huomenta

kattoko kukaan sunnuntaina urheiluruudun,siinä oli jokin valmentaja joka on elävässä uskossa,olisiko minttuseurakunnasta??

11

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se,,,.

      urheiluruutu, mutta ilo on aina suuri, kun kuulee ja tapaa elävässä uskossa olevia sisaria ja veljiä.

      Mikä on minttuseurakunta, en ole siitä ennen kuulutkaan. Usein saamme löytää sisaria ja veljiämme eri hengellisistä kodeista ja eri lahkoontumisista, mutta erotamme heti heidät siitä Hengestä, joka heissä asuu.

      • on!

        Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.


      • elää,,,.
        on! kirjoitti:

        Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.

        toivossa, että minttukirkko on Jumalan omaisuutta, eikä ihmisen, sillä silloin siellä viihtyy Pyhä Henki.
        Valtion kirkko on langennut syvälle miellyttäessään milloin mitäkin valtaa ja näin siellä on Pyhän Hengen toiminta rajoitettu, eli lihallisuus saa valtion kirkossa sijaa. Ihmiset ovat orjuudessa, voimme verrata sitä egyptin orjuuteen ja siksi monet ovat käyneet kykenemättömiksi elämään vapaudessa.


      • merim.raimo
        on! kirjoitti:

        Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.

        mailmasta erotettu "lohkaistu" Asuuko Jumala ihmiskäsin tehdyissä kirkoissa? kun taivasten taivaatkaan ei hänelle riitä.Jumala haluaa asua sinun sydämessäsi Pyhän Henkensä kauta.


      • ei asu,,,.
        merim.raimo kirjoitti:

        mailmasta erotettu "lohkaistu" Asuuko Jumala ihmiskäsin tehdyissä kirkoissa? kun taivasten taivaatkaan ei hänelle riitä.Jumala haluaa asua sinun sydämessäsi Pyhän Henkensä kauta.

        käsin tehdyssä temppelissä, vaan Hengessä rakennetussa, jota rakentavat kaukaa ja läheltä tulleet Jumalan lapset. Lue Malakia kolmonen.

        Siellä rakennuksessa on Jumala, jossa on Hänen omiaan ja sieltä rakennuksesta Jumala lähtee, mistä lähtee Hänen omansa, eli jos kirkossa on uskovaisia, on Jumala sielläkin, vaikkei toki asumaan sinne jää, vaan asuu omissaan.


      • kuokka
        merim.raimo kirjoitti:

        mailmasta erotettu "lohkaistu" Asuuko Jumala ihmiskäsin tehdyissä kirkoissa? kun taivasten taivaatkaan ei hänelle riitä.Jumala haluaa asua sinun sydämessäsi Pyhän Henkensä kauta.

        JOSSAIN SEURAKUNNASSA,KIRKOSSA TA PELASTUKSEN KANNALTA.JUMALA EI ASU EIKÄ RAJAUDU MIHINKÄÄN.SEURAKUNTA VOI OLLA KOOLLA VAIKKA LÄHIBAARISSA JOS 2-3 IHMISTÄ NIIN RUKOILEE, PAIKALLA EI OLE MERKITYSTÄ.


      • HYVINKIN LIBERAALI
        on! kirjoitti:

        Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.

        MINUN MIELESTÄNI KIRKKO ON KIRKKO JA HELLUNTAISEURAKUNTA ON HELLUNTAISEURAKUNTA. SELVÄ ERO! MIELESTÄNI HELLUNTALAISUUS ON MUUTAKIN KUIN KIRKKO JA OPPIEROJAKIN ON NÄIDEN KAHDEN VÄLILLÄ. MIKSI HELLUNTAISEURAKUNTA OLISI VANHOILLISTA!!!!!


      • ja kirkko se olikin...


      • Aksu,mitä kuuluu?
        aksu521 kirjoitti:

        ja kirkko se olikin...

        Kerrohan aksu521 mitä sulle tänään kuuluu? Muistan, että joskus 2000-luvun alkupuolella (2005-2010) olit Nokia Missiossa mukana tai aikakin sen toiminnan innokas kannattaja. Muistanko oikein?

        Nyt kun Markku Koivisto on erotettu perustamastaan liikkeestä "kuolemansynnin" tähden ja Nokia Mission nimi on vaihdettu MissioMaailmaksi, tahtoisin kuulla mietteitäsi liikkeestä ja miten sulla menee? Tämä on varmasti ollut sulle kuten monille muillekin (myös mulle) kovaa aikaa?


    • kun Jeesus on kerran omalla puolella. Niinhän Kimi Räikkönenkin voitti, kun Mohikaani täällä oli sitä rukouksessa pyytänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe