kattoko kukaan sunnuntaina urheiluruudun,siinä oli jokin valmentaja joka on elävässä uskossa,olisiko minttuseurakunnasta??
huomenta
11
328
Vastaukset
- se,,,.
urheiluruutu, mutta ilo on aina suuri, kun kuulee ja tapaa elävässä uskossa olevia sisaria ja veljiä.
Mikä on minttuseurakunta, en ole siitä ennen kuulutkaan. Usein saamme löytää sisaria ja veljiämme eri hengellisistä kodeista ja eri lahkoontumisista, mutta erotamme heti heidät siitä Hengestä, joka heissä asuu.- on!
Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.
- elää,,,.
on! kirjoitti:
Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.
toivossa, että minttukirkko on Jumalan omaisuutta, eikä ihmisen, sillä silloin siellä viihtyy Pyhä Henki.
Valtion kirkko on langennut syvälle miellyttäessään milloin mitäkin valtaa ja näin siellä on Pyhän Hengen toiminta rajoitettu, eli lihallisuus saa valtion kirkossa sijaa. Ihmiset ovat orjuudessa, voimme verrata sitä egyptin orjuuteen ja siksi monet ovat käyneet kykenemättömiksi elämään vapaudessa. - merim.raimo
on! kirjoitti:
Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.
mailmasta erotettu "lohkaistu" Asuuko Jumala ihmiskäsin tehdyissä kirkoissa? kun taivasten taivaatkaan ei hänelle riitä.Jumala haluaa asua sinun sydämessäsi Pyhän Henkensä kauta.
- ei asu,,,.
merim.raimo kirjoitti:
mailmasta erotettu "lohkaistu" Asuuko Jumala ihmiskäsin tehdyissä kirkoissa? kun taivasten taivaatkaan ei hänelle riitä.Jumala haluaa asua sinun sydämessäsi Pyhän Henkensä kauta.
käsin tehdyssä temppelissä, vaan Hengessä rakennetussa, jota rakentavat kaukaa ja läheltä tulleet Jumalan lapset. Lue Malakia kolmonen.
Siellä rakennuksessa on Jumala, jossa on Hänen omiaan ja sieltä rakennuksesta Jumala lähtee, mistä lähtee Hänen omansa, eli jos kirkossa on uskovaisia, on Jumala sielläkin, vaikkei toki asumaan sinne jää, vaan asuu omissaan. - kuokka
merim.raimo kirjoitti:
mailmasta erotettu "lohkaistu" Asuuko Jumala ihmiskäsin tehdyissä kirkoissa? kun taivasten taivaatkaan ei hänelle riitä.Jumala haluaa asua sinun sydämessäsi Pyhän Henkensä kauta.
JOSSAIN SEURAKUNNASSA,KIRKOSSA TA PELASTUKSEN KANNALTA.JUMALA EI ASU EIKÄ RAJAUDU MIHINKÄÄN.SEURAKUNTA VOI OLLA KOOLLA VAIKKA LÄHIBAARISSA JOS 2-3 IHMISTÄ NIIN RUKOILEE, PAIKALLA EI OLE MERKITYSTÄ.
- HYVINKIN LIBERAALI
on! kirjoitti:
Aloittaja tarkoitti Vantaan Tikkurilan MinttuKIRKKOA (os. Minttutie 5). Jotkut vanhoilliset kutsuvat sitä vielä Tikkurilan helluntaiseurakunnaksi, vaikka se on KIRKKO.
MINUN MIELESTÄNI KIRKKO ON KIRKKO JA HELLUNTAISEURAKUNTA ON HELLUNTAISEURAKUNTA. SELVÄ ERO! MIELESTÄNI HELLUNTALAISUUS ON MUUTAKIN KUIN KIRKKO JA OPPIEROJAKIN ON NÄIDEN KAHDEN VÄLILLÄ. MIKSI HELLUNTAISEURAKUNTA OLISI VANHOILLISTA!!!!!
- ei ole!
On vain MinttuKIRKKO Minttutie vitosessa!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000030918264- Aksu,mitä kuuluu?
aksu521 kirjoitti:
ja kirkko se olikin...
Kerrohan aksu521 mitä sulle tänään kuuluu? Muistan, että joskus 2000-luvun alkupuolella (2005-2010) olit Nokia Missiossa mukana tai aikakin sen toiminnan innokas kannattaja. Muistanko oikein?
Nyt kun Markku Koivisto on erotettu perustamastaan liikkeestä "kuolemansynnin" tähden ja Nokia Mission nimi on vaihdettu MissioMaailmaksi, tahtoisin kuulla mietteitäsi liikkeestä ja miten sulla menee? Tämä on varmasti ollut sulle kuten monille muillekin (myös mulle) kovaa aikaa?
kun Jeesus on kerran omalla puolella. Niinhän Kimi Räikkönenkin voitti, kun Mohikaani täällä oli sitä rukouksessa pyytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
