Rukoilkaamme rauhan puolesta Lähi-idässä

Matteuksen evankeliumi:
5:9 Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.

Kuten esimerkiksi arkkipiispa Paarma ja saarnaaja Leo Meller ovat todenneet, kristityn tulee tukea kaikkia rauhanpyrkimyksia Lähi-idässä. Jo yksistään lähetystyön sujuminen vaatii tätä.

4

356

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustuu

Oikea kestävä 1000-vuotinen rauha maan päällä perustuu vain Jumalan lupauksien noudattamiseen ja toteutumiseen.
      Valitun kansan on saatava luvatut kaikki maat omakseen. Vasta sitten voi tulla kestävä rauha, kun on toimittu Korkeimman ohjeen mukaisesti.

Jollei Herra huonetta rakenna, niin turhaan sen rakentajat vaivaa näkevät.

Jes.30
      1 -- Voi tottelemattomia lapsia, sanoo Herra. -- He laativat suunnitelmia ottamatta minua lukuun, solmivat liittoja minun tahdostani piittaamatta ja niin lisäävät synnin synnin päälle. [Jes. 1:2]
      2 Minun tahtoani kysymättä he rientävät Egyptiin hakeutuakseen faraon turvaan, suojautuakseen Egyptin varjoon. [Jes. 31:1; Jer. 37:7; Hes. 17:15]
      3 Mutta faraon turva pettää teidät, Egyptin suoja tuottaa teille häpeän. [Jes. 20:5]
      4 Vaikka jo ovatkin neuvottelijat Soanissa ja lähettiläät Hanesissa asti, [Jes. 19:13]
      5 niin häpeää siitä vain seuraa: tuosta kansasta ei ole teille hyötyä, ei apua eikä hyötyä, vain pettymystä ja häpeää. [Jer. 2:36]

• Kristitty Israelin ystävä

Valitettavasti Israelia viedään taas, kuin litran mittaa...

Luvataan rauhaa, mutta nämäkään lupaukset eivät tule pitämään.

Ehkä, Israel luovuttaa jotain, ja sitten taas hyökätään sitä vastaan, ja syytetään Israelia.

Turhankin tuttu kuvio.

Iankaikkinen rauha tulee vasta silloin, kun Jumala ilmestyy KIRKKAUDESSAAN.

• että KTS

on PLO:n terroristien
        kätyri ja eksyttäjä. Yhtyy
        pimeiden etunenässä hokemaan
        "rauha ei hätää mitään" ( 1 Tess 5:3)
        heidän saadessa vihan ajan maan
        päälle ja meidän lupausten mukaan
        päästessä yläilmojen rauhaan
        mikä kestää iäti! Halleluja!

• että Meller

on nenästä vetäjä?
      Kipinä lehdessään hän kirjoitti,
      "onko maailmaa vedetty nenästä pahemman
      kerran? Kun he sanovat nyt on rauha,
      miten jatkuukaan tämä Paavalin sana"
      (1 Tess 5:3-9).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe