Miten saan laitettua Eclipseen kielipaketin jotta saan ohjelman suomeksi`?
Eclipse suomeksi miten?
4
1008
Vastaukset
- sölkfd
opettele sitä englantia - ja tietotekniikan sanasto - erittäin hyvin. ilman englannin osaamista ei tietotekniikan saralla pärjää. ohjelmoinnissa sitäkin vähemmän, kun lähes kaikki lisäpalikat ja muut 3rd party softat on englanniksi.
- nörttijussi
En ole itsekään mikään kielinero, mutta olen opiskellut englantia samlla ja se on ehdoton edellytys. Täytyy opetella ymmärtämään mitä sovelluskehitin kertoo englanniksi, jos niitä nyt ylipäätään on edes käännetty suomeksi. Jos on niin yleensä ne käännökset ovat aivan käsittämättömiä, ne ymmärtää paremmin kun englanninkielisenä lukee. Myös usein googlettamalla löytyy sovelluskehittimen antama englanninkielinen esim. virheilmoitus ja siitä juttua. Mutta jos on suomeksi ei yleensä löydä goolesta mitään.
- Joskus hiukan koodia
juu vastaajille terveisiä. Valikot kun olisi suomeksi olisi helpompi lähteä liikkeelle. Jos harrastatte olioohjelmointia ja koodaatte suomeksi tulette huomaamaan, että koodi muuttuu suomeksi pikkuhiljaa kun käytätte niitä omia olioita.
On kai siinä etunsa, jos käyttää jotain käännöspakettia, mutta itse suosittelisin käyttämään englannin kielellä ohjelmaa, erityisesti siinä tapauksessa, jos ei ammattisanasto ole hallinnassa!
Koska jos esimerkiksi ajautuu töihin, tai tulee eteen tilanne, jossa pitäisi jonkun ammattilaisen kanssa kommunikoida, niin voi tulla äitiä ikävä, jos on käyttänyt vallan suomenkielistä ohjelmaa, ammattikieli kun alalla on tavallisesti englanti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634