Eclipse suomeksi miten?

alskfjalksfja

Miten saan laitettua Eclipseen kielipaketin jotta saan ohjelman suomeksi`?

4

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sölkfd

opettele sitä englantia - ja tietotekniikan sanasto - erittäin hyvin. ilman englannin osaamista ei tietotekniikan saralla pärjää. ohjelmoinnissa sitäkin vähemmän, kun lähes kaikki lisäpalikat ja muut 3rd party softat on englanniksi.

• nörttijussi

En ole itsekään mikään kielinero, mutta olen opiskellut englantia samlla ja se on ehdoton edellytys. Täytyy opetella ymmärtämään mitä sovelluskehitin kertoo englanniksi, jos niitä nyt ylipäätään on edes käännetty suomeksi. Jos on niin yleensä ne käännökset ovat aivan käsittämättömiä, ne ymmärtää paremmin kun englanninkielisenä lukee. Myös usein googlettamalla löytyy sovelluskehittimen antama englanninkielinen esim. virheilmoitus ja siitä juttua. Mutta jos on suomeksi ei yleensä löydä goolesta mitään.

• Joskus hiukan koodia

juu vastaajille terveisiä. Valikot kun olisi suomeksi olisi helpompi lähteä liikkeelle. Jos harrastatte olioohjelmointia ja koodaatte suomeksi tulette huomaamaan, että koodi muuttuu suomeksi pikkuhiljaa kun käytätte niitä omia olioita.

• On kai siinä etunsa, jos käyttää jotain käännöspakettia, mutta itse suosittelisin käyttämään englannin kielellä ohjelmaa, erityisesti siinä tapauksessa, jos ei ammattisanasto ole hallinnassa!

Koska jos esimerkiksi ajautuu töihin, tai tulee eteen tilanne, jossa pitäisi jonkun ammattilaisen kanssa kommunikoida, niin voi tulla äitiä ikävä, jos on käyttänyt vallan suomenkielistä ohjelmaa, ammattikieli kun alalla on tavallisesti englanti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe