Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

minkä ikäisiä oleltte

pandora villanueva

minkä ikäisiä olette minä olen kahdeksan ja minulla on lupa katsoa tuhkimotarinaa ja asiaan siis minkä ikäisiä te olette???

19

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fass

      No täällä ollaan 22 vuotta... miten 8 vuotiasta muka kiinostaa tuhkimotarina? eihän ne ymmärrä ees siitä vielä mitään.? ja voi saada vaikutuksia jo..ku kuitenki on toisen pahoinpitelyjä ja ampumisia siinä...

      • parikymppinen MGB-addikti

        "miten 8 vuotiasta muka kiinostaa tuhkimotarina? eihän ne ymmärrä ees siitä vielä mitään.? ja voi saada vaikutuksia jo..ku kuitenki on toisen pahoinpitelyjä ja ampumisia siinä..."

        Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole, kyllä minäkin aloin ymmärtämään tuon ikäisenä tällaisten "kevyiden" aikuisten sarjojen päälle. Ihmeidentekijät, blondi tuli taloon ja mitäs muita 90-luvun alkupuolen/puolivälin sarjoja nyt olikaan joita ihkutettiin sitten kirjevihoissa kavereiden kanssa :)

        Eikä tuhkis nyt mitään hardcore-sarjaa sinänsä edusta, että automaattisesti olisi kouluikäiselle haitallinen. Toki pitää painottaa vanhempien vastuuta siitä mitä katselee ja kuinka käsitellä nuo ampumis ym. kohtaukset.


    • =) =)

      Oon 12.Aika outoo ku oot vasta 8 ja oot silti ihan fiksun olonen ku kerran katot tuhkimotarinaa ja oot vielä löytänyt nää sivutki.Ota tää sitte kohteliaisuutena =) Ootko kovaki tuhkimotarina-fani??

      • ...

        Mä oon 13 v. Mutta itse en kyllä 8-vuotiaana osannu edes käyttää nettiä! 8o


      • Bella Chiqui #
        ... kirjoitti:

        Mä oon 13 v. Mutta itse en kyllä 8-vuotiaana osannu edes käyttää nettiä! 8o

        Täytin tässä viikko sitten 12 ja oon tosi kova TUHKIS fani!!!! TUHKIS RULAA!!!!!!


        (soory nää huutomerkit ja caps....)


      • Rhanna
        Bella Chiqui # kirjoitti:

        Täytin tässä viikko sitten 12 ja oon tosi kova TUHKIS fani!!!! TUHKIS RULAA!!!!!!


        (soory nää huutomerkit ja caps....)

        Palstan sheriffi taitaa olla katsojakunnan vanhemmasta päästä. 29 on vuosia kertynyt.


      • Mieihanitte
        Rhanna kirjoitti:

        Palstan sheriffi taitaa olla katsojakunnan vanhemmasta päästä. 29 on vuosia kertynyt.

        Olen 28.


      • pandora villanueva

        otsikko


    • ginger

      Ginger on 25 vee ja kyttää tätä sarjaa netti-tv:n kautta ulkomailta:)

    • bella de rosa

      olen pandora saman ikäinen kun sinä mullakin on lupa katsoa tuhkimotarinaa ja ymmärän aika paljonkin asioista

    • Chiquitita

      oon 12. Eihän sillä ole niin väliä minkä ikäiset Tuhkistakin katsoo, tietysti pitäis tajuta niistä asioista jotakin ja jotkut jutut ei oo ihan niin sopivia vähän pienemmille... ;) Mut niin pieniä, jotka ei ymmärrä noita asioita, niin eihän niitä kiinnostakaan katsoa Tuhkista. Joo... Taas mä selitän jotain tosi kummallista. No ihan sama... Jos mun äiti ja isi tietäis tarkkaan mitä kaikkea Tuhkiksessa on, niin ne kyllä antais mun varmaan katsoa Tuhkista, mut olis vähän silleen... Onhan ne nähnyt kaikenlaisia juttuja Tuhkiksessa, kuten esimerkiksi se Bella ja Hopealilja örhm kröhm... ;D Joo, tosi hienosti selitetty. Mut siis kaikkea semmosta, mutta ei lapset oo niin tietämättömiä nykyaikana, kyllä mä ainaskin tiedän kaikesta sellaisesta kaiken, eikä haittaa vaikka esim. Tuhkiksessakin on sellasta, vaikka ne ei tietenkään näytä niitä juttuja niin silleen miten joissain britti- tai jenkkisarjoissa... ;) Hitsi mitä mä rupesin selittämään. Mua nolottaa jo, mut ei kai sillä oo niin väliä, kun kukaan ei tiedä kuka mä oikeesti oon... :D

      • La cita<3

        Joo minä yhdyn chiquititaan ja olen 13v täytän helmikuussa 14


      • Marianela

        ..ja ollu pari kk totaalisessa koukussa Tuhkimotarinaan!! :D Rakastan tota kaikkea huitomista ja kokoaikasta huutamista - sekä myös sitten noita ihania ja kauniita ja tunteellisia romanttisia kohtauksia, joita on ilahduttavan paljon!! Jordin ja Pandoran suhde on mun lemppari, ja Jordi muutenkin suosikkihahmo, on se niin kertakaikkisen nätti ja iihana vaan... Tosi tosi harmi kun sarjan pitää loppua (nyyh..), tulee kyl ikävä!!

        Sulle Chiquitita, on ollu ilo lukea noita sun innostuneita selostuksia (ja paljon kun niitä on just Jordista & Pandosta!!!), jatka samaan malliin! :D


    • Nimetön

      olen 48 v. ja seurannut melkein alusta tuhkista.

      • nannero

        Et täälä on tälläsiä vanhenpii kattojii muitakin kuin mä 36 v.


      • pienten lasten äiti
        nannero kirjoitti:

        Et täälä on tälläsiä vanhenpii kattojii muitakin kuin mä 36 v.

        Olen 32 ja seuraan Tuhkimotarinaa netti-tv:ssä iltaisin, kun olen saanut lapset nukkumaan. :-)


      • ulpukka70
        pienten lasten äiti kirjoitti:

        Olen 32 ja seuraan Tuhkimotarinaa netti-tv:ssä iltaisin, kun olen saanut lapset nukkumaan. :-)

        Tuhkimotarina on ollu kiva seurattava - melkein "huume". Ja olen 37v. Minun nuoruudessa ei ollu nettiä vielä keksittykään, mutta kyllä minä aika nuorena (alle 10v.) katsoin tv:stä mitä sieltä nyt sattui näkyilemään. Ensimmäiset ohjelmat muistan todellakin vain katselleeni, kun en ehtiny edes tekstejä lukemaan - lukemaan opin ekka luokalla. Kyllä kaiken raskaan ohjelman sekaan on virkistävää katsoa näitä "höpsötyksiä" :o)


      • 15 years old
        ulpukka70 kirjoitti:

        Tuhkimotarina on ollu kiva seurattava - melkein "huume". Ja olen 37v. Minun nuoruudessa ei ollu nettiä vielä keksittykään, mutta kyllä minä aika nuorena (alle 10v.) katsoin tv:stä mitä sieltä nyt sattui näkyilemään. Ensimmäiset ohjelmat muistan todellakin vain katselleeni, kun en ehtiny edes tekstejä lukemaan - lukemaan opin ekka luokalla. Kyllä kaiken raskaan ohjelman sekaan on virkistävää katsoa näitä "höpsötyksiä" :o)

        Oon 15


    • chiquitita 22

      Ikää on mittaris 22.. kiva huomata että kaikenikäiset katsoo sarjaa.
      Ei kahdeksan vuotias ole liian nuori katsomaaan tuhkista...huom mun mielipide!!!! Mun äit on 51 ja se on lähes yhtä koukussa kuin mä...!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe