohjaisista kysymyksistä.
Eli ei saivartelua saivartelun vuoksi.
En lukenut avauksen muita vastauksia. Niissä on joku jo saattanut tuoda esille tuon mitä juuri sanoin tuosta WTO-kytkennästä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070