elikkäs ajattelin tehdä ajankuluksi tämmösen gallupin. Valitse kummasta hahmosta pidät enemmän.
- Valentina/Bella vai Orestes?
- Jordi vai Pandora?
- Tza Tza vai Muneca?
- Chiqui vai Beatrize (ei varma miten kirjotetaan)?
- José vai Juan Angel?
- Aquiles vai Franklin?
- Joel vai Samuel?
Ja sitten kumpaa VIHAAT enemmän..
- Olimpia vai Roque? :P
- Lorenzo vai Roman?
- Adriana vai se vanha akka, jonka kaa Jordi lähti sinne Pariisiin. En muista sen nimee :D
hahmoja on varmaan vielä muitakin, mutta ei nyt tuu mieleen nimiä ja naamoja :)
Hyvät ja pahat
7
438
Vastaukset
- gallup!
Nuo Joel ja Samuel ois ehkä kuulunut tohon alempaan sakkiin :))
- Chiquitita
ei mun mielestä, koska Joelista tuli ihan ok tyyppi, kun se auttoi Ninfaa ja Aquilesta kurittamaan Roquea ja silleen ja Samuel ei nyt ainakaan oo mikään pahis. Vaikka kyllähän se tavallaan kuuluu niihin joista ei tykätä, ainakin Pando&Jordi-faneille...
- pandora y<3 jordi<3
Chiquitita kirjoitti:
ei mun mielestä, koska Joelista tuli ihan ok tyyppi, kun se auttoi Ninfaa ja Aquilesta kurittamaan Roquea ja silleen ja Samuel ei nyt ainakaan oo mikään pahis. Vaikka kyllähän se tavallaan kuuluu niihin joista ei tykätä, ainakin Pando&Jordi-faneille...
- Valentina/Bella vai Orestes? orestes
- Jordi vai Pandora? jordi
- Tza Tza vai Muneca?tza tza
- Chiqui vai Beatrize (ei varma miten kirjotetaan)?chiqui
- José vai Juan Angel?juan angel
- Aquiles vai Franklin?franklin
- Joel vai Samuel?joel
Ja sitten kumpaa VIHAAT enemmän..
- Olimpia vai Roque? :P olimpia,,,ja viimesenä MUTTA EI vähäisempänä tulee roque
- Lorenzo vai Roman? roman
- Adriana vai se vanha akka, jonka kaa Jordi lähti sinne Pariisiin. En muista sen nimee :D mayela (se vanha akka) :P
- Chiquitita
No mun mielestä:
-Valentina(ei Bella)
-Jordi ja Pandora, yksinkertaisesti tykkään molemmista yhtä paljon(ja eniten tykkään niistä yhdessä!!! :(
Ja "pahikset":
-Olimpiaa inhoan tietysti enemmän, koska sehän on kauhee hirviö ja Roque vaan tekee mitä se käskee. Jossain vaiheessa ajattelin, että Roquesta vois tulla hyvis, mutta toivo siitä on haihtunut aikoja sitten...
-Romania inhoon enemmän, koska se yksinkertaisesti on niin ällöttävä ja kauhea tyyppi, Lorenzo ei ole niin rikollinen.
-Ariadna vai "se vanha akka, jonkaa kaa Jordi lähti sinne Pariisiin", eli Mayela. No jälkimmäinen idiootti tietysti. Mä inhoon sitä melkein yhtä paljon kun Olimpiaa!!! Se on toiseksi kauhein tyyppi, vaikka se ei olekaan mikään rikollinen. Sitä paitsi Ariadnastahan tulee ihan kiva... - ...
Pidän
- Orestes
- Jordi
- Tza Tza
- Chiqui
- Juan Angel
- Aquiles
- Joel
Vihaan
- Olimpia
- Roman
- Mayela - Chiqui! !
- Valentina/Bella
- Pandora?
- Tza Tza
- Chiqui
- Juan Angel?
- Franklin?
- Joel
- Olimpia :P
- Lorenzo
- Adriana - chiquitita 22
Mä olen ollut tänä iltana tulessa! Kirjoitellut turhan monta kommentia telenovellat palstalle..heh mut sit itseasiaan.
Valentiina
Jordi
Tza Tza(nyt vähän laskenut mut yks suosikki!)
Beatriz
Jose
Aguiles
Joel
VIHAAN
OLIMPIA
Lorenzo ja Roman Molemmat yhtä kusipäitä!
se vanha akka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976