Kumman Pandora päättää pitää Jordin tai Samuelin??Mun mielestä Pandora pitäisi valita Jordi..
jordi
5
302
Vastaukset
- Chiquitita
Toi oli maailman tyhmin kysymys, ei millään pahalla. :D Tottakai Pando valitsee Jordin!!! Eihän se ole mikään valintajuttu edes, Pandohan rakastaa Jordia eikä se voi elää elämäänsä ilman sitä!!!!!!!!!!
- gordabella
... nehän menee naimisiin tässä kohtapuoliin ja saa lapsiakin... :)
- Chiquitita
Niistä lapsista tulee kyllä tosi ihania lapsia, kun niistä tulee yhtä nättejä, söpöjä, fiksuja ja kivoja kuin Pando ja Jordikin!!! :D Pando ja Jordi on niin ihaaaniaaaa!
- Dreww
Jos on katsonut sarjaa alusta asti, niin tietty "fanin" pitäisi " tietää" että Pandora ja Jordi menee naimisiin lopussa. Mä olen tiennyt sen jo alusta asti =) Oishan se vähän tyhmää, jos pandora sitten lopussa sanoiskin, että mä valitsen nyt Samuelin. Hehhe:_D
- Chiquitita
Sehän on ihan selvää ja toi on kummiskin telenovela, niissä kaikki, jotka rakastaa toisiaan saa toisensa, eikä siinä olis mitään järkeä, että Pando ja Jordi ei meniskään naimisiin, kun nehän onn rakastanut toisiaan ikuisuuden ja rakastaa edelleen ja ne on kärsinyt ihan kamalasti, kun ne on joutunut olemaan erossa toisistaan. Ihaanaa, että Pando ja Jordi menee naimisiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976